
Magam részéről Hiccusz-nál hallottam PRO rendszert.
De hogy jutottam el Hiccusz PRO rendszeréhez? Egy kedves fórumtárs (-KP-), remélem nem haragszik meg, hogy megemlítettem) való levelezés során, aki megismerve jelen helyzetem (mind anyagi, mind házi mozi tudásban), javasolta a PRO vonalat. Mintpéldául KCS hangfal. Van magyar képviselet, korrekt gyors kapcsolat felvételt követően a KCS hazai forgalmazójával, tudtam árakat, de hallani.... hallani nem hallottam.
Időrendbe ekkor jutottam el Hiccusz JPB PRO szobájába (Itt ijedtem meg először lövések hallatán! Drive c. filmen). Itt hallottam, milyen mikor valami "hangos", és milyen az mikor “Valóban rád omlik a fal” James Bond Spectre.
Ezt követően jutottal el Cutler KCS mozi szobájába. Ahol Anthem AV60 processzor (azt gondolom ez ismert tény) és még írhatnám, hogy pontosan milyen részegységekből áll a rendszer, de nem teszem, annyit azért mindenképpen megelmítek, mint
3db KCS 2001 mint LCR (Dimensions (H x W x D) 131 x 63 x 27cm , Net Weight 37kg,)
2db KCS C-118-A mint két szub, (Dimensions (H x W x D) 98 x 63 x 47 cm, Net Weight 46kg),
8db KCS SR-10-AN Dimensions (H x W x D) 56 x 48 x 29 cm , Net Weight 16kg,
Projectiondesign F32 vetítő.
Screen Research 21:9 vászon.
Atmos!
Erről feljebb már írtam.
“ami jár az jár”, bevezetőkor arra gondoltam, hogy Hiccusz volt az úttörő aki felvállalta a PRO vonalat, egy 16nm-es szobába!! (természetesen 16nm előnynek hoztam fel). Ide behozni 30-40 akár 50 kg hangfalakat. Ha a rendszer súlyát összeadjuk, az 347kg (KCS)!!! Ez közel 14 db cementes zsák


Hiccusz tett egy lécet, minőséget PRO vonalon, most rajtunk a sor, hogy a lécet, minőséget milyen magasra toljuk!

Találkozzunk "Nálad vagy nálam!?"
