Szerintem ne bánd, van ennél jobb.

Szerintem ne bánd, van ennél jobb.
Ma pont nem, de elvetemültem, az biztos.
szia Revirevox írta: ↑2023.08.30., szer. 16:52amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
ezt már küldöm is az asszonynak... állandóan magyaráz, hogy túl sok a négyzetméterre eső bicajok,kerekek,stb száma...pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
írjál nekik, hátha
Hát akkor - a fent írtak szerint tét nélkül
és a hookless gumi?
látod,Neked jobb a szemed van hozzá
Kesztyű nélkül teker, nem lehet komolyan venni.
830g az a váz... egy tesztben említik 810-nek,amit épp néztem. de az lehet a nyers tömege. deca alapján a festett 830... kb mindegy, de 830...
a kép sűrítve illusztrálja, miért nem fogok soha montizni.Rotox írta: ↑2023.08.29., kedd 21:18
Ez most szerintem épp passzol ide: a 30+ éves Mali bringámon - tudom, szentségtörés- épp most cseréltem ki a ferdecsövön lévő váltókarokat a legprosztóbb Claris fékváltókarokra, a váltó is Claris lett (eddig 2x7 sebességes volt, így nincs túl nagy választék
), meg akkor már egy HG51 8-as sor is rákerült. Még az eső előtt, délután nyomtam egy laza 60 km-t; fülig ér a szám.
Ilyenkor azért elgondolkodom, hogy egy középszintű mai brinyó ehhez képest mekkora upgrade volna (szvsz. nagyobb, mint amikor a 26-os alu Merida montim helyett megérkezett a 29-es karbon Cannondale).
Még a végén tényleg veszek egy új outit.
Ja, és ilyen, amikor az ember montis cipőben indul outizni:![]()
ha sokáig mondogatod, még a végén Te magad is elhiszedSzalon írta: ↑2023.08.29., kedd 17:21Canyonnak 3 különböző minőségű karbon váza van, Deca bicajnak 2, nekik igazából hiányzik a top... szóval ezért ha almát-almával szeretnél összehasonlitani, akkor ez az "igazságos" összehasonlitás.revox írta: ↑2023.08.29., kedd 16:44házszámot tévesztettélengem az zavar,hogy a top bringák 12-16.000 EUR-ba fájnak. Amiket linkeltél, én azokat nem kérem feléért se, mert nem látom bennük a potenciált, de nem is a top vonalas vázra épülnek, ellentéteben a decathlonossal, ami a top vázra épül,amire az RCR PRO jelölés utal (a sima RCR is ott van, srammal 2misiért, a leírásban meg ott az okosság,mi, mit jelent). ez nagy difi. olyan,mintha ezzel a felszereltséggel a Dogma F vázat kapnád meg ennyiért. jó vétel lenne?
![]()
ui: Ha valamelyik ezek közül mégis a top vázra épülne, attól elnézést kérek, de olyan "nem tetszenek", hogy akkor se kérem féláron se![]()
Ez most szerintem épp passzol ide: a 30+ éves Mali bringámon - tudom, szentségtörés
Canyonnak 3 különböző minőségű karbon váza van, Deca bicajnak 2, nekik igazából hiányzik a top... szóval ezért ha almát-almával szeretnél összehasonlitani, akkor ez az "igazságos" összehasonlitás.revox írta: ↑2023.08.29., kedd 16:44házszámot tévesztettélengem az zavar,hogy a top bringák 12-16.000 EUR-ba fájnak. Amiket linkeltél, én azokat nem kérem feléért se, mert nem látom bennük a potenciált, de nem is a top vonalas vázra épülnek, ellentéteben a decathlonossal, ami a top vázra épül,amire az RCR PRO jelölés utal (a sima RCR is ott van, srammal 2misiért, a leírásban meg ott az okosság,mi, mit jelent). ez nagy difi. olyan,mintha ezzel a felszereltséggel a Dogma F vázat kapnád meg ennyiért. jó vétel lenne?
![]()
ui: Ha valamelyik ezek közül mégis a top vázra épülne, attól elnézést kérek, de olyan "nem tetszenek", hogy akkor se kérem féláron se![]()
házszámot tévesztettélSzalon írta: ↑2023.08.29., kedd 16:20Pár nappal ezelőtt még azon ment a nyavajgás, hogy 1 misi felett járnak az új 12s Di2 Ultegrás bicajok, vagyis pontosabban, hogy 1,5-ért mennek, aztán hoztam pár példát, hogy azért lehet találni annál jobb áron is, ha valaki kicsit körbenéz.
Most meg a dekás ultegrás bicaj simán megér 2,2 misit????![]()
![]()
![]()
Hol a kandi kamera?
Új Canyon endurance 4200 EUR, a maradék 1300 EUR-ból nem hogy egy Ultegra, de még egy extra szett DA kerék is ki tud jönni ha kifogsz egy akciót... (múlt héten kb 1300-ert akciózták, de kb bárhol lehet jelenleg is 1450 körül venni az új DA kerekeket...)
Az új Ultimate is olcsóbb, mint az decás jobb felszereltséggel...
De igazából, egy új Aeroad is ki tud jönni 5500-ból, ha 4000-ért ezt megveszed, plusz veszel hozzá egy full komplett új Ultegra szettet 1600-1700EUR-ért, akkor kb ajándékba kaptál az Aerod mellé egy 11s Ultegra szettet... Ha nincs kedved szerelgetni, akkor meg kicsit többért megveheted persze kompletten is 12s Ultegrával...
Pár nappal ezelőtt még azon ment a nyavajgás, hogy 1 misi felett járnak az új 12s Di2 Ultegrás bicajok, vagyis pontosabban, hogy 1,5-ért mennek, aztán hoztam pár példát, hogy azért lehet találni annál jobb áron is, ha valaki kicsit körbenéz.