Mondjuk lehet Vinkler nem fér bele,mert egy kicsit beleér a feje. Vagy ez még éppen jó?
Sajnos a magas embereknek sok élményautó kiesik.
Mondjuk lehet Vinkler nem fér bele,mert egy kicsit beleér a feje. Vagy ez még éppen jó?
Majd jön egy másik elektromos és simán le tolja…. De minek ?
Kizárt dolog hogy bármilyen széria benzines autó legyőzze a teslát gyorsulásban.zoli73 írta: ↑2024.04.15., hétf. 20:24Igen, ez egy model Y. Volt szerencsém utazni ilyenben, mint taxi, látván az érdeklődésemet, a sofőr nagyon meg akarta mutatni, mit is tud. A lámpáktól való elindulásokat, a lehető legsportosabbra vette.
Nem mondom, meglepő gyorsulásra képes, pláne a villanymotornak köszönhető, folyamatos nyomaték meggyőző.
Biztosan van sok olyan "V8-as" amit lesprintelne, meg sok olyan is amit nem, de a két célközönség annyira más, hogy az összehasonlításnak túl sok értelme nincs is.
A magánvéleményem, hogy bár tényleg baromi dinamikus a Tesla, de e mellett annyira "sótlan" semmilyen, hogy számomra nem tudna olyan vezetési élményt nyújtani, mint egy nála lomhább V8-as.
Ui.: Mivel a fiammal rendszeres látogatói vagyunk gyorsulási versenyeknek(Tököl, Kiskunlacháza, Kunmadaras), így sokszor tanúi voltunk már Tesla vs. sok más autó párbajának. Elmondhatom, hogy sok autót legyőz a Tesla, de legalább ugyanannyitól ki is kap. Igen, akár még a model S plaid is!
Amúgy a "Teslások" előszeretettel látogatják az ilyen versenyeket, mert tényleg baromi dinamikus, és hírtelen tud reagálni, gyorsulni, és meg is van e miatt mindnél a "nagy mellény", mert ebben tényleg nagyon jó.
Persze aztán mindig van egy nagyobb hal...

Nyilván, kinek, mi a zsánere, meg milyen felhasználási terület a cél.Tctronic írta: ↑2024.04.15., hétf. 21:04Tisztelem, becsülöm amit a Tesla (vagy egyéb elektromos autók tudnak) de valahogy úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép-szép de haza nem vinném. Becsülöm mint mérnöki teljesítmény, de valahogy nekem nem áll össze a kirakós vele kapcsolatban. (Talán mert olaj nélkül ő sem létezne...) de az is lehet nem vagyok már nyitott az újdonságok iránt? Egyszer vezettem valamelyiket, de csak szolidan, nem padlón, nem rossz, de nagyon steril, bár valakinek meg ez a jó.
Nekem ez valahogy még jobban bejönHa már választanom kellene mire szórom el a Lottó 5-öst
![]()
20240325_1.jpg
20240325_151519.jpg
.
Itthon van ez is, az is. Mármint úgy értem elektromos és hagyományos is. Mindig nyelek egy nagyot, amikor az egyiket telenyomom 100-as benzinnel, a másikat meg csak lehúzom a garázsban a töltőről, amit napelemmel töltök fel.Tctronic írta: ↑2024.04.15., hétf. 21:04Tisztelem, becsülöm amit a Tesla (vagy egyéb elektromos autók tudnak) de valahogy úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép-szép de haza nem vinném. Becsülöm mint mérnöki teljesítmény, de valahogy nekem nem áll össze a kirakós vele kapcsolatban. (Talán mert olaj nélkül ő sem létezne...) de az is lehet nem vagyok már nyitott az újdonságok iránt? Egyszer vezettem valamelyiket, de csak szolidan, nem padlón, nem rossz, de nagyon steril, bár valakinek meg ez a jó.
Nekem ez valahogy még jobban bejönHa már választanom kellene mire szórom el a Lottó 5-öst
![]()



Én vezettem egy ilyen duplamotoros long range model3-at, és brutális. V8-ast többet vezettem már, azok kb vizet sem hordhattak neki szerintem. De azt a véleményedet osztom, hogy amúgy “sótlan semmilyen”.zoli73 írta: ↑2024.04.15., hétf. 20:24Biztosan van sok olyan "V8-as" amit lesprintelne, meg sok olyan is amit nem, de a két célközönség annyira más, hogy az összehasonlításnak túl sok értelme nincs is.
A magánvéleményem, hogy bár tényleg baromi dinamikus a Tesla, de e mellett annyira "sótlan" semmilyen, hogy számomra nem tudna olyan vezetési élményt nyújtani, mint egy nála lomhább V8-as.

Igen, ez egy model Y. Volt szerencsém utazni ilyenben, mint taxi, látván az érdeklődésemet, a sofőr nagyon meg akarta mutatni, mit is tud. A lámpáktól való elindulásokat, a lehető legsportosabbra vette.

Nem nagyon van menetdinamikai különbség a 2 modell között szerintem.

Ha mar vezetted a legerősebb széria 3-ast, akkkor tudod, hogy egyáltalán nem túlzás a pimaszsága


Mondjuk, most ránéztem, katalógus szerint 6,6-7,2l/100km a kombinált átlagfogyasztás. Az mondjuk nem tudom, hogyan viszonyul az én utazásomhoz.


Jobban megnézve a képedet a Carman-ról, a háttérben én is ott vagyok.

Akkor én is mutatok egy érdekeset. Tavalyi olaszországi nyaralásunk odaútja: Szár -> (M1 -> M86 ->) Szombathely -> (Graz) -> (Klagenfurt) -> (Villach) -> (Udine) -> Caorle Lido Altanea. Nem ez a legrövidebb út, Szlovénián át rövidebb lett volna, de ez sokkal látványosabb az Alpok és a Wörthersee miatt...fererencz írta: ↑2024.04.14., vas. 17:09Teszek én is egy képet, mint nem rég volt. Hatvanból haza, közúton, 2 felnőtt 2 gyerek. Útközben játszótérhez, bevásárlóközponthoz kitérő. Haladtam a forgalommal, nem a benzinnel akartam spórolni. Kínai törpe SUV, szívó benzin, semmi hibrid megoldás.
IMG_20240414_150530.jpg
Igen, motorral voltam...

Akkor jól láttam, hogy téged láttalak! Motoros szerkóban voltál, ugye?


