
Van törzsvásárlóim is hozzájuk,pedig nem vagyok akkora vásárló, amihez járhatna, de egyszer adtak.
Esésrevox írta: ↑2023.04.28., pén. 17:32Buksi a kutya, vagy esés?mechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 17:23Köszönöm!
A héten Bringalandban jártunk. Kb egy “nagygenerált” kértem, plusz pedál csere, wattmérő élesítése, Garmin hozzáigazítás…stb.
Üzenetet kaptam tegnap, hogy kész. Bent találkozhattam azzal a szerelővel (Bence, szerviz vezető) aki a bicit csinálta. Tök normális srác!!! A bici tényleg “buta” új bici volt. A múltkori váltó mizéria abból volt mert a váltó nem is erre a sorra volt beállítva ami ténylegesen ezen a bicin van. Úgyhogy pipa ez a rész…többet nem fogja ledobni egyel a láncot terhelésen. Kb feleslegesen vettem meg a Wireless Unit-ot mert volt benne!….nem a nyereg csőben, hanem a “döntött” vázcsőben….ezt kb senki nem tudta Magyarországon megmondani….higyjétek el mindent felkutattam ez miatt….![]()
Megkapta a legújabb szoftvert…besz@rok, a hátsó agyat is szétszedték újra “zsírozták” úgyhogy Asszem rendben….
Az E-TUBE Appal lehet élesíteni a wattmérőt…vmiért akkor egyikünknek sem indult el…(pedig hárman ugyanolyan almával próbáltuk…) úgyhogy ez még nyitva van…pedig a Bence saját telójával látta és tökéletesen működött…hiszek neki. Mindegyis…zavarjam meg hétvégén…ha nem működik az én telómmal és a Garminnal vigyem vissza, soron kívül intézik. Tök normális banda!
![]()
Egy mondat viszont megmaradt bennem…pedig nem is kérdeztem….Tökéletes állapotban van!
Úgyhogy fülig ér az a száj![]()
Cipőt ma hoztam Bergussonból…stoplit én szereltem fel…lehet rosszul de ha “fel” van tolva mindkettő akkor túl nagyot nem hibázhatok……nyomaték kulccsal lehúztam 5Nm-el…úgyhogy hétvégén Tisza-tó kerülő lesz. Remélhetőleg buksi nélkül
![]()
![]()
Melyik nap mentek?
Buksi a kutya, vagy esés?mechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 17:23Köszönöm!AAttila írta: ↑2023.04.28., pén. 15:54Akkor ne fussunk bele, hanem MESÉLJmechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 15:31Ha esetleg hétvégén ilyen hírbe futnátok bele:
Egy magára és környezetére (is) veszélyes, amatőr, biciklizni nem tudó pesti köcsög körbe szántotta a Tisza-tavat az orrával hétvégén….Nna az én leszek![]()
ui: Virsli (majdnem) kész.
Bikefitting május közepe, jelentkezve!![]()
IMG_3418.jpegIMG_3419.jpegIMG_3420.jpegIMG_3426.jpeg![]()
Jók a cuccok![]()
A héten Bringalandban jártunk. Kb egy “nagygenerált” kértem, plusz pedál csere, wattmérő élesítése, Garmin hozzáigazítás…stb.
Üzenetet kaptam tegnap, hogy kész. Bent találkozhattam azzal a szerelővel (Bence, szerviz vezető) aki a bicit csinálta. Tök normális srác!!! A bici tényleg “buta” új bici volt. A múltkori váltó mizéria abból volt mert a váltó nem is erre a sorra volt beállítva ami ténylegesen ezen a bicin van. Úgyhogy pipa ez a rész…többet nem fogja ledobni egyel a láncot terhelésen. Kb feleslegesen vettem meg a Wireless Unit-ot mert volt benne!….nem a nyereg csőben, hanem a “döntött” vázcsőben….ezt kb senki nem tudta Magyarországon megmondani….higyjétek el mindent felkutattam ez miatt….![]()
Megkapta a legújabb szoftvert…besz@rok, a hátsó agyat is szétszedték újra “zsírozták” úgyhogy Asszem rendben….
Az E-TUBE Appal lehet élesíteni a wattmérőt…vmiért akkor egyikünknek sem indult el…(pedig hárman ugyanolyan almával próbáltuk…) úgyhogy ez még nyitva van…pedig a Bence saját telójával látta és tökéletesen működött…hiszek neki. Mindegyis…zavarjam meg hétvégén…ha nem működik az én telómmal és a Garminnal vigyem vissza, soron kívül intézik. Tök normális banda!
![]()
Egy mondat viszont megmaradt bennem…pedig nem is kérdeztem….Tökéletes állapotban van!
Úgyhogy fülig ér az a száj![]()
Cipőt ma hoztam Bergussonból…stoplit én szereltem fel…lehet rosszul de ha “fel” van tolva mindkettő akkor túl nagyot nem hibázhatok……nyomaték kulccsal lehúztam 5Nm-el…úgyhogy hétvégén Tisza-tó kerülő lesz. Remélhetőleg buksi nélkül
![]()
Turbo kulacs….pärt írta: ↑2023.04.28., pén. 16:36Hajrá!mechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 15:31Ha esetleg hétvégén ilyen hírbe futnátok bele:
Egy magára és környezetére (is) veszélyes, amatőr, biciklizni nem tudó pesti köcsög körbe szántotta a Tisza-tavat az orrával hétvégén….Nna az én leszek![]()
ui: Virsli (majdnem) kész.
Bikefitting május közepe, jelentkezve!![]()
IMG_3418.jpegIMG_3419.jpegIMG_3420.jpegIMG_3426.jpeg
(A két narancssárga, kulacs kinézetű az akku?)![]()
Köszönöm!AAttila írta: ↑2023.04.28., pén. 15:54Akkor ne fussunk bele, hanem MESÉLJmechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 15:31Ha esetleg hétvégén ilyen hírbe futnátok bele:
Egy magára és környezetére (is) veszélyes, amatőr, biciklizni nem tudó pesti köcsög körbe szántotta a Tisza-tavat az orrával hétvégén….Nna az én leszek![]()
ui: Virsli (majdnem) kész.
Bikefitting május közepe, jelentkezve!![]()
IMG_3418.jpegIMG_3419.jpegIMG_3420.jpegIMG_3426.jpeg![]()
Jók a cuccok![]()
Nem,azok tényleg kulacsok,viszont a tartójuk,tulajdonképpen akkumulátorok (+ van még a nyereg alatt is )pärt írta: ↑2023.04.28., pén. 16:36Hajrá!mechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 15:31Ha esetleg hétvégén ilyen hírbe futnátok bele:
Egy magára és környezetére (is) veszélyes, amatőr, biciklizni nem tudó pesti köcsög körbe szántotta a Tisza-tavat az orrával hétvégén….Nna az én leszek![]()
ui: Virsli (majdnem) kész.
Bikefitting május közepe, jelentkezve!![]()
IMG_3418.jpegIMG_3419.jpegIMG_3420.jpegIMG_3426.jpeg
(A két narancssárga, kulacs kinézetű az akku?)![]()
Hajrá!mechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 15:31Ha esetleg hétvégén ilyen hírbe futnátok bele:
Egy magára és környezetére (is) veszélyes, amatőr, biciklizni nem tudó pesti köcsög körbe szántotta a Tisza-tavat az orrával hétvégén….Nna az én leszek![]()
ui: Virsli (majdnem) kész.
Bikefitting május közepe, jelentkezve!![]()
IMG_3418.jpegIMG_3419.jpegIMG_3420.jpegIMG_3426.jpeg
Akkor ne fussunk bele, hanem MESÉLJmechazseni írta: ↑2023.04.28., pén. 15:31Ha esetleg hétvégén ilyen hírbe futnátok bele:
Egy magára és környezetére (is) veszélyes, amatőr, biciklizni nem tudó pesti köcsög körbe szántotta a Tisza-tavat az orrával hétvégén….Nna az én leszek![]()
ui: Virsli (majdnem) kész.
Bikefitting május közepe, jelentkezve!![]()
IMG_3418.jpegIMG_3419.jpegIMG_3420.jpegIMG_3426.jpeg
aműgy ez milyen kerék? régebben a Bontrager is játszott ilyennel, vagy a Corima. Azok még egész közel is tették egymáshoz képest a bal-jobb küllőt, de a Shimano emlékeim szerint full egymás mellé tette. nem volt hosszúéletű dolog.
csak kibicAAttila írta: ↑2023.04.28., pén. 14:02MérnökÚrrevox írta: ↑2023.04.28., pén. 13:59nézegetem ezt a kereket... ha már mindeképp valami ilyet szeretnék csinálni, szerintem máshogy oldanám meg. ami nekem itt zajos, hogy minden jobboldali küllőt a baloldalon ugyanúgy, kb 2 centi eltolással követi a bal. tehát első jobb küllő+2cm,bal küllő. 2. jobb küllő +2cm bal és így tovább.
e helyett, szerencslésebb lenne, hogy jobb küllő +2cm bal küllő. 2. jobb küllő -2 (mínusz 2) cm bal. 3. küllő +2cm bal, 4. küllő -2cm bal.
így a már jobban ellenfognának a bal és jobboldali küllök. ha lehet érteni![]()
![]()
MérnökÚrrevox írta: ↑2023.04.28., pén. 13:59nézegetem ezt a kereket... ha már mindeképp valami ilyet szeretnék csinálni, szerintem máshogy oldanám meg. ami nekem itt zajos, hogy minden jobboldali küllőt a baloldalon ugyanúgy, kb 2 centi eltolással követi a bal. tehát első jobb küllő+2cm,bal küllő. 2. jobb küllő +2cm bal és így tovább.
e helyett, szerencslésebb lenne, hogy jobb küllő +2cm bal küllő. 2. jobb küllő -2 (mínusz 2) cm bal. 3. küllő +2cm bal, 4. küllő -2cm bal.
így a már jobban ellenfognának a bal és jobboldali küllök. ha lehet érteni![]()
nézegetem ezt a kereket... ha már mindeképp valami ilyet szeretnék csinálni, szerintem máshogy oldanám meg. ami nekem itt zajos, hogy minden jobboldali küllőt a baloldalon ugyanúgy, kb 2 centi eltolással követi a bal. tehát első jobb küllő+2cm,bal küllő. 2. jobb küllő +2cm bal és így tovább.
nem látszik pontosan, de a küllőzésnek pont az lenne az érelme, főleg a hátsó kerékan,amikor nyomatékot adsz a keréknek, pontosabban az agynak, az a küllőkön keresztül átvigye a felnire. ha egyenletesen van a küllő meghúzva, a nyomatékátadás egyenletesen oszzlik el a küllőkön (laza küllő ha van,ott egy réssze elrugózik) és akkor a felnit egyenletesen hajtja meg, egyszerre, ahogy ponton csatlakozik a küllőkhöz. Ez a hajtásoldal, a nonDriveSide feladata, a hajtéáskor keletkező felni elhajlását megakadályozni. ez eléggé egyérelmű, hogy akkor lesz leghatékonyabb a hajtásm ha a felni se deformálódik, amikor a küllőktől megkapja a hajtónyomatékot. manapság a 2:1 arányú küllőzés terjedt el, amikor két jobboldali küllő és középen egy ellenküllő segítségével próbálják a felnit egyenesben tartani. Itt jön képbe a Campa G3 fűzése, ami nem annyira mutatós és centrírozni se álom, de annyira közel van az ellenküllő a két hajtásoldalihoz, hogy a felni jófromán semmit nem deformálódik, ha odapörkölnek neki (ez persze nem igaz, minden felni deformálódik, de a Campa talán legkevésbé).
nyilván akkor derülne ki,ha felülnénk rá, de a reacto is pont ilyesmire váltott 2014-ben és egyből lekértünk egyet a bótos haverommal, de csalódás volt az enyém után. nehéz,lomha. persze, ezt jól kell érteni. nem eredendően rossz, csak nem ezt vártuk. nézegettük, aztán én voltam gondban, mert én is bólogattam, hogy persze, jöjjön le, de szerencsére a boltos haver mondta, hogy itt nincs értelme cserélni... huhhh...
vaskosrevox írta: ↑2023.04.28., pén. 09:32ahogy nézem, ez nem is rossz geo egyébként. amikor megjelent, akkor is néztem, hogy sokban hasonlít az én geomra, csak sokkal modernebb a megjelenése. sajna a groupset is, de úgy tűnik, a merida visszatalált régi önmagára. vaskos alsócső, ívelt felsőcső, vaskos láncvilla, egyedül a támvilla filigránabb és kisebb szögben támad, de úgy tűnik ,majd 10 év kísérletezés után visszatértek ide.
ahogy nézem, ez nem is rossz geo egyébként. amikor megjelent, akkor is néztem, hogy sokban hasonlít az én geomra, csak sokkal modernebb a megjelenése. sajna a groupset is, de úgy tűnik, a merida visszatalált régi önmagára. vaskos alsócső, ívelt felsőcső, vaskos láncvilla, egyedül a támvilla filigránabb és kisebb szögben támad, de úgy tűnik ,majd 10 év kísérletezés után visszatértek ide.
csak az én szériám jó