Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Nem csináltam belső képeket.
Nagyon tetszett belülről.
Persze ez nem egy olcsó kis talicska.
18 MFt extrákkal, ami nálunk volt.
Ízlésről nem érdemes vitázni, de szerintem pl. az Audi neked is jobban teszik, nem?
Nekem konkrétan egyik Mercedes sem tetszik mostanában, olyan fura vonalai vannak, nem tudom megmagyarázni.
Hol vannak a mostaniak ezekhez képest?
Autós topik autósoknak
Az új Audi A8: Nem csak egy a sok közül
Következetes könnyűszerkezetes építés, kiemelkedő kényelem és high-end technikák tárháza – az Audi széles körűen átdolgozta A8 sorozatát. Motorjai még erősebbé és gazdaságosabbá váltak, új vezetői segédrendszerei és innovatív Matrix-LED fényszóró-technikája pedig még egyénibb karakterrel ruházzák fel.
Audi
Új A8 sorozatával az Audi kétségkívül a luxuskategória vezető innovációs márkái közé tartozik. A nagyméretű limuzin egyik fő erőssége könnyűszerkezetes konstrukciója: az Audi A8 3.0 TFSI quattro normál tengelytávú változatának saját tömege mindössze 1.830 kilogramm – a legjobb érték összkerékhajtású vetélytársai körében. Karosszériája szinte teljes egészében alumínium, az Audi Space Frame (ASF) koncepció szerint készülő szerkezet önmagában csupán 231 kilogramm.
Változatlan külső méreteivel – hosszúsága 5,14, tengelytávja 2,99, szélessége 1,95, míg magassága 1,46 méter – az Audi A8 piaci szegmense legsportosabb arányokkal rendelkező tagja. Az A8 L változatok 13 centiméterrel hosszabb tengelytávra épülnek. Kedvezőbben kialakított nyílása eredményeképpen immár mindkét karosszériaváltozat csomagtartója könnyebben pakolható. Az utastér már eleve igen csekély zajszintjét újabb szigetelőelemek mérséklik tovább.
A nagyméretű limuzin dinamikus formavilága még kifejezőbbé vált. Motorházfedele, Singleframe hűtőrácsa és első lökhárítója még plasztikusabb hatást kelt, a fényszórók alsó pereme pedig ezúttal egyenesen futnak. A német piacon a V8-as motorizáltsághoz már szériakivitelben LED-technikájú fényszórók tartoznak, amelyek kívánságra formaviláguk és technikájuk tekintetében egyaránt új mércét állító Matrix-LED technikával is rendelhetők. A távfényt oldalanként 25-25 fénykibocsátó diódaegység alkotja, amelyek a pillanatnyi helyzetnek megfelelően egyenként kapcsolhatók be és ki, illetve tompíthatók.
A fényszórók így a legnagyobb pontossággal reagálhatnak a közlekedés többi résztvevőjére, mindvégig az úttest lehető legintenzívebb megvilágítását biztosítva. Az új fényszórók további funkciói az intelligens kanyarvilágítás, az új megjelenésű nappali menetfény és a dinamikus fényű irányjelző. Az A8 a navigációs rendszer adatbázisának információit is tekintetbe veszi, s úgy reagál az egyes menethelyzetekre, hogy a fényszórók fényeloszlását a választott útvonal szerinti előrelátó szabályzás is befolyásolhatja. Az MMI touch rendszerrel kiegészített MMI navigáció plusz navigációs berendezéssel együtt e technika a választott útvonal tárolt adatairól, mint például az egyes kanyarívekről vagy az egyes utak besorolásáról is rendelkezhet információval.
Az új Audi A8 hátulján szintén karcsúbb LED-technikájú lámpatestek jelentek meg, az új tervezésű lökhárító pedig egészen az S8-ig, minden motorváltozat esetében két rombusz-alakú kipufogó-végcsövet foglal magában. A külső módosítások sorát új krómozott díszlécek és fényes fekete ablakszegélyek teszik teljessé. Összesen 12, köztük öt új külső szín sorakozik az új A8 palettáján, a könnyűfém keréktárcsák kínálata pedig egészen 21 col peremátmérőig terjed.
Motorok: nagyobb teljesítmény, fokozott gazdaságosság
Az Audi két benzin- és két dízelmotor kínálatával vezeti be új A8 sorozatát a német piacra, amelyek a kompresszoros feltöltésű 3.0 TFSI (228 kW/310 LE), a V8-as Biturbo 4.0 TFSI (320 kW/435 LE), a különösen takarékos üzemű 3.0 TDI clean diesel (190 kW/258 LE) és a már-már extrém nyomatékos, 850 newtonméter csúcsot kínáló 4.2 TDI clean diesel (283 kW/385 LE).
Az erőforrások többsége növelt teljesítményszinttel érkezik. A 4.0 TFSI álló helyzetből 4,5 másodperc alatt gyorsítja fel az A8 quattro összkerékhajtással szerelt változatát 100 kilométer/órás sebességre. Az Audi cylinder on demand (COD) rendszere a részterhelési tartományokon négyet önműködően leállít a nyolc henger közül. A leggazdaságosabb motor a 3.0 TDI clean diesel, amely átlagosan 5,9 liter gázolajjal is beéri 100 kilométerenként (széndioxid-kibocsátás: 155 g/km). Mindegyik aggregát teljesíti az Euro 6 kipufogógáz-szabvány előírásait, a belső súrlódások csökkentését célzó megoldásaik pedig akár tíz százalékkal is csökkenthetik üzemanyag-fogyasztásukat.
A klasszikus kivitelek kínálatát három további modellváltozat egészíti ki. A sorozat csúcsmodellje a már alapkivitelében is luxusfelszereltséggel érkező Audi A8 L W12 quattro. Motorja W-elrendezése eredményeképpen különösen rövid és könnyű konstrukció, amely 6,3 liter összlökettérfogatából 368 kW (500 LE) teljesítményt produkál. A 100 kilométerenként átlagosan csupán 11,7 literes üzemanyag-fogyasztás (széndioxid-kibocsátás: 270 g/km) kategóriája legjobbja. Ez az erőforrás is alkalmazza az Audi cylinder on demand (COD) kifejezetten számára kifejlesztett rendszerét, amely részterhelésnél önműködően megszakítja hat henger üzemanyag-ellátását és gyújtását. A rendkívül színvonalas akusztikai kényelemről a kínálatban szereplő aktív zajkiegyenlítés (Active Noise Cancellation; ANC) technikája gondoskodik.
382 kW (520 LE) teljesítményével az S8 az Audi nagy sportlimuzinja, amelyet a mélyen zengő 4.0 TFSI a quattro összkerékhajtással mindössze 4,2 másodperc alatt gyorsít fel álló helyzetből 100 kilométer/órás tempóra. Átlagfogyasztása emellett csupán 10,1 liter 100 kilométerenként (széndioxid-kibocsátás: 235 g/km), amelyben szintén fontos szerep jut a COD rendszerének. Az A8 4.0 TFSI quattro, az A8 L W12 quattro és az A8 hybrid modellek által egyaránt használt aktív zajkiegyenlítés (ANC) technikája négyhengeres üzem során célzott ellenhangokkal egyenlíti ki az utastérbe jutó zavaró zajokat, a rezgések hatékony csillapításáról pedig aktív motorfelfüggesztések gondoskodnak. Az S8 különleges sportos pozícióját futóműve és karosszériája számos részlete jelzi.
Az Audi A8 hybrid 2.0 TFSI belsőégésű erőforrása, illetve elektromos motorja 180 kW (245 LE) rendszerteljesítményt és 480 newtonméter maximális forgatónyomatékot produkál, amely átdolgozott tiptronic sebességváltón keresztül jut első kerekeire. A hátul elhelyezett lítiumion-akkumulátor legfeljebb 100 kilométer/órás tempóval a tisztán elektromos közlekedést is lehetővé teszi, amelynek hatótávja mintegy három kilométer. Az A8 hybrid átlagfogyasztása csupán 6,3 liter 100 kilométerenként (széndioxid-kibocsátás: 147 g/km).
Az A8 modellek alapkivitelű sebességváltójaként a rendkívül gyors és lágy kapcsolások jellemezte nyolcfokozatú tiptronic konstrukció szolgál. Ez az elektronikus szabályozású automata váltómű a quattro állandó összkerékhajtással is együttműködik. Kívánságra az Audi hátsó sport-differenciálművével egészíti ki e kettőst, amely mindenkor a pillanatnyi vonóerő-igények szerint osztja el a forgatónyomatékot a hátsó kerekek között. Ez utóbbi technika az S8 és az A8 4.2 TDI clean diesel quattro esetében szériafelszerelés.
Az Audi nagyméretű limuzinjának sportos karakterében igényes futóműve is nagy szerephez jut. Az egyes műszaki főkomponensek működését meghatározó Audi drive select az alapfelszereltség része, amelynek működése a csillapítás-szabályozással kiegészített adaptive air suspension légrugózásra is kiterjed. Kívánságra az Audi kimondottan sportos hangolással is szállítja légrugózását. A kormány rásegítését elektromechanikus rendszer biztosítja, igényes alternatívaként pedig az áttételét a pillanatnyi sebesség függvényében változtató dinamikus kormányzás szolgál. A V8-as modellek és az A8 L W12 quattro extrafelszereléseinek kínálatában szénszál-erősítésű kerámia féktárcsák is szerepelnek.
Opcióként az Audi A8 az új, 9J x 20 méretű, high-tech alumínium keréktárcsákkal is rendelhető. Ezek alapjául kovácsolt alumínium tartótárcsa szolgál, amelyet speciális eljárással nagyszilárdságú műanyagból készült, tízküllős dizájn-elemmel erősítenek össze.
A manufaktúrák stílusa: az Audi A8 utastere
Az Audi zászlóshajójának utastere – elegáns vonalvezetésével és nagyvonalú térkínálatával tűnik ki. Az első ülések rendelhető opciói között a szellőztető- és a masszázs-funkció is megtalálható. Az A8 és A8 L kívánságra két elektromos állítású egyes hátsó üléssel is kapható, amelyeket az A8 L esetében az ülések közötti, bőrbevonatú, átmenő középkonzol egészíthet ki. Igazi „First Class” megoldás az elektromos állítású lábtámasszal kínált nyugágy-ülés. A palettán mindemellett számos további igényes felszerelés is sorakozik, a négyzónás automatikus légkondicionáló berendezéstől a szervózárakon át egészen a hűtőszekrényig.
Az új A8 utasterének minden egyes komponensét nagy gonddal válogatták és a legmagasabb fokú precizitással munkálták meg, igényes részletmegoldásai már a manufaktúrák stílusát idézik. A kárpitok, dekorbetétek és színek palettája jelentősen változott, újdonság például a barnásezüst erezett nyárfa és a barnásarany erezett natúr kőrisfa, akárcsak a különösen természetes hatású, lágy és aktívan szellőző Unikat bőr.
Az Audi design selection exkluzív anyagok és színek igényes kínálatát nyújtja, köztük a platánszürke/márványszürke árnyalatokkal. Az Audi S8 a szénszálas réz köper-szövet mintájú dekorbetétekkel kiegészített fekete/Vermontbarna design selection összeállítással is rendelhető. Az Audi exclusive programja további egyéni kialakítási lehetőségeket kínál a különösen igényes ügyfelek számára.
Az Audi modelljeire oly jellemző módon, funkciói sokasága ellenére az új A8 sorozatot is példásan egyszerű és letisztult kezelés jellemzi. A középpontban az MMI-rendszer kezelőgombja áll, amely az MMI navigáció plusz navigációs berendezés esetén érintés-érzékeny felülettel (touchpad) egészül ki. E technikával (MMI touch) a vezető egyszerű írásjelek és számok felrajzolásával számos navigációs és multimédiás funkciót vezérelhet.
Még biztonságosabban és kényelmesebben: a vezetői segédrendszerek
Az extrafelszerelésként rendelhető vezetői segédrendszerek még biztonságosabbá és kényelmesebbé teszik az autózást. A Stop&Go funkcióval kiegészített adaptív sebességszabályozás (adaptive cruise control) az Audi pre sense basic biztonsági rendszerrel együtt szerepel a kínálatban, akárcsak az Audi side assist. Újdonság az A8 sorozatban a kormányzásba enyhe korrekciókkal beavatkozó Audi active lane assist és a parkolás során a kormányzás feladatát átvevő, a jármű környezetét is megjelenítő parkoló-asszisztens. A szintén új head-up kijelző közvetlenül a vezető látóterében, a szélvédőre kivetítve jeleníti meg a fontos információkat. Az éjjellátó berendezés a gyalogosokon túl már a nagyobb állatokat is felismeri.
Az MMI navigáció plusz navigációs berendezés kiegészítéseként az autótelefont is magában foglaló Audi connect opciója rendelhető, amely integrált UMTS-modulja segítségével köti össze az új A8 utasterét az internettel. Az utasok a WLAN-hotspot révén külső eszközeikkel szabadon szörfözhetnek a világhálón vagy éppen intézhetik elektronikus levelezésüket. A vezető számára az Audi connect különböző fejlett online-szolgáltatásokat hoz el az autóba, például az online közlekedési információk, a Google Earth és a Google Street View képei, illetve az online hírek formájában. A multimédia területén a Bang & Olufsen Advanced Sound System szolgál igazi különlegességgel, míg a hátsó szórakoztatórendszer (Rear Seat Entertainment) két képernyőt, Bluetooth-fejhallgatókat és DVD-lejátszót tartalmaz.
Magyarországon az új Audi A8 várhatóan október végén érkezik meg a márkakereskedőkhöz.
Audi
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Nem valami szép, ahogy mostanában a többi Mercedes sem az...
Nem csináltam belső képeket.
Nagyon tetszett belülről.
Persze ez nem egy olcsó kis talicska.
18 MFt extrákkal, ami nálunk volt.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Ma elhozta a barátom a Merci egyik büszkeségét.
A45
Kb úgy megy, mint az RS6.
Kanyarokban is nagyon stabil.
A hangja is kiváló.
Mo-on jelenleg ez az 1 van belőle.
Nem valami szép, ahogy mostanában a többi Mercedes sem az...
Autós topik autósoknak
Ma elhozta a barátom a Merci egyik büszkeségét.
A45
Kb úgy megy, mint az RS6.
Kanyarokban is nagyon stabil.
A hangja is kiváló.
Mo-on jelenleg ez az 1 van belőle.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Nekem is volt a 2,5-ös motorral.
Bűn rossz autó volt.Az egyik RS6-ba számoltam be.Zörgött mindene.
A haveromé is nézőpont kérdése: ha épp nincs hibája, akkor jó autó, kényelmes, megy rendesen, jól szól a hifije, stb., de mindig van valami apró nyűgje, ami miatt lehet rossznak is mondani.
Autós topik autósoknak
Ez jó hír, mindig is kedveltem a márkát.
Egyik haveromnak van 9-5-öse, 2.0T motorral, jó autó, de meg kell jegyezni, hogy a SAAB nem véletlenül ment csődbe, folyton van valami apró bosszantó baja...
Nekem is volt a 2,5-ös motorral.
Bűn rossz autó volt.Az egyik RS6-ba számoltam be.Zörgött mindene.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Ősszel újra elrajtol a Saab
Ez jó hír, mindig is kedveltem a márkát.
Egyik haveromnak van 9-5-öse, 2.0T motorral, jó autó, de meg kell jegyezni, hogy a SAAB nem véletlenül ment csődbe, folyton van valami apró bosszantó baja...
Online
Ősszel újra elrajtol a Saab
A távol-keleti tőkével létrehozott NEVS (National Electric Vehicle Sweden) tavaly ősszel vásárolta fela Saab maradványait: a gyártósorokat, a fejlesztőközpontot és a névhasználat jogát is magukénak tudhatják, emellett minden fejlesztési dokumentációt és tervrajzot is megkaptak.
Bár a NEVS kezdetben kizárólag elektromos autók gyártását tervezte, időközben mégis belátták, hogy hagyományos, benzin- és dízelmotoros modellekre is szükségük lehet. Idén nyáron az egyik svéd dizájncég honlapján már felbukkantak egy Saab 9-3-hoz hasonló autó tervei is, ezzel beindítva a találgatásokat a márka sorsáról.
Az új tulajdonos most végre döntött: megnyitották a trollhättani üzemet, 180 dolgozójuk pedig elkezdte felkészíteni a gyártósorokat a termelés újraindítására – erre akár idén szeptemberben sor kerülhet. A hírek szerint persze nem egy forradalmian új modellel állnak elő a svédek, hanem a 9-3-as tér majd vissza, erőteljesen felfrissített, ráncfelvarrott formában. Az autóba kezdetben négyhengeres, benzines turbómotor kerülhet, a későbbiekben azonban dízellel, valamint elektromos hajtáslánccal is kapható lenne. Ami a külsőt illeti, egyelőre csak a szedán visszatéréséről szólnak a hírek, de ha a visszatérés sikeres lesz, nem kizárt a kombi és a kabrió feltámasztása sem.
Az újrakezdés persze egészen biztosan nem lesz könnyű, így ha az idei év végéig tényleg meg is indul a gyártás, újra fel kell majd építeni a kereskedői hálózatot – ez szintén időigényes és nehéz feladatnak ígérkezik.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9383
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ősszel újra elrajtol a Saab
A távol-keleti tőkével létrehozott NEVS (National Electric Vehicle Sweden) tavaly ősszel vásárolta fela Saab maradványait: a gyártósorokat, a fejlesztőközpontot és a névhasználat jogát is magukénak tudhatják, emellett minden fejlesztési dokumentációt és tervrajzot is megkaptak.
Bár a NEVS kezdetben kizárólag elektromos autók gyártását tervezte, időközben mégis belátták, hogy hagyományos, benzin- és dízelmotoros modellekre is szükségük lehet. Idén nyáron az egyik svéd dizájncég honlapján már felbukkantak egy Saab 9-3-hoz hasonló autó tervei is, ezzel beindítva a találgatásokat a márka sorsáról.
Az új tulajdonos most végre döntött: megnyitották a trollhättani üzemet, 180 dolgozójuk pedig elkezdte felkészíteni a gyártósorokat a termelés újraindítására – erre akár idén szeptemberben sor kerülhet. A hírek szerint persze nem egy forradalmian új modellel állnak elő a svédek, hanem a 9-3-as tér majd vissza, erőteljesen felfrissített, ráncfelvarrott formában. Az autóba kezdetben négyhengeres, benzines turbómotor kerülhet, a későbbiekben azonban dízellel, valamint elektromos hajtáslánccal is kapható lenne. Ami a külsőt illeti, egyelőre csak a szedán visszatéréséről szólnak a hírek, de ha a visszatérés sikeres lesz, nem kizárt a kombi és a kabrió feltámasztása sem.
Az újrakezdés persze egészen biztosan nem lesz könnyű, így ha az idei év végéig tényleg meg is indul a gyártás, újra fel kell majd építeni a kereskedői hálózatot – ez szintén időigényes és nehéz feladatnak ígérkezik.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Ennyire higgy az újságoknak. Az "Első" Plus csomagot ráadásul nem is RS6 kapta, hanem S6 (akkor még nem volt RS) ÉS 1996-ot írtunk. Ez volt akkor az egyik kedvenc autóm és csak Avant volt belőle, hmmm
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9383
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ennyire higgy az újságoknak. Az "Első" Plus csomagot ráadásul nem is RS6 kapta, hanem S6 (akkor még nem volt RS) ÉS 1996-ot írtunk. Ez volt akkor az egyik kedvenc autóm és csak Avant volt belőle, hmmm
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
600 lóerővel jön az Audi RS6 Plus Nem limitált szériát terveznek
Akár 2014-ben érkezhet a gyári tuningos szuperkombi, simán fut majd 300 km6óra feletti tempót.
A 'Plus' verzió kiköszörülheti az egyetlen csorbát: az elődmodellnél kisebb névleges teljesítményt
Az idei évben biztosan nem nyúlnak hozzá a négyliteres V8-ashoz, utána azonban szabad a pálya: nagy vonalakban ez volt annak a beszélgetésnek az üzenete, amelyet a brit Car autós szaklap folytatott Stephan Reillel, a Quattro GmbH főnökével.
A fejlesztés egy régi, bár soha ki nem bontakozott hagyományt folytat: az első generációs Audi RS6 2004-ben kapott 'Plus' tuningot, amely 30 lóerővel (480 LE-re) növelte a teljesítményét. A második generációs modell tízhengeresét azonban nem piszkálták, mégpedig tapintatból: tudták ugyanis, hogy könnyebb építés ide, jobb hatásfok oda, a most bevezetett 4.0 V8 alaphelyzetében csúnyán lemaradt volna elődjétől (névleges teljesítménye így is alacsonyabb, amit azonban kompenzál a modell kisebb tömege és a hajtáslánc jobb hatásfoka).
Audi TT RS Plus: több lóerő, áthangolt futómű, pimasz optikai kiegészítők
2013 tabu, utána viszont szabad kezet kaphat a Quattro a motor további fejlesztéséhez. Reil szerint 8-10 százaléknál szerényebb teljesítmény-növelés nem jelentene érzékelhető előre lépést, amivel (bár a konkrét szám nem hangzott el) kényelmesen 600 lóerő fölé pozícionálta a leendő RS 6 Plus modellt. Emellett komoly fogyókúrára, illetve futómű-fejlesztésre is számíthatunk, amiben talán már az Audi által korábban bejelentett szénszálas felfüggesztés-technológia is szerepet kaphat.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
De miért 'KELL' lenyomnia ?
Mert ez a cél.
Mint írtam, a létező összes infót elolvastam ezekről.
Az RS6 idáig a 4 kerékhajtás miatt egyedinek számított mostanáig.
A merci felvette a kesztyűt és nem véletlenül az E63 AMG-t már gyártják 4 kerékhajtású kivitelben és gondolom nem véletlenül hoztakki két modellt.Az alap 63 AMG 3,9 alatt gyorsul, mint az ES6, de az S kivitel már csak 3,6 alatt.Az Audi pont emiatt fogja az RS6 Plus változatot 3,6 alá hozni.Legrosszabb esetben pont 3,6 lenne, de én a 3,5-ben hiszek.
Erre is mernék fogadást kötni.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- xtremetuning
- Újonc fórumos

- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2011.01.09., vas. 11:44
- Értékelés: 19
Autós topik autósoknak
Nekem nem sürgős.
Mivel elég jól ismerem az audikat és nagyjából az összes infót, ami idáig erről a kocsiról kijött, ezért azt gondolom, hogy direkt magasabb számot írtak.
A jövő évben gyártandó RS6 Plus-ról sincs még semmi konkrét infó, de én mernék fogadni, hogy 600 LE felett lesz.A mercit le kell nyomnia.
De miért 'KELL' lenyomnia ?
Autós topik autósoknak
ATC, a kulcsszó itt van : "Ha hinni lehet a Németországból érkező jelentéseknek".
Várd meg a végső adatokat, addig felesleges bármiről beszélni.....
Nekem nem sürgős.
Mivel elég jól ismerem az audikat és nagyjából az összes infót, ami idáig erről a kocsiról kijött, ezért azt gondolom, hogy direkt magasabb számot írtak.
A jövő évben gyártandó RS6 Plus-ról sincs még semmi konkrét infó, de én mernék fogadni, hogy 600 LE felett lesz.A mercit le kell nyomnia.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- xtremetuning
- Újonc fórumos

- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2011.01.09., vas. 11:44
- Értékelés: 19
Autós topik autósoknak
Szerintem ez egy elírás.
Próbálj logikusan gondolkodni.
Miért vegyék meg ezt a kocsit kb 150000 EUR-ért, ha egy Nissan is lenyomja.
Az RS6 Plus tuti, hogy 3,5-ös gyorsulású lesz.
Erre komoly fogadást is kötnék.
Ennek jóval gyorsabbnak kell lennie, hogy megvegyék.
"Miért vegyék meg ezt a kocsit kb 150000 EUR-ért, ha egy Nissan is lenyomja."
Roppant sok autót lenyom a GTR, mégis sokan mást választanak.
Ne feledd, sokaknál nem csak az számít, hogy mit nyom le.....vannak egyéni preferenciák, márkahűség, szerelem, etc......
Én pl. eret vágnék, ha bele kellene ülnöm minden nap, más pedig álló cerkával használja
- xtremetuning
- Újonc fórumos

- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2011.01.09., vas. 11:44
- Értékelés: 19
Autós topik autósoknak
650 lóerős lesz az új Audi Quattro Concept
http://www.f1-live.hu/auto/650-loeros-l ... o-concept/
Ha hinni lehet a Németországból érkező jelentéseknek, akkor az Audi egy brutálisan erős és gyors Audi Quattro Concept néven futó autót álmodott meg.
2010-ben úgy tűnt, hogy az Audi valóban méltó módon ünnepli meg a híres autó 30. évfordulóját, ám végül a gyártó ejtette a projektet. Most úgy tűnik, hogy a németek valóban rájöttek arra, hogy mit akarnak, és a jövő hónapban megrendezésre kerülő Frankfurti Autószalonon leleplezhetik az új koncepciót.
A német Autobild magazin úgy tudja, hogy a 2014-es Audi Quattro Concept súlya mindössze 1200 kilogramm lesz, ami egy könnyű szénszálas és alumínium szerkezet köré épül. Az új kupé 4,6 méter hosszú lesz, amit egy dupla-turbós 4.0 literes V8-as erőforrás hajt majd.
Az alapot a nagyobb A6 szedán platformja jelenti, mely összesen 650 lóerő leadására lehet képes. Ezzel a koncepcióval az autó 3,5 másodperc alatt gyorsulhat fel 100 km/órára, míg a végsebesség elérheti a 320 km/órát.
ATC, a kulcsszó itt van : "Ha hinni lehet a Németországból érkező jelentéseknek".
Várd meg a végső adatokat, addig felesleges bármiről beszélni.....
Autós topik autósoknak
OK, de én az Audin belőli árra is gondoltam..
Az RS6 110000 EUR.
A Quattro Concept a ritkasága miatt lesz drága.....
Gondolj csak a BMW Z8-ra.....nem egy nagy durranás.De mivel ritka....drága.Hiába gyorsabbak az olcsóbb tipusok.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Autós topik autósoknak
Nem az ára határozza meg a gyorsulását...
Pl az Alfa 4C "csak" 15 millió lesz,mégis 4,5s alatt gyorsul 100-ra...."csak" 240lovas....igaz,kevesebb mint 900kg....
Az AUDI végsebességét 320km/h-ban határozták meg...pedig 650lóerős. Egy Ferrari kevesebb teljesítménnyel is tudja ezt....vagy ugyanennyi lóval gyorsabb.
OK, de én az Audin belőli árra is gondoltam..
Az RS6 110000 EUR.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
A Borgwarner csinál váltót is? Azt hittem, hogy csak turbót.
Ráadásul az Audival közösen is fejleszt.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9383
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
A Borgwarner csinál váltót is? Azt hittem, hogy csak turbót.
Ráadásul az Audival közösen is fejleszt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ráadásul, ha jól tudom az audiban és a GTR-ben is BorgWarner váltó dolgozik, így azon nem múlhat. De ATC egy szoftverfrissítés is tud tizedeket javítani, sőt van már a motor mellett váltó "optimalizálás" is...
A Borgwarner csinál váltót is? Azt hittem, hogy csak turbót.
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Autós topik autósoknak
Pl a Ferrari F12 gyárilag 3,1-alatt van százon.A tesztek szerint viszont 2,8-as a gyorsulása.A minden tekintetben felette álló LaFerrari gyorsulása "csak" 3s.....viszont,a 0-200-as sprint már 1,5 másodperccel jobb...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
Ráadásul hozhatnék fel példákat, hogy nem feltétlen a 0-100 a legfontosabb egy gyártónak, mindamellett, hogy méregdrága. Pl.: Lexus LFA
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9383
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ráadásul hozhatnék fel példákat, hogy nem feltétlen a 0-100 a legfontosabb egy gyártónak, mindamellett, hogy méregdrága. Pl.: Lexus LFA
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Szerintem ez egy elírás.
Próbálj logikusan gondolkodni.
Miért vegyék meg ezt a kocsit kb 150000 EUR-ért, ha egy Nissan is lenyomja.
Az RS6 Plus tuti, hogy 3,5-ös gyorsulású lesz.
Erre komoly fogadást is kötnék.
Ennek jóval gyorsabbnak kell lennie, hogy megvegyék.
Nem az ára határozza meg a gyorsulását...
Pl az Alfa 4C "csak" 15 millió lesz,mégis 4,5s alatt gyorsul 100-ra...."csak" 240lovas....igaz,kevesebb mint 900kg....
Az AUDI végsebességét 320km/h-ban határozták meg...pedig 650lóerős. Egy Ferrari kevesebb teljesítménnyel is tudja ezt....vagy ugyanennyi lóval gyorsabb.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
Szerintem ez egy elírás.
Próbálj logikusan gondolkodni.
Miért vegyék meg ezt a kocsit kb 150000 EUR-ért, ha egy Nissan is lenyomja.
Az RS6 Plus tuti, hogy 3,5-ös gyorsulású lesz.
Erre komoly fogadást is kötnék.
Ennek jóval gyorsabbnak kell lennie, hogy megvegyék.
Erre mondtam, hogy hivatalos adat még nincs...
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9383
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Szerintem ez egy elírás.
Próbálj logikusan gondolkodni.
Miért vegyék meg ezt a kocsit kb 150000 EUR-ért, ha egy Nissan is lenyomja.
Az RS6 Plus tuti, hogy 3,5-ös gyorsulású lesz.
Erre komoly fogadást is kötnék.
Ennek jóval gyorsabbnak kell lennie, hogy megvegyék.
Erre mondtam, hogy hivatalos adat még nincs...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9383
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ráadásul, ha jól tudom az audiban és a GTR-ben is BorgWarner váltó dolgozik, így azon nem múlhat. De ATC egy szoftverfrissítés is tud tizedeket javítani, sőt van már a motor mellett váltó "optimalizálás" is...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
