Aszpirin írta: ↑2025.03.31., hétf. 21:21
peterson írta: ↑2025.03.31., hétf. 19:38
Megéri? Elég jó autó a Mustang-od így is...
Természetesen nem, ez így hülyeség lenne.
Azon morfondíroztam, hgy akkor a sok hazai tuning cég mind mossa kezeit? Ha ilyen macera, akkor miből élnek?
Nem árt különbséget tenni a sportlégszűrők között.
Van az, amit "kitesznek" a motortérbe, sokszor nagyon nem ideális helyre, és csodálkoznak, hogy nem hozott semmit. Nemegyszer olyan helyre kerül, hogy a motor melegét szívja be, mert nincs rendesen elszeparálva, megoldva hozzá a friss levegő áramlása, és ez nem hogy javitana a teljesítményen, hanem még ront is. Ha ez elmarad, akkor tényleg kidobott pénz az egész.
Illetve van a típusspecifikus direkt légszűrőbetét, amit a gyári, papírszűrő helyére kell behelyezni. Ez ugyan kevesebb pluszt hoz, mint a jól kivitelezett külső, de sokkal védettebb.
Én ilyet használok az autómban, már több, mint 60e km óta, mindenféle gond nélkül. A K&N gyártmánya.
A titka az, amit Vinkler is említett, hogy be kell tartani a szabályokat és nincs gond.
Ezt a betétet pillanatok alatt be lehet tenni a papír helyére, és vissza, semmiféle átalakítást nem igényel. Ha úgy gondolja az ember, a mindennapokban használja a papírszűrőt, hétvégén, ha "csapatna" egyet, vagy kimenne egy pályára, akkor beteszi a sportbetétet.
Nálam kb. annyit hozott, mint a 95-ös benzin után a 100-as, mindezt szűk 25e Forintért. 5e kilométerenként mosom, olajozom, és élvezem, hogy kicsit fickósabb az autó, kb fillérekből.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech