190 cm, a váz 57cm (felsőcső c-c) stucni 120mm, belső lábhossz 87cm, 78cm-en és eléggé hátul ülök.Rotox írta: ↑2023.08.24., csüt. 22:29Most, hogy gyönyörködöm én is a titán "felhozatalban", had kérdezzem meg, a Litespeed váza (és Te) mekkora és milyen magasan van a nyerged? (A pilisi eladók elvileg 54,5 cm 120-as stucnival, illetve 55 cm 130-as stucnival, a srác 180 cm magas, 86 cm belső lábhosszal (ezt kicsit sokallom...
) és 75 cm-en ül.)
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Online
Kár érte, pofás váz.
Valószínűleg a védőgázzal nem volt valami rendben. A titán erre elég finnyás. Azért az a hegesztés lehet, hogy funkcionálisan rendben van, mindenesetre nem nagyon szép.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Köszi! A Crisp-nél nem volt túl szerencsés a névválasztás.Rotox írta: ↑2023.08.24., csüt. 21:16A Van Nicholas Boreas 1 099 E Ft: https://www.facebook.com/groups/1696210 ... 7955733056 (nem tudom, hogy mindenki láthatja-e, vagy csak a csoporttagok...),
a Crisp 649 E Ft (https://www.facebook.com/groups/1696210 ... 4252392093), de ezzel van egy kis "issue"; a nyeregcsövön volt egy hajszálrepedés, a Marius Bike-nál meghegesztették (lásd a képeket).

Valószínűleg a védőgázzal nem volt valami rendben. A titán erre elég finnyás. Azért az a hegesztés lehet, hogy funkcionálisan rendben van, mindenesetre nem nagyon szép.
Online
) mekkora és milyen magasan van a nyerged? (A pilisi eladók elvileg 54,5 cm 120-as stucnival, illetve 55 cm 130-as stucnival, a srác 180 cm magas, 86 cm belső lábhosszal (ezt kicsit sokallom...
) és 75 cm-en ül.)
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2086
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1263
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Most, hogy gyönyörködöm én is a titán "felhozatalban", had kérdezzem meg, a Litespeed váza (és Te


- Csatolmányok
-
- Part titán.jpg (356.75 KiB) Megtekintve 723 alkalommal
Re: Kerékpározás
NEM

ezek azt csinálna, ezel a mezőnnyel, amihez kedvük van. ilyen erőt felvonultatni...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
lesz elemfelük?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
),
a Crisp 649 E Ft (https://www.facebook.com/groups/1696210 ... 4252392093), de ezzel van egy kis "issue"; a nyeregcsövön volt egy hajszálrepedés, a Marius Bike-nál meghegesztették (lásd a képeket).
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2086
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1263
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
A Van Nicholas Boreas 1 099 E Ft: https://www.facebook.com/groups/1696210 ... 7955733056 (nem tudom, hogy mindenki láthatja-e, vagy csak a csoporttagok...

a Crisp 649 E Ft (https://www.facebook.com/groups/1696210 ... 4252392093), de ezzel van egy kis "issue"; a nyeregcsövön volt egy hajszálrepedés, a Marius Bike-nál meghegesztették (lásd a képeket).
- Csatolmányok
-
- Crisp repedés1.jpg (78.38 KiB) Megtekintve 713 alkalommal
-
- Crisp repedés2.jpg (91.51 KiB) Megtekintve 713 alkalommal
Re: Kerékpározás
Ígéretesnek tűnik ez a Vuelta
Azért ne a Jumbo nyerje az összetettet,
habár Roglicot sajnálnám.

Azért ne a Jumbo nyerje az összetettet,

Re: Kerékpározás
Egy biztos,az Speci SL8 fogyhat rendesen külföldön,elég sok Sl7 van hirdetve ill. sok SL8 fotót láttam felrakva csopiban.A hanyatló nyugat na meg azért kelet is 

Re: Kerékpározás
ebben van nagy igazság, de főleg itthon értendő. itt ma már eretnekség a 11speed is lassan, nemhogy a 10. nemrég.. nem jut eszembe, egykori neves hazai versenyző meghirdette a 2x11 ultegra Willier gépét, valami alapabb,de jó kerékkel (talán karbon is volt). 5-600 körül,de patika és szinte elnézést kért(max 4-5éves modell), hogy ilyen bicajt hirdet

megvan, Popovics Gergő... majdnem be is írtam neki,hogy nehogymá elnézést kérjen, de nem tettem

ellenben,amikor jött egy kósza gondolat,hogy a 6700 helyett levadászok egy 10es durácsét,cssak úgy, milyen lehet azzal a rekaciós, szerinted? itthon fosrahajtott példányok, ebay-n meg jóformán 11-es groupárban voltak a szettek és nem olcsón. néztem,hátha valahova van beragadva NOS szett... mint a vadi nyú 9000 vagy 9100. Ezeknek a dolgoknak is megvan a szubkultúrája és ha minőségi darabot szeretnél, nemigazán kapsz olcsón. Néztem kerekeket... Nekem eddig a 6. generációs Bora vált be legjoban. Jó állapotban szinte egy vadi új Bora árát elkérik érte még itthon is. Igaz, itthon a Bora ára fele a listaárnak, mivel romániában készül és működik a lopeszku

amit megifgyeltem, ha nekem kell valami,az bazi drágán van, ha eladni akarok valamit, akkor meg bazi olcsón akarják megvenni

de való igaz, a használtpiacon az árak mennek lefele,csak az a baj, nincs itthon szervizkultúra és az állapotuk miatt elég necces, mit szabad megvenni. Gianni nemrég vett egy ránézésre patika bora kerékszettet, de majdnem sírva hívott, hogy rosszabb, mint a Wind kereke. volt gazdája, csak értelmes szervizese nem. megcsináltuk, most örül... De aki ehhez nem ért,az kétszer örül egy ilyen kedvező vételnek,mikor megveszi,meg amikor kilép belőle és másnál indul a buli elölről

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
De szerintem kezd kicsit félremenni a párbeszéd. Onnan indultunk, hogy van aki szerint elszálltak a csúcsgépek árai, mások szerint meg helyén vannak, illetve követik a vásárlóerőt. Ehhez képest már lassan ott tartunk az egymást masszírozásban, hogy vannak a fejlődést elutasító, nosztalgikus emlékek ködén át megidézett aranykorba révedők, másik oldalon pedig a marketing humbugtól megszédültek, akiknek semmi sem elég drága.
Nekem nem túl bonyolult a helyzetem, mert csak szemlélődöm, nem nagyon érintenek a trendek, mivel nem tervezek új gépet venni. De hogy az általad hiányolt pozitív közelítés is megjelenjen: ha most nullára rogyna a gépem, valószínűleg pár héten belül, némi kitartással, minimális összegből tudnék venni egy jó állapotú használtat, amivel akár le tudnám élni a hátralevő életemet. Régen, mikor ezt a hobbit még kevesebben űzték, szűkebb volt a piac, kevesebb géppel, magasabb árakkal. A régebbi technológiák leértékelődése is nyomja lefelé az árakat - és itt nem húsz éves dolgokra gondolok, hanem pár éves trendváltásokra.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Az említett gép nem boltban árult jószág volt, mint írtam, apróban láttam. Lehet, hogy saját preferenciája miatt építette a tulaj ilyen fura kombinációval. Valami jóféle váz, komolyabb kerekekkel, de nem emlékszem, hogy milyenek, csak rácsodálkoztam, hogy a szett szintekkel volt alatta a többi cuccnak, és azt sem tudom, hogy gyári felállás volt-e. Mindenesetre ha meghirdette, akkor nyilván piacképesnek gondolta ilyen áron. Szóval igazad van, bolti árak viszonylatában nem releváns a dolog. (Azt továbbra is tartom, hogy erősen megkérdőjelezhető az ilyesmi párosítás, ahol pl. csúcsra reszelt váz+kerekek viszik el az ár jó részét, és ezt párosítják egy jobb szettnél fél kilóval nehezebb cuccal, hogy azt majd egyszer le lehet cserélni, ha a tulaj fejleszt.)Szalon írta: ↑2023.08.24., csüt. 14:49
Azért sztem továbbra sem ilyen rossza helyzet, nézzetek szét nyugodtan Canyon-Giant-Orbea-Scott... tök tormális középkategóriás bicajok, 1.4-ért jóval többet kapsz, mint tiagra, persze csak ha veszed a fáradtságot...
Canyon belépő karbon váz tárcsás 105-ös szettel 2000 EUR - 760.000 Ft
Feljebb az új váz, ami most jelent meg a nyáron, közepes karbonból 12s Ultegra Di2-vel - 4200 EUR - 1,6 millió
Giant Advance Ultegrával 1,08 misi
Cube Agree c:62 új 12s Di2 Ultegrával szintén olcsóbban megvehető még listaáron is mint a fentebb emlitett nem túl szemléletes példa...
Próbáljatok már kicsit pozitivabb dolgat nézegetni, dobjatok be inkább jó áras dolgokat!
De szerintem kezd kicsit félremenni a párbeszéd. Onnan indultunk, hogy van aki szerint elszálltak a csúcsgépek árai, mások szerint meg helyén vannak, illetve követik a vásárlóerőt. Ehhez képest már lassan ott tartunk az egymást masszírozásban, hogy vannak a fejlődést elutasító, nosztalgikus emlékek ködén át megidézett aranykorba révedők, másik oldalon pedig a marketing humbugtól megszédültek, akiknek semmi sem elég drága.

Nekem nem túl bonyolult a helyzetem, mert csak szemlélődöm, nem nagyon érintenek a trendek, mivel nem tervezek új gépet venni. De hogy az általad hiányolt pozitív közelítés is megjelenjen: ha most nullára rogyna a gépem, valószínűleg pár héten belül, némi kitartással, minimális összegből tudnék venni egy jó állapotú használtat, amivel akár le tudnám élni a hátralevő életemet. Régen, mikor ezt a hobbit még kevesebben űzték, szűkebb volt a piac, kevesebb géppel, magasabb árakkal. A régebbi technológiák leértékelődése is nyomja lefelé az árakat - és itt nem húsz éves dolgokra gondolok, hanem pár éves trendváltásokra.
Re: Kerékpározás
azért ez se teljesen így van. az angol sajtó pl sokkal nyugodtabban rámondja egy magasabban árazott bicóra, hogy jó, csak drága. 10.000GBP környékén elismerik a bicaj erényeit, de melléteszik, hogy szocs-mocs.
minidg annak a híve voltam, hogy mondjuk ki nyugodtan, ha valamit drágának érzünk. egyszer,még ezeréve, vonaton kértem egy kólát. 20-25 éve. 350Ft volt. adtam egy 500ast és elkezdte a tíz meg ötforintisokat számolni... megvakartam a fejem, oszt visszekértem az 500ast és visszaadtam a kólát, hogy inkább nem kell, drága (nyilván az apróval baszott fel,de mit gondolt,még bemondom,hogy köszi?). ki kell tenni a szennyest, mert akkor nincs kontroll. minap az utcában lévő boltban néztem a tortillát. 4 darabos, 2200 Ft... "kiskezitsókolom, ez baromi drága, köszönöm, nem kell". sok esetben azt mondom, nekem erre nem telik, akkor legalább ők szégyenkeznek... máshol 5-600Ft nagyobb átmérőben... 2200?
minidg annak a híve voltam, hogy mondjuk ki nyugodtan, ha valamit drágának érzünk. egyszer,még ezeréve, vonaton kértem egy kólát. 20-25 éve. 350Ft volt. adtam egy 500ast és elkezdte a tíz meg ötforintisokat számolni... megvakartam a fejem, oszt visszekértem az 500ast és visszaadtam a kólát, hogy inkább nem kell, drága (nyilván az apróval baszott fel,de mit gondolt,még bemondom,hogy köszi?). ki kell tenni a szennyest, mert akkor nincs kontroll. minap az utcában lévő boltban néztem a tortillát. 4 darabos, 2200 Ft... "kiskezitsókolom, ez baromi drága, köszönöm, nem kell". sok esetben azt mondom, nekem erre nem telik, akkor legalább ők szégyenkeznek... máshol 5-600Ft nagyobb átmérőben... 2200?

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2086
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1263
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Tök érdekes volt olvasni az érveket pro- és kontra, de én leginkább mégis egy volt főnököm "bölcsességét" hallom csak ki belőle, miszerint "az üléspont határozza meg az álláspontot". Nem szeretnék senki zsebében turkálni, de szvsz. az objektívnek tartott személyes véleményt - akár tudat alatt - bizony nagyon befolyásolja, hogy kinek hány napi (heti, havi) jövedelme adja ki a (bármilyen árkategóriájú!) brinyó vételárát. Európa boldogabbik felén
nyilván kicsit más ez az "üléspont", mint (legtöbbünknek..) a Lajtán innen. És nehogy a legcsekélyebb irigységet véljétek a leírtakból kihallani, részemről szó sincs ilyesmiről,
szívből tudok örülni más örömének is!
(Sőt, szerintem az sem véletlen, hogy bármelyikünk itt, vagy ott van éppen...)
Persze én nem vagyok igazán mérvadó vélemény, mivel a legdrágább bringám ára sem éri el 2 heti jövedelmem, mint ahogy a többi 4 db
ára együttesen sem.

Amúgy pedig jelzem Partnak, hogy Pilisszentlászlón van egy elvtársa (titán, mindkettőt hirdeti).




Persze én nem vagyok igazán mérvadó vélemény, mivel a legdrágább bringám ára sem éri el 2 heti jövedelmem, mint ahogy a többi 4 db




Amúgy pedig jelzem Partnak, hogy Pilisszentlászlón van egy elvtársa (titán, mindkettőt hirdeti).
- Csatolmányok
-
- Crisp.jpg (216.48 KiB) Megtekintve 753 alkalommal
-
- Van Nicholas Boreas.jpg (245.06 KiB) Megtekintve 753 alkalommal
Re: Kerékpározás
ehh... a cube weblap szerint (ami szerintem nincs jól linkelve,de gugli dobta), megadva a méreteket, 61-63 centin kellene ülnömSzalon írta: ↑2023.08.24., csüt. 14:49Azért sztem továbbra sem ilyen rossza helyzet, nézzetek szét nyugodtan Canyon-Giant-Orbea-Scott... tök tormális középkategóriás bicajok, 1.4-ért jóval többet kapsz, mint tiagra, persze csak ha veszed a fáradtságot...
Canyon belépő karbon váz tárcsás 105-ös szettel 2000 EUR - 760.000 Ft
Feljebb az új váz, ami most jelent meg a nyáron, közepes karbonból 12s Ultegra Di2-vel - 4200 EUR - 1,6 millió
Giant Advance Ultegrával 1,08 misi
Cube Agree c:62 új 12s Di2 Ultegrával szintén olcsóbban megvehető még listaáron is mint a fentebb emlitett nem túl szemléletes példa...
Próbáljatok már kicsit pozitivabb dolgat nézegetni, dobjatok be inkább jó áras dolgokat!

https://www.cube.eu/hu-hu/cube-agree-c- ... ack/678200
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Szalon amit ír, hogy vázra építkezni, az lehet megoldás, csak lassan nincs alma váz se, csak körte. de alapvetően,ha valakinek van egy normális groupja, ha a shimano nem kér a tortából,majd a kicsik megoldják. 10-es sunRace sort vettem tavaly, talán 11-32... gond nélkül,állítgatás nélkül együttműködik a 6700as ultegra rendszerrrel. Az a vicces, még a rövidkanál is megbirkózik vele. absz minőségi darab, 11-es sort legközelebb azt veszek. alubak,alu spacerek,spécin felületkezelt acél lánckerekek. 105-től kicsit minőségibb (ultegrásabb) és 11 esetén a felső 4 lánckerék van bakon, nem 3, mint a 105 esetén. a 11 speed 11-25 18ezer Ft in ebike.hu. A 10 speed lehet olcsóbb is, ha az ultegra ára nagyon elszalad (NOS csövek

de van 11-es BBB sorom is, ráadásul 11-23, ami 19ig egyessével léptet. kedvencem, veri az ultegrát vagy duraAcet. minden fém rajta,semmi műanyag (bocs,kompozit).
egyelőre nem vagyok betojva, aztán majd kiderül mi lesz pár év múlva.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 967
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1498
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Azért sztem továbbra sem ilyen rossza helyzet, nézzetek szét nyugodtan Canyon-Giant-Orbea-Scott... tök tormális középkategóriás bicajok, 1.4-ért jóval többet kapsz, mint tiagra, persze csak ha veszed a fáradtságot...
Canyon belépő karbon váz tárcsás 105-ös szettel 2000 EUR - 760.000 Ft
Feljebb az új váz, ami most jelent meg a nyáron, közepes karbonból 12s Ultegra Di2-vel - 4200 EUR - 1,6 millió
Giant Advance Ultegrával 1,08 misi
Cube Agree c:62 új 12s Di2 Ultegrával szintén olcsóbban megvehető még listaáron is mint a fentebb emlitett nem túl szemléletes példa...
Próbáljatok már kicsit pozitivabb dolgat nézegetni, dobjatok be inkább jó áras dolgokat!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Marad mechanikus szett, csak a felsőházban kiirtják. Szerintem Tiagrától lefelé meghagyják.
Napokban jött szembe apróban valami neves cég gyönyörű gépe, komoly vázzal, szép kerekekkel, Tiagrával szerelve - hobbistának bőven jó szett. 1.4 millió volt.
Napokban jött szembe apróban valami neves cég gyönyörű gépe, komoly vázzal, szép kerekekkel, Tiagrával szerelve - hobbistának bőven jó szett. 1.4 millió volt.
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 967
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1498
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Teljesen jogos és igazad is van, nekem sem tetszik, hogy nincs már annyi választási lehetőséged, mint régen!revox írta: ↑2023.08.24., csüt. 12:42csak csendesen kérdezem, mi abban a jó,hogy csak tárcsás és elektromos szettek vannak és nincs -számomra- szimpatikusabb, mellesleg olcsóbb verzió? foghatjuk a shimanora,de az alkatrészgyártókra a kerékpárgyártók tudnak hatni. Ha azt mondják, hogy kell a mechanikus,felnifékes szett is,akkor a shimano nem áll le.
Én továbbra is annyit jegyeztem meg, mikor mai árakat hasonlitunk a régiekhez, akkor ne alma-körte viszonylatba tegyük, hanem alma-almával... és ne mechanikus sima fékes ultegrát hasonlitsunk a tárcsás elektromoshoz...stb
Igen, van még egy aspektus, ami tovább árnyalná a napokban emlitett képet, de ezt eddig nem jegyeztem meg, mégpedig régen egy komplett bicaj olcsóbb volt, mintha darabokból összeraktad volna magadnak, manapság ez is megfordult, sajnos jókora felára lett a komplett bicajnak... Pl az SL8-as 14.000 EUR komplett, ha darabokból ugyanazt összerakod, akkor 10-11.000 EUR környékén ki tudod hozni attól függően mennyi ideig keresgéled az akciókat... azaz úgy spórolhatsz nem is olyan nehezen 3-4.000EUR-t, hogy közben megoldottad a konfekció méretes problémát is, azaz minden alkatrészt saját igényeidhez igazithatsz! Persze rá kell szánni kis időt.revox írta: ↑2023.08.24., csüt. 12:42így vannak a konfekcióbringák, ami drága is, mellé még majd veheted meg hozzá,ami jó. minap említettem, hogy Mártika állítás szerint Pinarello csak konfekcionált méretben lesz. Mi a fenét kezdjek egy 465 vagy 440-es méretű vázzal, 60-70mm stucnival és 165-ös kurblival? és adjak érte X milkót és a méretreszabásért még minimum egyetegyelőre van két bicajom, de ha egyszer vennem kell, valsz pinarellot a méretezés miatt. a keddi fotón lévő váznak 500m a felsőcsöve. milivel nem kell hosszabb, tökéletes... csak Pinarello jöhet szóba (másnak nincs ilyen felsőcsővel váza), vagy LIV, de azt inkább nem
![]()
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6133
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7562
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ugyanazért nincs, amiért nem kapsz már karburátoros Lada Nivat se.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
csak csendesen kérdezem, mi abban a jó,hogy csak tárcsás és elektromos szettek vannak és nincs -számomra- szimpatikusabb, mellesleg olcsóbb verzió? foghatjuk a shimanora,de az alkatrészgyártókra a kerékpárgyártók tudnak hatni. Ha azt mondják, hogy kell a mechanikus,felnifékes szett is,akkor a shimano nem áll le.
így vannak a konfekcióbringák, ami drága is, mellé még majd veheted meg hozzá,ami jó. minap említettem, hogy Mártika állítás szerint Pinarello csak konfekcionált méretben lesz. Mi a fenét kezdjek egy 465 vagy 440-es méretű vázzal, 60-70mm stucnival és 165-ös kurblival? és adjak érte X milkót és a méretreszabásért még minimum egyet
egyelőre van két bicajom, de ha egyszer vennem kell, valsz pinarellot a méretezés miatt. a keddi fotón lévő váznak 500m a felsőcsöve. milivel nem kell hosszabb, tökéletes... csak Pinarello jöhet szóba (másnak nincs ilyen felsőcsővel váza), vagy LIV, de azt inkább nem
de hidd el, én keresem a pozitív dolgokat a buliban, csak baromria nem találom
de jegyezzük meg ezt a napot, évet... kiv leszek, mire vennem kell valamit, mi, hol fog tartani. már lehet négyzetalakú lesz a kerék is
együnk vazz, este tekerni kék...
így vannak a konfekcióbringák, ami drága is, mellé még majd veheted meg hozzá,ami jó. minap említettem, hogy Mártika állítás szerint Pinarello csak konfekcionált méretben lesz. Mi a fenét kezdjek egy 465 vagy 440-es méretű vázzal, 60-70mm stucnival és 165-ös kurblival? és adjak érte X milkót és a méretreszabásért még minimum egyet


de hidd el, én keresem a pozitív dolgokat a buliban, csak baromria nem találom


együnk vazz, este tekerni kék...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 967
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1498
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Sajnos a Gáz-kenyér-tojás-elektromos áram...stb minősége sem javult, ott tényleg nem érezhető semmi fejlődés/fejlesztés, mégis mennyit is emelkedett az elmúlt 1-2 évbén az áruk?Vinkler írta: ↑2023.08.24., csüt. 06:50Valahol a pandémiás időszakra kell visszatekinteni, amikor is az emberek világszinten elkezdtek kerékpározni. Az akkori piac nem volt felkészülve erre a hatalmas mértékű keresletre és pillanatok alatt hiány keletkezett mindenből, kerékpárból, alkatrészből, ami az árak emelkedésével járt mind az új, mind használt kerékpáros piacon. Ezt követte az Ukrán háború, ami szintén nem kedvezett ennek a trendnek és az elszabadult alapanyag, valamit energia árak miatt ismét jelentősen drágultak a termékek. Ha hozzávesszük mindehhez, hogy 2020- ban 330 Ft volt az EUR, most meg 380-410, akkor nem nehéz összerakni a képletet. Ok, ez az utolsó téged nem érint.
Az a szegmens, amit én nézegetek a közép-felső kategória, 2020 elején 700k-1M körül mozgott. Közepes karbon váz, ultegra szintű felszereltség, belépő szintű, de használható kerék.
Most ez a kategória 1,5-2M között van. Mindez 3 év alatt. Ráadásul nem is érezk nagy fejlesztést ebben az időszakban.
Igen, a Covid durván megemelte a bicaj árakat, ezt soha senki nem vitatta, de az elmúlt 1-2 évben nem volt emelés. Az új SL-8as speci nem lett drágább, sőt több helyen olcsóbb lett, mint az előd sl7 megfelelő változata, nyilván ezért most kicsit leakciózták a kifutó modelleket. Én továbbra is hosszabb távokról beszéltem, és nagyságrendekről. Igen a Covid idején rövid idő alatt masszivan megemelkedtek az árak, de az előtte lévő 3-5-8 évben meg kb stagnálás volt, valamint szerintem a következő pár évben sem lesz nagyobb mértékű emelkedés. Amennyiben egy kicsit nagyobb időszakot nézel, akkor ez szépen kiegyenlitődik az évek során. Igen, Covid utáni 1-2 évben modhatjuk hogy nagyságrendekkel emelkedtek a bicaj árak, utána viszont megálltak, sőt mostanában inkább csökkennek, de semmiképpen nem nőnek. Viszont az elmúlt 1-2 évben a fizetések keztek felzárkózni, igy újra kezd kiegyenlitődni a mérleg... vannak jobb és rosszabb időszakok, de revi 10-15-20 éves távlatokról beszélt amire továbbra is tartom véleményem, hogy nagyságrendileg nem gondolnám, hogy annyival másabb lenne a nagy átlagra nézve a matek, mert +-értelemben is van korrekció. Természetesen mindenki élethelyzete különböző, egyénileg mindenki megélheti másként az adott szituációkat, de én továbbra is az átlagról beszéltem.
Amúgy az árak emelkedésénél sajnos sokszor el vannak felejtve azok a dolgok, hogy mig 2019-2020-ban lehetőséged volt 4 féle Ultegra felszereltség közül is választani, volt sima fékes mechanikus, sima fékes elektromos, tárcsás mechanikus és tárcsás elektromos is... addig mára már csupán a legrágább változat, azaz az elektromos tárcsás maradt meg... és mikor a covid előtti 7-800.000-es kategória maradt meg sokak fejében mint ultegra szint, könnyen elfelejtik, hogy az többnyire a belépő mechanikus sima fékes ultegra változat volt, az elektromos tárcsás változat bizony ugyanúgy bőven 1 misi felett volt inkább 1.1-1.3M körül. Most egy nem alap karbon vázas Canyont, hanem a középső szintűt, elektromos tárcsás 12s Ultegrás hajtással, integrált kormánnyal, normális kerékkel 1,6M alatt megkaphatsz. 3000-3500 EUR körül azért már ki lehet fogni új, karbon Di2 ultegrás bicajokat, Orbea-Giant... stb márkákból. Sjnos-nem sajnos jelenleg Shimano 105 is már csak elektromos tárcsás változatban kapható, cserébe 12s lett az is... Amennyiben meg elfogadjuk azt, hogy jelenleg a Di2-105 az új Ultegra, akkor 2200-2500EUR körül lehet tárcsás elktomos karbonvázas bicajod, ami tudom-tudom, h nem Ultegra, de cserébe nem mechanikus, hanem elektromos, és nem is sima fékes, hanem tárcsás. Ezért továbbra is tartom, hogy ha almát próbász almával összehasonlitani, akkor azért nem annyira vészes a helyzet. Továbbá őszintén remélem, hogy senki sem annyiért dolgozik ma, mint 3-5-15 évvel ezelőt, mert szerintem a keresetek növekedésének mértékét is illene figyelembe venni az áremelkedések mellé, hogy ne csak az egyoldalú borús kesergés itasson át mindent...
Próbáljátok a jó dolgokat is megtalálni a ebben a hobbiban!

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
na,csak gyorsan...
ami eszembejutott már sokszor,de annyira nem mozgatott a buli, hogy elővegyem, de most Vinkler megvillantotta az alsóbb régiót, ami teljesen jogos.
xal amit nem említettem, az ominózus 1,55m reacto a top volt 2011-ben. ha nem kellett a top teljes felszereltésge, de a váz igen, merthogy azért az a bicaj alfája és omegája, 800e-ért megkaptad a top vázat ultegrával és fulcrum 5 kerékkel. ami nyilván nem dura ace c35, vagy sram s40, bár ezek se igazán mondhatók nagyon topos keréknek, de próbálkoztak...
én most meg nem keresem,de garantáltan nem viheted haza a top vázat ultegrásítva egy alsószériás (de nem legalja) kerékkel félár környékén.
egyébként a Fondriest Dardo Ultegrával, alapszínben 700ezer körül volt. de megkerestem, nemigazán viszik, a beragadt darabok most is elég kedvezően elvihetők. régen azért nem vettem ilyet, mert, bár olcsó volt, ha nekem olyan szín kellett volna,ami nem alapszín +800EUR volt. úgy se lett volna drága, de kapják be 800szor... elvi kérdés... most alapáron adják az akkor extrának számító fehéret. Egyébként azon kevesek, akik vettek és volt is rendesen összehasonlítási alapjuk, elég jókat írtak róla. pl a Canyon Aeroroadra ugyanazon a kaptatón 100m szintenként 10 másodpercet odavert. Ez hobbistának nem annyira nagy érték,de versenyzőknek igen. más kérdés, hogy a hobbista, lehet ezzel fel tud menni egy hegyre, mással meg csak megállva. De kb ekkor vettem meg az F8-ast, amit egy év kínlódás után konstatáltam, hogy nem találkozik a kínálat az igénnyel és utána inkább nem kísérleteztem tovább, így a Dardo örök titok maradt, mit tudott volna
https://altan.ee/en/jalgratas/road-raci ... isc-white/
ami eszembejutott már sokszor,de annyira nem mozgatott a buli, hogy elővegyem, de most Vinkler megvillantotta az alsóbb régiót, ami teljesen jogos.
xal amit nem említettem, az ominózus 1,55m reacto a top volt 2011-ben. ha nem kellett a top teljes felszereltésge, de a váz igen, merthogy azért az a bicaj alfája és omegája, 800e-ért megkaptad a top vázat ultegrával és fulcrum 5 kerékkel. ami nyilván nem dura ace c35, vagy sram s40, bár ezek se igazán mondhatók nagyon topos keréknek, de próbálkoztak...
én most meg nem keresem,de garantáltan nem viheted haza a top vázat ultegrásítva egy alsószériás (de nem legalja) kerékkel félár környékén.
egyébként a Fondriest Dardo Ultegrával, alapszínben 700ezer körül volt. de megkerestem, nemigazán viszik, a beragadt darabok most is elég kedvezően elvihetők. régen azért nem vettem ilyet, mert, bár olcsó volt, ha nekem olyan szín kellett volna,ami nem alapszín +800EUR volt. úgy se lett volna drága, de kapják be 800szor... elvi kérdés... most alapáron adják az akkor extrának számító fehéret. Egyébként azon kevesek, akik vettek és volt is rendesen összehasonlítási alapjuk, elég jókat írtak róla. pl a Canyon Aeroroadra ugyanazon a kaptatón 100m szintenként 10 másodpercet odavert. Ez hobbistának nem annyira nagy érték,de versenyzőknek igen. más kérdés, hogy a hobbista, lehet ezzel fel tud menni egy hegyre, mással meg csak megállva. De kb ekkor vettem meg az F8-ast, amit egy év kínlódás után konstatáltam, hogy nem találkozik a kínálat az igénnyel és utána inkább nem kísérleteztem tovább, így a Dardo örök titok maradt, mit tudott volna

https://altan.ee/en/jalgratas/road-raci ... isc-white/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14008
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8953
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Valahol a pandémiás időszakra kell visszatekinteni, amikor is az emberek világszinten elkezdtek kerékpározni. Az akkori piac nem volt felkészülve erre a hatalmas mértékű keresletre és pillanatok alatt hiány keletkezett mindenből, kerékpárból, alkatrészből, ami az árak emelkedésével járt mind az új, mind használt kerékpáros piacon. Ezt követte az Ukrán háború, ami szintén nem kedvezett ennek a trendnek és az elszabadult alapanyag, valamit energia árak miatt ismét jelentősen drágultak a termékek. Ha hozzávesszük mindehhez, hogy 2020- ban 330 Ft volt az EUR, most meg 380-410, akkor nem nehéz összerakni a képletet. Ok, ez az utolsó téged nem érint.
Az a szegmens, amit én nézegetek a közép-felső kategória, 2020 elején 700k-1M körül mozgott. Közepes karbon váz, ultegra szintű felszereltség, belépő szintű, de használható kerék.
Most ez a kategória 1,5-2M között van. Mindez 3 év alatt. Ráadásul nem is érezk nagy fejlesztést ebben az időszakban.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Elvileg mindketten kapitányok. Kuss és Kelderman a kiemelt hegyi segítőjük. Majd a napok eldöntik,hogy kit kell a végéig támogatni, de az elején egyformák lesznek. Legalábbis a nyilatkozatok szerint.
Re: Kerékpározás
A Jumbo piszok erős csapattal megy a Vueltára,kíváncsi leszek,hogy ki lesz az elsőszámú,Roglicot sajnálom előre mert szerintem Vingegaard lesz az……