akkor majd felkibicelünk a kemények mögött és noszogatjuk őket, hogy: "tekerjed,ha megvetted"

akkor majd felkibicelünk a kemények mögött és noszogatjuk őket, hogy: "tekerjed,ha megvetted"
Ez biztosan nem fog megtörténni. :)
hááát, majd most Te kűzdessz meg pärttal
vagy a gannal megyek... bár az se garancia semmire
ááá, ez fordítva van: a gyenge xarok éreznek meg minden apró veszteségetasebestyen írta: ↑2024.04.07., vas. 22:06Ha 75-80kg-os sprinter lennél, lehet számtana 1%-ot, mikor nyélen mész. :)revox írta: ↑2024.04.07., vas. 19:44BB30 szerintetek melyik a legmerevebb?
Sram Red
FSA
Cannondale
Ma mentem bicózni a Gannal és szerintem merevebb a közepe, mint a Reactonak. Ebben csak az a gáz, a másik reacto közepe merevebb volt, mint a Gan, gyorsabb bicaj is volt. A mostani Team közepe BB30as, de kapott Rotor bb30 to BSA adaptert. De ez nem nyerő... Lehet BB30as csapággyal működne![]()
ez nem feltétlenül a gyorsabb vagy lassabb kérdése, mert van sok PR, amit a reacto team-al csináltam meg és gannal azóta se. ez inkább a hajtás feszeségének érzése. mostanában a reakcióssal mentem ki és ma felülve a ganra igen meglepődtem. a reactoval múlt héten hiába fújt be a hátszél, hiába forgattam be, egy idő után beOFFolt a lábam. Viszont most ezen elmélázva. beugrott, hogy egyszer lecsúszott a nyeregcső és lehet nem jól állítottam vissza. holnap összemérem a két bicajt, de az már most bedereng, hogy a reacton kicsit csúsztam előre, xal a lejtésük már tuti nem ugyanaz. csak a reactot még 76kiláson állítottam be, lehet akkor az a lejtés jó volt. Már tavaly se sokszor használtam, vagyis az elején még ment. Aztán egy idő után nem volt konfortos a lábamnak. gyanús, hogy magasabban áll a nyereg. mint eredetileg állt még tavaly tavasszal, pl amikor együtt memtünk. lehet csak 1mm, mert mérőszalaggal kb azonos, de a lábam beforgatás után kis idő múlva kell pihemtetni.... Ebben egy cumi lesz, ha a nyereg lentebb megy. a kormányt is vinni kell, de már nem nagyon van hova
Ha 75-80kg-os sprinter lennél, lehet számtana 1%-ot, mikor nyélen mész. :)revox írta: ↑2024.04.07., vas. 19:44BB30 szerintetek melyik a legmerevebb?
Sram Red
FSA
Cannondale
Ma mentem bicózni a Gannal és szerintem merevebb a közepe, mint a Reactonak. Ebben csak az a gáz, a másik reacto közepe merevebb volt, mint a Gan, gyorsabb bicaj is volt. A mostani Team közepe BB30as, de kapott Rotor bb30 to BSA adaptert. De ez nem nyerő... Lehet BB30as csapággyal működne![]()
sajna nem. már tavaly is néztem. hogy nem olyan direkt a team, mint az én reactom volt. elméletileg a váz ugyanaz teljesen (reacto pro), csak a team nem bsa középpel készült, hanem fsa k-force (üreges karbon) kurblihoz ment a BB30... Csak tettem bele egy bb30 fészekbe beülő csapágyat, ami bsa tengelyhez OK. Báár, szerintem Sebi is ilyet használ valamelyik bicóban. Nem bődületesen gyenge a középrész, de pont annyira, hogy a kis pinarello meglépi, míg a régi, bsa reactoval ez fordítva volt...
Ez jónak tűniklacee írta: ↑2024.04.07., vas. 16:36Köszi,revox írta: ↑2024.04.07., vas. 15:01Ezeknél is drágulnak a gombok...
Régen egy alap szett vol 20ezer. Most a menetes hátsó
https://www.decathlon.hu/p/28-os-ezust- ... mc=8337062
Ezt találtam ez még olcsóbb is.
https://www.bikelife.hu/alkatreszek-132 ... fek-fekete
Deore az 22e.,de szerintem használt.Akitől vettem a kerékpárt már megcsuklattam párszor,mintha az év biciklijét adta volna el,nem engedett belőle semmit….Már mindent kicseréltem,recseg ropog a hátulja ha olyanja van,mint amit Vinkler is említett…A múltkor is kiszedtem a kereket,megforgattam nem lötyög nem rág,de néha olyan mintha az egyik golyó beakadna annyit éreztem egy pillanatra.Nem hiszem,hogy kihagytam egy golyót,mielőtt szétszedtem a kereket akkor is ezt csinálta.Annyit csináltam,hogy zsírsprayt befújtam a kónusznál aztán egy hétig jó volt…:)pedig zsír biztos,hogy van benne.
Köszi,revox írta: ↑2024.04.07., vas. 15:01Ezeknél is drágulnak a gombok...
Régen egy alap szett vol 20ezer. Most a menetes hátsó
https://www.decathlon.hu/p/28-os-ezust- ... mc=8337062
Decsthlonban gombokért adnak kész kerekeket, csak nem tudom, van e külön hátsó, vagy csak szett. Mire agyat vedzel, küllőt,felnit, mhnkadíj, az se lesz olcsó.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 10:09Igen,így vettem,de most akkor átalakítom ezt is ha azt mondjátok,hogy lehet rögzíteni.Használtan szinte csak 26-os kerekek vannak,majd nézek valami új kereket.pärt írta: ↑2024.04.07., vas. 09:34A menetes sorhoz nem érdemes ragaszkodni, minden szempontból elavult megoldás, és mint ilyen, csak gagyi minőségű alkatrészekben él tovább. Gyenge hátsó agy - valószínűleg pocsék vagy semmilyen tömítéssel - a lánckerekek a legsilányabb serbli acélból - a gyakran használt lánckerekek nagyon hamar cápafogasra nyalódnak - a racsni rész szintén tömítetlen.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 08:29
Itt annyi a különbség,hogy vennem kell akkor sort is,nemrég vettem új menetes sort,de szerintem nem olyan drága egy alap 9-es.Fűzetni sajnos itt a környeken valószínű nem tudom mert senki nem foglalkotlzik ilyesmivel,de ez is marad egy opció.Akkor elvileg le tudom fikszálni a gyorszárral…majd még a hátsó villa szélességét mérem meg.
Köszi!
A gyorszáras agy jó bármibe, csúszó- vagy ejtőpapucsos vázba egyaránt.
Köszi!
Igen,így vettem,de most akkor átalakítom ezt is ha azt mondjátok,hogy lehet rögzíteni.Használtan szinte csak 26-os kerekek vannak,majd nézek valami új kereket.pärt írta: ↑2024.04.07., vas. 09:34A menetes sorhoz nem érdemes ragaszkodni, minden szempontból elavult megoldás, és mint ilyen, csak gagyi minőségű alkatrészekben él tovább. Gyenge hátsó agy - valószínűleg pocsék vagy semmilyen tömítéssel - a lánckerekek a legsilányabb serbli acélból - a gyakran használt lánckerekek nagyon hamar cápafogasra nyalódnak - a racsni rész szintén tömítetlen.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 08:29
Itt annyi a különbség,hogy vennem kell akkor sort is,nemrég vettem új menetes sort,de szerintem nem olyan drága egy alap 9-es.Fűzetni sajnos itt a környeken valószínű nem tudom mert senki nem foglalkotlzik ilyesmivel,de ez is marad egy opció.Akkor elvileg le tudom fikszálni a gyorszárral…majd még a hátsó villa szélességét mérem meg.
Köszi!
A gyorszáras agy jó bármibe, csúszó- vagy ejtőpapucsos vázba egyaránt.
A menetes sorhoz nem érdemes ragaszkodni, minden szempontból elavult megoldás, és mint ilyen, csak gagyi minőségű alkatrészekben él tovább. Gyenge hátsó agy - valószínűleg pocsék vagy semmilyen tömítéssel - a lánckerekek a legsilányabb serbli acélból - a gyakran használt lánckerekek nagyon hamar cápafogasra nyalódnak - a racsni rész szintén tömítetlen.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 08:29
Itt annyi a különbség,hogy vennem kell akkor sort is,nemrég vettem új menetes sort,de szerintem nem olyan drága egy alap 9-es.Fűzetni sajnos itt a környeken valószínű nem tudom mert senki nem foglalkotlzik ilyesmivel,de ez is marad egy opció.Akkor elvileg le tudom fikszálni a gyorszárral…majd még a hátsó villa szélességét mérem meg.
Köszi!
Csak melósnak használom,utcán nem szoktam otthagyni.Igen,9-es Deore váltóm van fönt.tonee73 írta: ↑2024.04.07., vas. 08:43Igen, ehhez kell majd egy 9-es sor is. Nem tudom mennyire "utcán otthagyós" a gép, sokan csak azért nem szoktak gyorszárasat használni, mert az is egy lehetőség a tolvajoknak.Bár ha normálisan van zárva a gép- (nálam ezt azt jelenti, hogy Kryptonite U-lakat, belefűzve a nyereg vázcső a hátsó kerék meg valami fix tereptárgy) akkor nem tudják vinni olyan egyszerűen.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 08:29
Itt annyi a különbség,hogy vennem kell akkor sort is,nemrég vettem új menetes sort,de szerintem nem olyan drága egy alap 9-es.Fűzetni sajnos itt a környeken valószínű nem tudom mert senki nem foglalkotlzik ilyesmivel,de ez is marad egy opció.Akkor elvileg le tudom fikszálni a gyorszárral…majd még a hátsó villa szélességét mérem meg.
Köszi!
szerk.: hátsó váltód van hozzá?
Igen, ehhez kell majd egy 9-es sor is. Nem tudom mennyire "utcán otthagyós" a gép, sokan csak azért nem szoktak gyorszárasat használni, mert az is egy lehetőség a tolvajoknak.Bár ha normálisan van zárva a gép- (nálam ezt azt jelenti, hogy Kryptonite U-lakat, belefűzve a nyereg vázcső a hátsó kerék meg valami fix tereptárgy) akkor nem tudják vinni olyan egyszerűen.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 08:29
Itt annyi a különbség,hogy vennem kell akkor sort is,nemrég vettem új menetes sort,de szerintem nem olyan drága egy alap 9-es.Fűzetni sajnos itt a környeken valószínű nem tudom mert senki nem foglalkotlzik ilyesmivel,de ez is marad egy opció.Akkor elvileg le tudom fikszálni a gyorszárral…majd még a hátsó villa szélességét mérem meg.
Köszi!
Itt annyi a különbség,hogy vennem kell akkor sort is,nemrég vettem új menetes sort,de szerintem nem olyan drága egy alap 9-es.Fűzetni sajnos itt a környeken valószínű nem tudom mert senki nem foglalkotlzik ilyesmivel,de ez is marad egy opció.Akkor elvileg le tudom fikszálni a gyorszárral…majd még a hátsó villa szélességét mérem meg.tonee73 írta: ↑2024.04.07., vas. 08:03Lehet, hogy én vagyok eltévedve, de szerintem bármelyik 622-es (illetve 28-as) v-fékes felnire fel tudsz fűzni/fűzetni bármilyen olyan hátsó agyat ami fogadja a 9-es sorokat. Én a helyedben külön venném.Ha tudsz akkor nézz hozzá Shimano Deore FH-M590-es hátsó agyat, erre mehet a 9-es sor (és 8-as is hézagolóval).Igaz, ez gyorszáras, de ahogy látom a vázad az ejtőpapucsos - tehát kompatiilis vele.Az 590-es széria nagyon megbízhatóra és strapabíróra sikeredett, anno hallottam szakiktól az akkori LX és XT széria fölé dicsérni ezen szempontokból.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 06:45Szakik,tudnátok ajánlani menetes 28-as v fékes hátsó kereket ami 9 fokozatú sort is fogad, lehetőleg olyan érdekelne ami nem golyós-kónuszos....hanem csapágyas,persze ha létezik ilyen,vannak olcsón, de nem akarom elkapkodni.Gyorszárasat elvileg nem tudok rá venni nem tudom, hogy megállna-e,csavaros felfogatású ami rajta van.
Köszi.
https://www.mailordercycles.com/m9b0s18 ... ed-Freehub
4390-16633-main-deore-m590-rear-hub-38.jpg
Lehet, hogy én vagyok eltévedve, de szerintem bármelyik 622-es (illetve 28-as) v-fékes felnire fel tudsz fűzni/fűzetni bármilyen olyan hátsó agyat ami fogadja a 9-es sorokat. Én a helyedben külön venném.Ha tudsz akkor nézz hozzá Shimano Deore FH-M590-es hátsó agyat, erre mehet a 9-es sor (és 8-as is hézagolóval).Igaz, ez gyorszáras, de ahogy látom a vázad az ejtőpapucsos - tehát kompatiilis vele.Az 590-es széria nagyon megbízhatóra és strapabíróra sikeredett, anno hallottam szakiktól az akkori LX és XT széria fölé dicsérni ezen szempontokból.lacee írta: ↑2024.04.07., vas. 06:45Szakik,tudnátok ajánlani menetes 28-as v fékes hátsó kereket ami 9 fokozatú sort is fogad, lehetőleg olyan érdekelne ami nem golyós-kónuszos....hanem csapágyas,persze ha létezik ilyen,vannak olcsón, de nem akarom elkapkodni.Gyorszárasat elvileg nem tudok rá venni nem tudom, hogy megállna-e,csavaros felfogatású ami rajta van.
Köszi.