Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Szalon írta:
2021.08.17., kedd 17:49
revox írta:
2021.08.17., kedd 16:34
lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
ment le zsír,jött fel izom szerintem, azért állsz. a problmád ugyanaz,mint a srácnak... rövid intervallok és magasabb pedálfordulat kell.
5-7kili melegítés után mégy nyélen 500 métert(monnyuk 52/15-16), majd 1500at pihensz. ebből 5. Aztán gurulsz 5-10 kilit és újra megnyomod az 5ös szériát. idővel átállász 1kili menés, 1 kili piehnőre(vagy 2,ahogy épp érzed). pihenőkben lehetőleg pörgesd ki a combod kistányéron, vagy hátul nagy lánckerékkel 52/19-21. ezeket variálhatod,mikor mennyit mégy, néha mehetsz hosszabbakat is,kb 2-3 kilit,de akkor mehet lassabban. csak utána ne edd ki a hűtőt, de fehérje menjen be.
egyébként ha be tudsz iktatni montit, technikásabb terepen, az is jól lemozgat has környékén, jobban, mint az outi és a bicajkezelésed is fejlődik

űűűűűű, vazze, egy zóna sincs benne... akkor kuka :kapdelm:
Ott van mindig a legelső hiba, hogy, mindenkinek más és más pulzuszónái vannak. Léteznek átlagok, vannak általános számítási zónák, de sajnos akkora eltérés lehet 2 ember között, hogy néha ezek a hasraütés szerűen beállított zónák van, hogy többet ártanak, mint használnak... Ott vagy Revi te, meg ott van a másik oldalon Ati, ami neked mondjuk Z2, az Attinak már bőven Z4, de lehet Z5 is...
Csak egy laktát méréssel egybekötött terheléses teszt fogja megmondani, mik lesznek lacee pulzustartományai... Ha ez az első lépés nincs meg, hiába okoskodhatunk mi bármit, lehet többet ártunk, mint segítünk...
Zsírégetésre pedig szerintem első körben lassan, mérsékelt pulzussal érdemes hosszúakat menni... Sajnos az első 40-50 perc semmit nem jelent zsírégetés szempontból, az csak utána fog elindulni... Szóval egy 1 órás tekerés nem túl sokat fog sajnos érni. Én legalább 1,5, de inkább 2 órákat mennék. Tempót elengedném, csak a pulzusra figyelnék, ha zsírégetés a cél. Persze pedálfordulatot lehet nyugodtan gyakorolni, feljebb tornázni és jobban pörgetni, de ha cél a zsírégetés, akkor 120-130 körüli pulzustartományt érdemes kb megcélozni... csak hogy valami konkrétabb is legyen...
Abban igaza van revinek, hogy nagyobb terhelésre több zsírt fogsz veszíteni, de sajnos utána a megnövekedett étvágy miatt gyorsan vissza is fog menni, ráadásul az izmok is több energiát fognak használni, szóval még többet kellene enni, hogy ne izomból fogyjon az ember... Sajnos ugye a szervezetünk egyszerűbben tud izomból energiát termelni, mint zsírból... így egy nagy intenzitású erőkifejtésnél nem csak zsírt fog testünk elégetni... azaz összességébe nem leszünk vele előrébb, amennyiben zsírégetés a cél... fogyás lesz, de többet fog izomból fogyni...
Lacee alapjában véve keveset teker szerintem ahhoz, hogy ilyen intervall edzések jót tennének zsírégetési szándékainak. Valamint a hirtelen nagy fogyást is kerülném, nem egészséges. Szerintem a hosszú távon fenntartható szint valahol heti 0,5kg. Amennyiben hirtelen drasztikusan több ennél, akkor azt hosszú távon nem fogjuk tudni fenntartani... és vissza fog jönni. Ez persze mind SZVSZ!
Majd jön Ákos remélem, és kijavít, ha valami butaságot írtam... :rolleyes:
Igen,mostanában ráálltam a 30 v. 40 km. távokra, a 40 is kb.1óra+10 perc....,a pulzusom az átlag 136-137 szokott lenni de volt már 126 is.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5775
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3584

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2021.08.17., kedd 17:01
...szombaton,amikor autóval eléálltam, mikor beért szélárnyékba, néha picit szándékosan kiejtettem,
This is the beginning of a beautiful friendship. ;peace;

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 969
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1507
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2021.08.17., kedd 16:34
lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
ment le zsír,jött fel izom szerintem, azért állsz. a problmád ugyanaz,mint a srácnak... rövid intervallok és magasabb pedálfordulat kell.
5-7kili melegítés után mégy nyélen 500 métert(monnyuk 52/15-16), majd 1500at pihensz. ebből 5. Aztán gurulsz 5-10 kilit és újra megnyomod az 5ös szériát. idővel átállász 1kili menés, 1 kili piehnőre(vagy 2,ahogy épp érzed). pihenőkben lehetőleg pörgesd ki a combod kistányéron, vagy hátul nagy lánckerékkel 52/19-21. ezeket variálhatod,mikor mennyit mégy, néha mehetsz hosszabbakat is,kb 2-3 kilit,de akkor mehet lassabban. csak utána ne edd ki a hűtőt, de fehérje menjen be.
egyébként ha be tudsz iktatni montit, technikásabb terepen, az is jól lemozgat has környékén, jobban, mint az outi és a bicajkezelésed is fejlődik

űűűűűű, vazze, egy zóna sincs benne... akkor kuka :kapdelm:
Ott van mindig a legelső hiba, hogy, mindenkinek más és más pulzuszónái vannak. Léteznek átlagok, vannak általános számítási zónák, de sajnos akkora eltérés lehet 2 ember között, hogy néha ezek a hasraütés szerűen beállított zónák van, hogy többet ártanak, mint használnak... Ott vagy Revi te, meg ott van a másik oldalon Ati, ami neked mondjuk Z2, az Attinak már bőven Z4, de lehet Z5 is...
Csak egy laktát méréssel egybekötött terheléses teszt fogja megmondani, mik lesznek lacee pulzustartományai... Ha ez az első lépés nincs meg, hiába okoskodhatunk mi bármit, lehet többet ártunk, mint segítünk...
Zsírégetésre pedig szerintem első körben lassan, mérsékelt pulzussal érdemes hosszúakat menni... Sajnos az első 40-50 perc semmit nem jelent zsírégetés szempontból, az csak utána fog elindulni... Szóval egy 1 órás tekerés nem túl sokat fog sajnos érni. Én legalább 1,5, de inkább 2 órákat mennék. Tempót elengedném, csak a pulzusra figyelnék, ha zsírégetés a cél. Persze pedálfordulatot lehet nyugodtan gyakorolni, feljebb tornázni és jobban pörgetni, de ha cél a zsírégetés, akkor 120-130 körüli pulzustartományt érdemes kb megcélozni... csak hogy valami konkrétabb is legyen...
Abban igaza van revinek, hogy nagyobb terhelésre több zsírt fogsz veszíteni, de sajnos utána a megnövekedett étvágy miatt gyorsan vissza is fog menni, ráadásul az izmok is több energiát fognak használni, szóval még többet kellene enni, hogy ne izomból fogyjon az ember... Sajnos ugye a szervezetünk egyszerűbben tud izomból energiát termelni, mint zsírból... így egy nagy intenzitású erőkifejtésnél nem csak zsírt fog testünk elégetni... azaz összességébe nem leszünk vele előrébb, amennyiben zsírégetés a cél... fogyás lesz, de többet fog izomból fogyni...
Lacee alapjában véve keveset teker szerintem ahhoz, hogy ilyen intervall edzések jót tennének zsírégetési szándékainak. Valamint a hirtelen nagy fogyást is kerülném, nem egészséges. Szerintem a hosszú távon fenntartható szint valahol heti 0,5kg. Amennyiben hirtelen drasztikusan több ennél, akkor azt hosszú távon nem fogjuk tudni fenntartani... és vissza fog jönni. Ez persze mind SZVSZ!
Majd jön Ákos remélem, és kijavít, ha valami butaságot írtam... :rolleyes:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2021.08.17., kedd 17:12
lacee írta:
2021.08.17., kedd 17:03
revox írta:
2021.08.17., kedd 16:34


ment le zsír,jött fel izom szerintem, azért állsz. a problmád ugyanaz,mint a srácnak... rövid intervallok és magasabb pedálfordulat kell.
5-7kili melegítés után mégy nyélen 500 métert(monnyuk 52/15-16), majd 1500at pihensz. ebből 5. Aztán gurulsz 5-10 kilit és újra megnyomod az 5ös szériát. idővel átállász 1kili menés, 1 kili piehnőre(vagy 2,ahogy épp érzed). pihenőkben lehetőleg pörgesd ki a combod kistányéron, vagy hátul nagy lánckerékkel 52/19-21. ezeket variálhatod,mikor mennyit mégy, néha mehetsz hosszabbakat is,kb 2-3 kilit,de akkor mehet lassabban. csak utána ne edd ki a hűtőt, de fehérje menjen be.
egyébként ha be tudsz iktatni montit, technikásabb terepen, az is jól lemozgat has környékén, jobban, mint az outi és a bicajkezelésed is fejlődik

űűűűűű, vazze, egy zóna sincs benne... akkor kuka :kapdelm:
Megpróbálom,már rég csináltam ilyen edzést, a pedálfordulatom az átlag 78-79 körül van....egy ideje ennyi de kevesebb volt 71-73....
milyen áttételt hajtasz most? mindegy,hátul tedd feljebb egyel és próbáld ugyanazt a tempót meghajtani. akár kezdheted ezzel az 500 méterezéseket, ne a megszokottal menj gyorsabban. el kellene érni a 90-et. Aztán már ha megy ugyanaz a tempó 90 körül fordulattal, majd vissza ledobod a megszokottra és ott is tartod a 90-et.

csak szólok, az axxony,aki nem túl vaskos egyed, 2 hét résztávval 4 kilót szedtem le :D csak ugye neki ott voltam,aki hajtotta, mint a lovat(nem mentünk gyorsan résztávban, kb 40-el). vattát köpött utána, de 2 hét után vigyorgott. már csak magamról kellene leszedni :D na,az nem megy. mást könnyebb hajtani :D (idő a baj. ehhez kell a rendszeresség,nálunk most azt nehéz tartani)
:D

11-25 van fönt, kb. a 6-7-ik esetenként 8-ik fogaskereken van, így tolom mióta láttalak benneteket tekerni, mert azért figyeltem.... :rolleyes: nekem mániám volt a 2-3-ik fogaskerék max. a 4-ik.

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Azért a versenyszellem el tudja vinni az embert, megállónál vettem fel vizet, egy hasonló testfelépítésű srác mint Szalon elpirított mellettem, pont ültem föl a bringára, mondom a faxom majd én, rúgtam párat lehagytam, tekertem ami a csövön kifért de elől maradtam, persze a levegő beszorult...de akkor sem tágítok ;peace; aztán valahogy túléltem :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2021.08.17., kedd 17:03
revox írta:
2021.08.17., kedd 16:34
lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
ment le zsír,jött fel izom szerintem, azért állsz. a problmád ugyanaz,mint a srácnak... rövid intervallok és magasabb pedálfordulat kell.
5-7kili melegítés után mégy nyélen 500 métert(monnyuk 52/15-16), majd 1500at pihensz. ebből 5. Aztán gurulsz 5-10 kilit és újra megnyomod az 5ös szériát. idővel átállász 1kili menés, 1 kili piehnőre(vagy 2,ahogy épp érzed). pihenőkben lehetőleg pörgesd ki a combod kistányéron, vagy hátul nagy lánckerékkel 52/19-21. ezeket variálhatod,mikor mennyit mégy, néha mehetsz hosszabbakat is,kb 2-3 kilit,de akkor mehet lassabban. csak utána ne edd ki a hűtőt, de fehérje menjen be.
egyébként ha be tudsz iktatni montit, technikásabb terepen, az is jól lemozgat has környékén, jobban, mint az outi és a bicajkezelésed is fejlődik

űűűűűű, vazze, egy zóna sincs benne... akkor kuka :kapdelm:
Megpróbálom,már rég csináltam ilyen edzést, a pedálfordulatom az átlag 78-79 körül van....egy ideje ennyi de kevesebb volt 71-73....
milyen áttételt hajtasz most? mindegy,hátul tedd feljebb egyel és próbáld ugyanazt a tempót meghajtani. akár kezdheted ezzel az 500 méterezéseket, ne a megszokottal menj gyorsabban. el kellene érni a 90-et. Aztán már ha megy ugyanaz a tempó 90 körül fordulattal, majd vissza ledobod a megszokottra és ott is tartod a 90-et.

csak szólok, az axxony,aki nem túl vaskos egyed, 2 hét résztávval 4 kilót szedtem le :D csak ugye neki ott voltam,aki hajtotta, mint a lovat(nem mentünk gyorsan résztávban, kb 40-el). vattát köpött utána, de 2 hét után vigyorgott. már csak magamról kellene leszedni :D na,az nem megy. mást könnyebb hajtani :D (idő a baj. ehhez kell a rendszeresség,nálunk most azt nehéz tartani)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2021.08.17., kedd 16:34
lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
ment le zsír,jött fel izom szerintem, azért állsz. a problmád ugyanaz,mint a srácnak... rövid intervallok és magasabb pedálfordulat kell.
5-7kili melegítés után mégy nyélen 500 métert(monnyuk 52/15-16), majd 1500at pihensz. ebből 5. Aztán gurulsz 5-10 kilit és újra megnyomod az 5ös szériát. idővel átállász 1kili menés, 1 kili piehnőre(vagy 2,ahogy épp érzed). pihenőkben lehetőleg pörgesd ki a combod kistányéron, vagy hátul nagy lánckerékkel 52/19-21. ezeket variálhatod,mikor mennyit mégy, néha mehetsz hosszabbakat is,kb 2-3 kilit,de akkor mehet lassabban. csak utána ne edd ki a hűtőt, de fehérje menjen be.
egyébként ha be tudsz iktatni montit, technikásabb terepen, az is jól lemozgat has környékén, jobban, mint az outi és a bicajkezelésed is fejlődik

űűűűűű, vazze, egy zóna sincs benne... akkor kuka :kapdelm:
Megpróbálom,már rég csináltam ilyen edzést, a pedálfordulatom az átlag 78-79 körül van....egy ideje ennyi de kevesebb volt 71-73....

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

egyébként Atti az élő példa,ha valaki csinálja becsülettel a résztávozásokat, sprinteket, biza ott tud maradni és ha kell ,fel tudja rúgni a bicót. szombaton,amikor autóval eléálltam, mikor beért szélárnyékba, néha picit szándékosan kiejtettem, figyeltem,hogy rezzenéstelen arccal rúgja e fel a bicajt, vagy vért hány, vagy fel se rúgja. lazán felrúgta és vissza tudott állni. ennyi, semmi több. csinálja a kiírt edzéstevet, én csak annyit tettem hozzá,néha rnozgassa be jól a pulzust, főleg verseny előtti melegítésen és működik jól a lába.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2021.08.17., kedd 15:34


Maximálisan egyetértek Ákos gondolataival!
persze,hogy igaza van. de jelen esetben Attila, aki 2 éve bicajozik és még Ő is tanuló státuszban van, megmondta, mi a baj. nem résztávozik, nem tudja felvenni a verseny dinamikáját. Ez nem ördöglakat, fel kell gyorsítani a lábát és a keringést. Semmit nem kell tennie, csak kijárni Attival, télen pedig nem izomra alapozni (az van dögivel), hanem forgatásra.
egyébként nálunk is az UP télen hasonlóan edz, bár ott mikor lent voltam,azért a tréning jobban hasonlít a versenyek dinamikájára, de őket is mérik, megvan az itiner és mellé a labor és teljesítménydiagnosztika. aztán tavasztól csapatedzés van(kint, országúton), ott már eltérő emberek vannak, ha menni kell, menni kell. Aki gyengébb, kevesebbet vezet. Aztán megnézik a számokat,és ha valaki túlsózta a levest, megy pihenőre (edzésen nem vezet, de akár ki is hagy 2-3 tréninget, nehogy a forma elpukkanjon nyár közepén)

de ez most nem az az eset, ahol szaladni kell személyi edzőért. simán, csak követnie kell a normál edzésrendet,amit most nem tesz.
csak kicsit feszítem a húrt, hogy bújjon ki a szög a zsákból ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

AAttila írta:
2021.08.17., kedd 16:23
lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
Hát én amikor 104-105 kg voltam, menni alig tudtam, nemhogy futni :rolleyes:
Fogyni éppen olyan jól lehet bringával is, csak akkor az kell legyen a cél. ;) Nem az, hogy gyorsulni kellene, stb. Jól meghatározott zónában tekerni órákat. Mondjuk, ha tudnál heti 3x 2órát, az sokat segítene.
Az idő ami kevés erre...amúgy ha azt nézem, hogy ilyen súllyal 30,5-31 km/h. között vagyok az nem rossz,beállt pulzussal.

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4008
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5107
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
Laikus véleményem, hogy a futást ne erőltesd, mert a térded, bokád fogja bánni. Szerintem a kerékpár sokkal kímélőbb (ésszel tolva), mert nem gyilkolod apró ütésekkel a plusz súly miatt amúgy is túlterhelt ízületeket.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
ment le zsír,jött fel izom szerintem, azért állsz. a problmád ugyanaz,mint a srácnak... rövid intervallok és magasabb pedálfordulat kell.
5-7kili melegítés után mégy nyélen 500 métert(monnyuk 52/15-16), majd 1500at pihensz. ebből 5. Aztán gurulsz 5-10 kilit és újra megnyomod az 5ös szériát. idővel átállász 1kili menés, 1 kili piehnőre(vagy 2,ahogy épp érzed). pihenőkben lehetőleg pörgesd ki a combod kistányéron, vagy hátul nagy lánckerékkel 52/19-21. ezeket variálhatod,mikor mennyit mégy, néha mehetsz hosszabbakat is,kb 2-3 kilit,de akkor mehet lassabban. csak utána ne edd ki a hűtőt, de fehérje menjen be.
egyébként ha be tudsz iktatni montit, technikásabb terepen, az is jól lemozgat has környékén, jobban, mint az outi és a bicajkezelésed is fejlődik

űűűűűű, vazze, egy zóna sincs benne... akkor kuka :kapdelm:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5775
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3584

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

lacee írta:
2021.08.17., kedd 16:18
Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P
Hát én amikor 104-105 kg voltam, menni alig tudtam, nemhogy futni :rolleyes:
Fogyni éppen olyan jól lehet bringával is, csak akkor az kell legyen a cél. ;) Nem az, hogy gyorsulni kellene, stb. Jól meghatározott zónában tekerni órákat. Mondjuk, ha tudnál heti 3x 2órát, az sokat segítene.

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Igen,biztos nem rossz dolog ha megmondja valaki, hogy mikor mit csinálj és mit egyél....az én esetemben is ugye fogynom kell ha gyorsabb tempót akarok menni mert engem az is motivál,most sajnos megrekedtem 104-105 kg. között, nőtt is a sebességem is de még mindig kellene 5-10 kg.-ot ledobni.Lehet el kellene kezdenem futni az biztos,hogy lepucolna 5 kg.-ot 1-1,5 hónap alatt,9-11 évvel ezelőtt rengeteget futottam de akkor 90 kg. körül voltam. :P

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 969
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1507
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

asebestyen írta:
2021.08.17., kedd 11:38
revox írta:
2021.08.17., kedd 11:14
asebestyen írta:
2021.08.17., kedd 10:57


Revi! Az a baj, Te mindig magadból indulsz ki. :D Más emberek, más alkattal, más enzim háttérrel, más rostaránnyal, más keringéssel, más tüdőkapacitással, tök másként működik. Tudom, hogy csak jó szándékkal írod, de inkább beszéljétek rá a srácot 1 jó edzőre, az ő érdekében. :smile53:
dehogy maganból, láttam a srácot :D az edző egyelőre felesleges. a srác lomha. akkor gyorsítani kell. kicsit túlhájpoljátok ezt az edzőtémát :smile53:
lehet írni rá egzakt tervet, ha valaki attól alél el (de az guminőbb, a zenére tekeréstől), de teljesen mindegy. adott az intervall, nyomni kell,amikor nyomni kell. ezért felesleges edzőhöz szaladgálni. mellesleg jelenleg mi termeljük ki az ország legerősebb utánpótlásbázisát, tudjuk, mikor kell beavatkozni komolyabb edzéstervvel. nyugi, neki ez bőven elég első télre. nem két másodpercet kell találni a kékesen, hogy Ő legyen a hegyi bajnok. egyelőre az a cél, ne szakadjon le a mezőnyről :smile53:
de ha mentálisan attól lesz erős, hogy penget valakinek edzéstervért havi 20 rugót, akkor nincs más út :smile53:
Láttad a srácot... :rolleyes: Én a fejlesztési módszertanod tekintve írtam, hogy magadból indulsz ki.
Basszus, levinnélek edzőterembe, hogy erősödj meg egyedül, szenvednél 1 évig, aztán megmutatnám, hogy 1 gyakorlatot se végzel szabályosan, aránytalanul fejlődtél az izomcsoportokat tekintve (dúrva hátrányt szedtél össze). És itt nem a magyar bajnoki címről lenne szó. Szar alapokra nem lehet építkezni. Pont az elején a legfontosabb a jó edző. Nem kell szaladgálni edzőért, elég ha van 1 jó. Annó TE-s tanszékvezető tanáraimmal sokat beszélgettem erről órákon kívül is, hogy mennyire eltorzult a felfogás erről. ;)
Revi, Te nem vagy edző. Én az vagyok, mégsem adok tanácsokat másoknak, sosem adtam a saját sportágamban sem, sőt ott is egy nálam képzettebb edzővel edzettem és fizettem is Neki érte és kísértem versenyre és edzettem vele és segítettem ingyen, amikor arra volt szüksége és barátok is lettünk. Az edzőség az nem egyenlő azzal, hogy értesz a saját sportágadhoz, az annál sokkal-sokkal több. Akkor is, ha Te valamiért igyekszel elbagatelizálni. Hidd el, az hogy van valaki, aki jobb nálad valamiben, nem von le semmit a Te érdemeidből. ;)
Nah, elengedem... hajrá... :napsut:
Maximálisan egyetértek Ákos gondolataival!
Kezdeném a havi 20 rugóval... (ami amúgy lehet kevesebb is) Az éves szinten mondjuk egy karbon kormány és nyereg ára... 5 évre vetítve egyenlő egy jó szett kerék árával... Ha megnézzük, mennyit fizettünk már ki a karbon bicajért, plusz az egyéb dolgokért -ruha/cipő/óra... - mennyit fizettünk jelentéktelen javulással kecsegtető tuningokra... akkor kiderül, hogy éves szinten gyakorlatilag néhány%-ot jelent ez az összeg a bicajos költségvetésbe és garantáltan ez hoz a legtöbbet a konyhára, már ha az ember tényleg fejlődni akar!

A srác, ha jól vettem ki, egyrészt nem fiatal, de úgy érzem neki sincsenek meg az alapok, amire lehetne építkezni... persze, fontos a versenyszituáció, meg értem én, ha menni kell, akkor menni kell, de ha nincs miből, mert nem bír, akkor ott járhat bármennyi versenyre, az sosem fogja meghozni neki a kellő erőt, rugalmasságot. Amennyiben egy jó edzéstervvel, a megfelelő alapokra elkezdenek építkezni, úgy jönni fog, hogy bírni fogja az ilyen szituációkat, de ezt fokozatosan kell és lehet csak felépíteni szerintem...

Saját példámból kiindulva, mikor elkezdtem, csak tekertem a vakvilágba... nyilván el kellet kezdeni valahogy... aztán lett garminom, pulzusmérőm, pedálfordulat mérőm... ott már láttam, hogy hülyeség, amit addig csináltam... Szerintem is pont az elején fontos egy jó edző, aki tisztában van vele, mit - miért ír, követi a változást, tudja, hogy mivel érdemes terhelni... Mindig csak a fejlődésről esik szó, de egy jó edzővel a túlterhelés, túlterhelésből adódó sérülés esélye is szinte kizárható... Mivel nekem sem volt semmi alapom, amire el lehetett volna kezdeni építkezni, ezért az elején folyton lassított az edzőm... nem élveztem azt a részt egyáltalán, de felfogtam, hogy ez egy ilyen szükséges rossz... Utána kiestem 2 hónapra, ráadásul tél is volt, ezért februárban újra alapozás kezdődött, mert sajnos nagyon meglátszódott a 2 hónap kiesés és szinte kezdhettem megint az elejéről... Nekem, ha feladatom van, mindig ott van, mit milyen pulzussal, milyen pedálfordulattal és milyen wattal kell mennem... szerintem ez a 3 dolog szükséges, hogy megfelelően fejlődjön az ember egyszerre... Ez az ábra amúgy kb egész jól szemlélteti az elmúlt 1 évem:
IMG_7257.jpg
IMG_7257.jpg (206.33 KiB) Megtekintve 1322 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2021.08.17., kedd 14:43
revox írta:
2021.08.16., hétf. 21:35
Szalon írta:
2021.08.16., hétf. 19:33

Az asszonyé gyerekbicikli... (52-es) azt sehogy nem tudom.

Ez mi pontosan? SL... és tuti52-es? Kicsinek tűnik,de lehet anya magas :rolleyes: Milyen magasságra van állítva?
Asszonynak S-works Tarmac SL6 van, már régebben raktam be róla képet. Neki 700mm-re kell az ülést tenni.
akkor nagy, nincs biznisz ;peace; (képre emléxem meg a 6 derengett. meg az,hogy az arányok jók rajta, nyereg,stucni,stb...)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 969
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1507
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2021.08.16., hétf. 21:35
Szalon írta:
2021.08.16., hétf. 19:33

Az asszonyé gyerekbicikli... (52-es) azt sehogy nem tudom.

Ez mi pontosan? SL... és tuti52-es? Kicsinek tűnik,de lehet anya magas :rolleyes: Milyen magasságra van állítva?
Asszonynak S-works Tarmac SL6 van, már régebben raktam be róla képet. Neki 700mm-re kell az ülést tenni.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2021.08.17., kedd 14:22
AAttila írta:
2021.08.16., hétf. 21:05
pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:44
Majd adunk rá hátizsákot néhány téglával, hogy kiegyenlítődjenek a viszonyok.
Még egy nagyméretű fékezőernyő is kevés lenne ;peace;
Srácok, köszönöm a bizalmat, de sajnos a valóság azért nem ilyen... :rolleyes:
Először is, alkatilag én sosem leszek jó hegyen felfele, 80+kg nem ideális, nagyon alsó hangon 10-15kg-ot legalább le kellene adnom, amit amúgy egyáltalán nem szeretnék, mivel nem célom hegyikecskének lenni...
Csodák sincsenek, 2,5 hónap alatt nem lehet a 0-ról hegyre megtanulni felmenni... Azért ne felejtsétek el, hogy tavaly áprilisban kezdtem bringázni, azaz 14 hónapja... amiből volt 2 hónap kényszerpihenő, szóval gyakorlatilag nettó 1 éve tekerek... Célom egyelőre annyi volt, hogy ne jelentsenek problémát a hegyek és fel tudjak szépen lassan menni gyakorlatilag bárhová. Ezt a célom úgy érzem sikeresen elértem, nem jelentett problémát múltkor a dupla Stelvió sem, most már nyugodtan neki merek vágni szinte bármilyen, akár HC minősítésű hegynek is. De ez nem jelenti azt, hogy gyorsan is fel tudok menni, ahhoz sokkal de sokkal többet kellene ilyen hegyekre járnom, heti szinten! Nyilván erősödtem, ezt érzem, de azért csodák tényleg nincsenek, 1 év alatt a totál 0-ról nem is kergetek hiú ábrándokat... Azért onnan indultam, hogy már egy kisebb dombnak (3%) már csupán a látványától is elszállt a pulzusom (165+) amit most sikerült már odáig javítani, hogy 130-140 körüli pulzussal szép lassan nem jelentenek gondot a 6-8-10%-os emelkedők sem, legyenek akár 15-20-25km hosszúak is. 3000+m szint nem jelent már problémát, nem kell széthajtanom magam hozzá, gyakorlatilag bemelegítő zónában tudom abszolválni.
azér ez szép eredmény ám... :tutiok: leborulok.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2021.08.17., kedd 13:59
Csakhogy nem kötelező az edzővel dolgozni és ő nem is teszi. Ez a probléma, hogy mindent úgy csinál,mint eddig. Így pedig nem fog tovább fejlődni.
nu, megkerestem egy itinert a lenti leaether strip lemezhez. csak kíváncsi vagyok, Te, aki már tudod milyen a verseny, ha letolod, mit mondasz utána. nyilván a keménységet magadnak szabályozod (axem a garmin app tudja menet közben), de vedd úgy,kemény edzésről van szó :D a sebességgel ne foglalkozz, mert azt a spinning enyhén csaló órájához lettek beírva, csak azért,hogy a tréninng reprodukálható legyen. a pedálütem is csak viszonyalagos, van ahol a ritmus gyorsabb és van, ahol lassabb. de a terhelésre (és állva,vagy ülve) vonatkozó ukászokat tarsuk be.
majd, egyszer, ha nem felejted el ;peace;

na,megyek garnzon service videót kutatni ;peace;
leaetherS_spinn_edzesterv.jpg
leaetherS_spinn_edzesterv.jpg (137.03 KiB) Megtekintve 1346 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 969
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1507
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

AAttila írta:
2021.08.16., hétf. 21:05
pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:44
Majd adunk rá hátizsákot néhány téglával, hogy kiegyenlítődjenek a viszonyok.
Még egy nagyméretű fékezőernyő is kevés lenne ;peace;
Srácok, köszönöm a bizalmat, de sajnos a valóság azért nem ilyen... :rolleyes:
Először is, alkatilag én sosem leszek jó hegyen felfele, 80+kg nem ideális, nagyon alsó hangon 10-15kg-ot legalább le kellene adnom, amit amúgy egyáltalán nem szeretnék, mivel nem célom hegyikecskének lenni...
Csodák sincsenek, 2,5 hónap alatt nem lehet a 0-ról hegyre megtanulni felmenni... Azért ne felejtsétek el, hogy tavaly áprilisban kezdtem bringázni, azaz 14 hónapja... amiből volt 2 hónap kényszerpihenő, szóval gyakorlatilag nettó 1 éve tekerek... Célom egyelőre annyi volt, hogy ne jelentsenek problémát a hegyek és fel tudjak szépen lassan menni gyakorlatilag bárhová. Ezt a célom úgy érzem sikeresen elértem, nem jelentett problémát múltkor a dupla Stelvió sem, most már nyugodtan neki merek vágni szinte bármilyen, akár HC minősítésű hegynek is. De ez nem jelenti azt, hogy gyorsan is fel tudok menni, ahhoz sokkal de sokkal többet kellene ilyen hegyekre járnom, heti szinten! Nyilván erősödtem, ezt érzem, de azért csodák tényleg nincsenek, 1 év alatt a totál 0-ról nem is kergetek hiú ábrándokat... Azért onnan indultam, hogy már egy kisebb dombnak (3%) már csupán a látványától is elszállt a pulzusom (165+) amit most sikerült már odáig javítani, hogy 130-140 körüli pulzussal szép lassan nem jelentenek gondot a 6-8-10%-os emelkedők sem, legyenek akár 15-20-25km hosszúak is. 3000+m szint nem jelent már problémát, nem kell széthajtanom magam hozzá, gyakorlatilag bemelegítő zónában tudom abszolválni.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2021.08.17., kedd 14:02
lacee írta:
2021.08.16., hétf. 19:58
Egyébként kint a szervizdíj árak milyenek a hazai árakhoz képest? de lehet belealkudtad a vázba….Na persze ha van alku :D
Ott kezdődnek a gondok, hogy otthon nincs készlet... a kereskedő kifizetteti veled a bicajt, aztán majd megrendeli, ami jelen időszakban, akár éves várakozást is jelenthet... Saját raktárkészletet nem tart fenn, mert az drága és sokba kerül, de otthoni árak sajnos még ezzel együtt is jóval drágábbak... Szóval én ezt a vásárlót duplán lehúzzuk kategóriába sorolnám... Amennyiben mondjuk az árak tükröznék, hogy ok, nincs készleten, sokat kell rá várni, de mondjuk tudunk engedni belőle x%-ot, akkor azt mondanám, h ok, valamit-valamiért...
Olaszoknál azért vannak nagy üzletek, valós készlettel, még az elszállt EUR árfolyam mellett is versenyképesebb árakkal... értsd, minden olcsóbb itt, mint otthon... mindenhol lehet alkudozni is... általában mindenhol kedvesek, normálisan állnak a vásárlóhoz, sokkal szívesebben hagyom náluk a pénzem, mint otthon bármelyik boltban... Szervízárakat nem tudom, nekem az átszerelés az benne volt a váz árában. Biztos magasabbak, mint otthon, de cserében normálisan is megcsinálták nekem a bicajt. Otthon eddig bárhova is vittem bármelyik bicajom, valamit mindig sikerült elrontani rajta... többnyire nekem kellet otthon még rendesen beállítani, megcsinálni, visszavinni a boltba... Ezért inkább bevásároltam szerszámokból és igyekszek mindent magam csinálni már...

Ez a bolt alsó része csak... Fent, a látványszerviz felett körben s-works és dogma vázak lógnak, meg karbon kerekek... Valamint a felső szint még tele értsd legalább 300 komplett bicajjal, amikből néhányat beraktam a múltkor...
erre csak ráerősíteni tudok. én nem voltam kint, de a cspataigazgató igen, Udinében a granzon bike-nál. a weblapjuk nem túl beszédes, de egy felénk szupermarket méretű bolt. a ganS flotta nekünk is onnan lett rendelve, kerekestől, ágastól. EGyszer az egyik bicaj nem jól váltott, kiderült (itt voltak tour de hongrie-t nézni) amikor megvizsálták,hogy a csapattag a bovdenekből levágott. elvitték,hogy majd ők átbovdenezik és leküldik... a főnök (egy aranyos kis öreg csóka, neve passz) úgy fogta a csavarhúzót, amit én még szervizestől nem láttam, mint aki szívműtétre készül... le is nyomtam telefonnal(videó), de nem tudom, hol van... más ott az élet,de az is igaz, van fizetőképes kereslet. Amikor annakidején megjelent az akkor új super record, januárban eladtak 250 szettet...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2021.08.17., kedd 13:59
Csakhogy nem kötelező az edzővel dolgozni és ő nem is teszi. Ez a probléma, hogy mindent úgy csinál,mint eddig. Így pedig nem fog tovább fejlődni.
az biztos,hogy úgy nem vezet sehova. azért a versenyeknek más a dinamikája,de Te már tudod :napsut:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 969
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1507
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

lacee írta:
2021.08.16., hétf. 19:58
Egyébként kint a szervizdíj árak milyenek a hazai árakhoz képest? de lehet belealkudtad a vázba….Na persze ha van alku :D
Ott kezdődnek a gondok, hogy otthon nincs készlet... a kereskedő kifizetteti veled a bicajt, aztán majd megrendeli, ami jelen időszakban, akár éves várakozást is jelenthet... Saját raktárkészletet nem tart fenn, mert az drága és sokba kerül, de otthoni árak sajnos még ezzel együtt is jóval drágábbak... Szóval én ezt a vásárlót duplán lehúzzuk kategóriába sorolnám... Amennyiben mondjuk az árak tükröznék, hogy ok, nincs készleten, sokat kell rá várni, de mondjuk tudunk engedni belőle x%-ot, akkor azt mondanám, h ok, valamit-valamiért...
Olaszoknál azért vannak nagy üzletek, valós készlettel, még az elszállt EUR árfolyam mellett is versenyképesebb árakkal... értsd, minden olcsóbb itt, mint otthon... mindenhol lehet alkudozni is... általában mindenhol kedvesek, normálisan állnak a vásárlóhoz, sokkal szívesebben hagyom náluk a pénzem, mint otthon bármelyik boltban... Szervízárakat nem tudom, nekem az átszerelés az benne volt a váz árában. Biztos magasabbak, mint otthon, de cserében normálisan is megcsinálták nekem a bicajt. Otthon eddig bárhova is vittem bármelyik bicajom, valamit mindig sikerült elrontani rajta... többnyire nekem kellet otthon még rendesen beállítani, megcsinálni, visszavinni a boltba... Ezért inkább bevásároltam szerszámokból és igyekszek mindent magam csinálni már...

Ez a bolt alsó része csak... Fent, a látványszerviz felett körben s-works és dogma vázak lógnak, meg karbon kerekek... Valamint a felső szint még tele értsd legalább 300 komplett bicajjal, amikből néhányat beraktam a múltkor...
Csatolmányok
IMG_6847.JPG
IMG_6847.JPG (665.7 KiB) Megtekintve 1322 alkalommal
IMG_6913.JPG
IMG_6913.JPG (871.15 KiB) Megtekintve 1322 alkalommal
IMG_6950.JPG
IMG_6950.JPG (1.23 MiB) Megtekintve 1322 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5775
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3584

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Csakhogy nem kötelező az edzővel dolgozni és ő nem is teszi. Ez a probléma, hogy mindent úgy csinál,mint eddig. Így pedig nem fog tovább fejlődni.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

na, kaja megvolt, visszapörgettem a lapot, én most se tudok mást mondani.
srácnak gondok vannak a versenyzéssel. ha elmegy egy edzőhöz, megint kap egy száraz edzéstervet, amitől sokkal valósághűbb dolog videóra tekerés. Pl a zwift is ezért jó, mert sokkal közelebb hozza a valóságot, ami egy versenyen van. nem lehet tervezni, csak nagyvonalakban, úgyis az történik ,amit a mezőny diktál. és ezek a módszerek épp ezt segítik, hogy ne tervezd el előre mi lesz, hanem majd igazodsz az edzéshez, ugyanis a srácnak ezzel van baja. megrángatják a mezőnyt és letérdel. ehhez egy köbevésett edzésterv kevés. minél több versenyszituációs játékra van szükség. ha ezt a TE-en nem így tanítják ,ott rossz az oktatás :D ne feledjük, mindig a másképp gondolkodó vitték előre a világot ;peace; bár ebben én semmi másképpet nem látok, ez a normális :smile53: a lenti indoor videós csapatnak ezer videója van fent. egyre rábök az ember és ki tudja,mi fog történni? De a célt meg kell határozni, hogy a pedálütemet igyekezni kell tartani menések esetén. a Leaether Strip lemez más, az már a vizsga, de bátrabbak/képzettebbek belevághatnak nyugodtan(egyszerű,csak a ritmust kell kitekerni). Ettől a zónaedzés sokkal instantabb ill ez egy fokkal magasabb szint, ami a mezőnyhöz való alkalmazkodást is fejleszti.
lehet ezzel egyetérteni, meg nem, de a gyakorlatban azt látom ,ahol nincs versenyszimuláció, ott jön a meglepetés a versenyeken és jellemzően nem pozitív :smile53:

de hagyjuk :D főleg,hogy a srácnak van csapatedzője, majd az megmondja, mit csináljon, én csak elregéltem, szerintem mit kellene ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”