Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Autós topik autósoknak

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Már csavarozzák a gyárban az új 300 milliós McLareneket
A több mint 900 lóerős McLaren P1-es kocsiból mindössze 375 darabot készítenek. Talán mondani sem kell; rég elkelt mind.
A szupersportautók között is létezik egy elit mezőny, ahova csak a limitált szériás csúcsmodellek kerülhetnek be, például a Bugatti Veyron, a Ferrari Enzo vagy a Porsche Carrera GT. Ebben az elit klubban természetesen bérelt helye van a ’90-es évek a leggyorsabb utcai autójaként számom tartott McLaren F1-nek, melynek utódjára egészen mostanáig kellett várni, hiszen a P1 gyártása a napokban kezdődött el Wokingban, ugyanott ahol a Forma-1-es autók készülnek.
 
A P1-ből mindössze 375 darabot készítenek és az első ügyfeleknek szánt példányokat már el is kezdték összerakni. Az autók alapára 866 ezer fontról, vagyis nagyjából 300 millió forintról indul, de ez egyáltalán nem jelent visszatartó erőt az autófanatikus szupergazdagoknak, hiszen  szinte már az összes példány előzetesen gazdára talált. Ez egyáltalán nem meglepő, mivel az efféle limitált szériás csúcsgépek később még többet fognak érni, így akár befektetésnek sem rosszak, de a legtöbb így is tehetős gyűjtők fűtött garázsában landol.
 
Az McLaren hibrid csúcsgépe egyébként a Forma-1-ben kifejlesztett technológiák javarészét felvonultatja, így a KERS-hajtás belekerült. A 3.8 literes, biturbó V8-as motorját egy elektromotor segíti, melynek köszönhetően a hajtáslánc összteljesítménye 916 lóerő. Ugyan végsebességben nem szárnyalja túl a legendás F1-et, de a 350 km/órában limitált érték sem piskóta, ahogyan a 3 másodperc alatti 0-100 km/órás sprint is az abszolút élmezőnybe tartozik. Alig várjuk, hogy összeeresszék a LaFerrarival és a Porsche 918 Spyderrel.
 


Avatar
violin
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3755
Csatlakozott: 2008.10.10., pén. 19:03
Értékelés: 1191

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: violin »


Ezt a mondatot nem igazán értem, 30 cm átmérőjű legfeljebb a kormány lehetne, itt de nem arról van szó.
 
De....az egész műszerfal egyetlen nagy LCD kijelző.....az meg simán lehet 30cm képátlójú.....nem kell feltétlen négyzetre gondolni.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.

Avatar
YvsMad
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 10035
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 21:23
Értékelés: 342

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: YvsMad »


Az egyedi kialakítású légbeömlők fölött az S-osztályból ismert, 30,7 cm átmérőjű színes monitorokat találjuk.
Ezt a mondatot nem igazán értem, 30 cm átmérőjű legfeljebb a kormány lehetne, itt de nem arról van szó.
TV: LG OLED55G23, BDR: Panasonic DMR-BCT730, BDP+DVD-A/V+SACD: Pioneer BDP-450
CD: Marantz CD6006, AVR: Pioneer SC-LX59-K
Front: Monitor Audio Silver RX6, Silver RX Centre, Silver RXFX, Sub: KEF Q400b.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Mercedes-Benz Concept S-Class Coupé
http://www.vezess.hu/frankfurt/mercedes ... ass/46536/


Mercedes-Benz Concept S-Class Coupé


 
            
 



 A Concept S-Class Coupé a klasszikus elöl hosszú, hátul csapott kupéformát hozza. Tekintélyért nem megy a szomszédba: tengelytávja 5,5 centi híján három méter, hossza 505 cm, a 1,41 méter magas karosszéria alatt impozánsan hatnak a 21 colos kerekek. A tervezők még tovább csiszolták a klasszikus hűtőmaszknak az elsőkerék-hajtású családon megjelent, modern átiratát, amely a régi idők óriáskupéira is emlékezve egyetlen keresztlécen hordozza a háromágú csillagot. 


A beltér vakító fehérségének, a műszerfal szokatlanul ívelt kialakításának (amit az új fejlesztésű és csomagolású utasoldali légzsák tett lehetővé) organikus hatását polírozott alumínium elemek oldják. Az egyedi kialakítású légbeömlők fölött az S-osztályból ismert, 30,7 cm átmérőjű színes monitorokat találjuk.  

 


Az oldalablakok keret nélküliek, ami újfent hagyományos megoldásnak számít. A beltérben egyszerű formák és színek fogadnak.  

 


Miközben formáját tekintve a közép- és padlókonzol nem tér el jelentősen a szedántól, előbbi tövében újabb érintésvezérelt monitort találunk: itt négy analóg órán négy időzóna jeleníthető meg. Az egyedi rajzolatú üléseket és a műszerfalat finom borjúbőr borítja, a tetőkárpit selyem. 

 


A Concept S-Class Coupé motorja akár hibrid is lehetett volna, de nem: a 4.7 V8 Biturbo erőforrás 455 lóerőt és 700 Nm nyomatékot mozgósít.  

 


Az alumínium ajtópanelbe a térképek szintvonalát idéző mintázatot martak; ezek mintáját, akárcsak a hangszórók rácsozatát, bonyolult matematikai számítások alapján határozták meg.  

 


Vezetőtámogató rendszerek: 50 méterre ellátó sztereó kamerapár háromdimenziós képet rajzol az autó környezetéről, a radar 500 méterig figyel Az S-osztályból ismert útminőség-felügyeleti rendszer itt is működik, valós időben igazítja a futóművet az útminőséghez.

 


MoodGrid: egy felhőben tárolt, 18 millió dalból álló gyűjteményből választja ki a hangulatunknak megfelelő zeneszámokat a rendszer.

 


A fényszórók természetesen diódás rendszerűek, a LED-sor immár gyöngyfüzérként futja körbe a hagyományos lámpaházat.  

 
 

 

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Audi Sport Quattro Concept
http://www.f1-live.hu/auto/audi-sport-q ... nkfurtban/
Az átdolgozott Sport Quattro Concept nyilvános debütálása a Frankfurti Autószalonon volt esedékes.

Audi


Az Audi Sport Quattro 1984-ben mutatkozott be. 2010 vége felé egy koncepciós terv ugyan napvilágot látott az új modellt illetően, de az végül soha nem mutatkozhatott be.
Az Audi elkészítette a legújabb evolúciós autóját, mely most a nagyközönség előtt is megmutatta magát a németországi eseményen. A német gyártó egy rendkívül látványos designt választott. A hátsó lámpákat például teljesen áttervezték a mérnökök, míg a légbeömlők lényegesen nagyobbak, mint a korábbi modelleken.
Az agresszív LED-es fényszórók, a 21 colos könnyűfém kerekek, a hátsó spoiler és szénszálas kerámia féktárcsák mind azt jelzik, hogy egy Quattro-ról van szó. Az ajtók alumíniumból készültek, míg a tető szénszálas erősítésű polimerből, akárcsak a motorháztető és a hátsó ajtó.
Adatok:
Súly: 1,850 kg
Hossz: 4602 mm
Szélesség: 1964 mm
Magasság: 1386 mm
Tengelytáv: 2784 mm
Csomagtér: 300 l
A belső térre szintén nem lehet panaszunk, ami egy vezető-központú kialakítást kapott, kevés gombbal. A fordulatszámmérő mellett számos más virtuális 3D-s kijelző kapott helyet az autóban, amit a multifunkcionális sportkormánykerékről kényelmesen vezérelni tudunk.
Az autót egy 4 literes ikerturbós V8 TFSI erőforrás hajt, ami összesen 560 lóerőt és 700 Nm-es nyomatékot generál. A motor egy elektromos erőforrással dolgozik együtt, mely a 8-sebességes tiptronic váltóval válik teljessé. Az elektromos motor önmagában 150 lóerőt és 400 Nm-es nyomatékot jelent számunkra, amit a folyadékhűtéses lítium-ion akkumulátor tart életben. Ennek a kapacitása 14.1 kWh.
Ennek az erős csomagnak köszönhetően az Audi Sport Quattro Concept kombinált teljesítménye eléri a 700 lóerőt és a 800 Nm-es nyomatékot, ami egy 3,7 másodperces gyorsulást jelent 100 km/órára. A végsebessége 305 km/óra. Az autó start/stop elektronikával is fel lett szerelve.
Az elektromos motorral akár 50 kilométert is megtehetünk. Az átlagos üzemanyag-fogyasztás 2,5 liter 100 kilométeren, ami 59 g/km CO2-kibocsátást eredményez.

 

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14286
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9372
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



 
A Brabus stílusosan a 850 kódnevet adta az autónak, mely összesen 850 lóerő leadására képes. Ezzel a világ legerősebb legális utcai kombijának mondhatja magát.
Brabus

A 850 Shooting Brake a Mercedes CLS 63 AMG alapjait kapta meg, amit a Brabus enyhén szólva is továbbfejlesztett. Az autóban egy iker-turbós, 5,9 literes V8-as motor dolgozik, melyben többek között egy nagyobb légszűrő, egy optimalizált ECU (motorvezérlő szoftver) és egy rozsdamentes acél-sportkipufogó rendszer kapott helyet.
A módosításoknak köszönhetően az autó 850 lóerőt ad le, mely az elektronikus korlátozással 1150 Nm-es nyomatékot produkál. Ez lehetővé teszi, hogy az autó mindössze 3,1 másodperc alatt gyorsuljon fel 100 km/órára.
Mindez, ha nem lenne elég, az autó aerodinamikáját is átdolgozták a mérnökök, mellyel a gép úttartása és vezethetősége is jobb lett. A Brabus 850 többek között egy szénszálas első lökhárítót és egy módosított hűtőrácsot is kapott. A szénszálas hátsó diffúzor csak hab a tortán, akárcsak a 20 colos könnyűfém kerekek, és a nagy teljesítményre képes abroncsok, amiket a Continental, a Pirelli vagy a YOKOHAMA biztosít számunkra.
A belső kialakítás is megér egy misét, hiszen az ügyfelek azt szabadon testre szabhatják a prémium bőr, vagy az Alcantara kárpittal, amihez párosul a karbon, vagy faburkolat, valamint a megvilágított küszöblécek, az alumínium pedálok és a különböző díszítések.

 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14286
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9372
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Alig várom, hogy picit felnőjön a fiam
http://www.youtube.com/watch?v=R0DMa8seF9w
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14286
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9372
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Ennek az autónak nem áll jól szerintem sem. Viszont a Ford Focus Rs-nek, meg a Chevy Camaroak jól áll:

 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Ebben a színben biztosan nem kellene:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... =EstateCar




Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Ibrahimovic az Audi RS6 Avantra esküszik
 
A 31 esztendős svéd csatár szereti a sportos és rideg autókat, így nem meglepő, hogy egy Audi RS6 Avant volánja mögött láthattuk őt.

Valljuk be, Zlatan Ibrahimović-ot még erős túlzással is nehéz lenne elképzelnünk egy finom olasz sportautó volánja mögött.
Az erőszakosságáról messze földön híres labdarúgó természetesen a világ egyik legjobban kereső futballistájaként bármikor megtehetné azt, hogy egy új Ferrarit, vagy egy Lamborghinit vásárol magának, ám ő most mégis a német márka típusára esküszik.
A PSG játékosa alatt egy 4 literes iker-turbós V6-os erőforrás dolgozik, ami összesen 560 lóerő leadására képes. Az Audi álló helyzetből 3,9 másodperc alatt éri el a 100 km/órát.
Fotó: Celebritycarsblog


 

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »



650 lóerős lesz az új Audi Quattro Concept
http://www.f1-live.hu/auto/650-loeros-l ... o-concept/
Ha hinni lehet a Németországból érkező jelentéseknek, akkor az Audi egy brutálisan erős és gyors Audi Quattro Concept néven futó autót álmodott meg.

2010-ben úgy tűnt, hogy az Audi valóban méltó módon ünnepli meg a híres autó 30. évfordulóját, ám végül a gyártó ejtette a projektet. Most úgy tűnik, hogy a németek valóban rájöttek arra, hogy mit akarnak, és a jövő hónapban megrendezésre kerülő Frankfurti Autószalonon leleplezhetik az új koncepciót.
A német Autobild magazin úgy tudja, hogy a 2014-es Audi Quattro Concept súlya mindössze 1200 kilogramm lesz, ami egy könnyű szénszálas és alumínium szerkezet köré épül. Az új kupé 4,6 méter hosszú lesz, amit egy dupla-turbós 4.0 literes V8-as erőforrás hajt majd.
Az alapot a nagyobb A6 szedán platformja jelenti, mely összesen 650 lóerő leadására lehet képes. Ezzel a koncepcióval az autó 3,5 másodperc alatt gyorsulhat fel 100 km/órára, míg a végsebesség elérheti a 320 km/órát.

 

 

Itt is totál mást írtak.
Itt még 650 LE és 3,5-ös gyorsulási adat volt.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


atc, te anno milyen teljesítményt tippeltél az Audira?
Talán 700-at?
Már nem emlékszem, de akkor is írtam, hogy 600 LE minimum kell, hogy legyen.
Mindjárt visszalapozok.
 
A nyolcfokozatú tiptronic automata váltóval és a Quattro összkerékhajtással 3,7 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 305 km/h.
Szerintem a 3,7 is le fog menni 3,5 alá.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14286
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9372
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

atc, te anno milyen teljesítményt tippeltél az Audira?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Vonzó külsővel és komoly teljesítménnyel érkezik a BMW hibrid sportautója 2013. szeptember 3. keddA sorozatgyártott modellek bejelentése előtt általában azért szoktunk szorítani, hogy a gyártó minél több elemet megtartson a tanulmányautó merész és ötletes vonásaiból, de a BMW i8 esetében inkább abban reménykedtünk, hogy a németek a gyártás előtt alaposan átgondolják a konceptváltozat játékautóra hasonlító megjelenését. Így is történt: a BMW pontosan ott és annyit vett vissza, amennyit kell, így az i8 hibrid Frankfurti Autószalonon bemutatkozó szériaérett változata egy tökéletes arányú, karcsú és vonzó sportkocsi lett.


Míg a Vison Efficient Dynamics néven futó tanulmány inkább egy futurisztikus, enyhén bumfordi megjelenésű jármű volt, addig a végleges i8-ban már egyértelműen a sportos és praktikus jegyek dominálnak – ezt a stílusváltást figyelhetjük meg a továbbra is felfelé nyíló, mégis sokkal ízlésesebb ajtókon, vagy például az utasfülke kialakításán, ahol meredek ötletek helyett most már egy többnyire hagyományos, sportos kocsibelsővel találkozunk.
 

 
A sportosság szerencsére nem csak a megjelenésre vonatkozik, az i8-at ugyanis egy 353 lóerő összteljesítményű és 549 Nm nyomatékú hibrid motor hajtja, amellyel az autó 4,5 másodperc alatt éri el a százas tempót, a végsebessége pedig a németeknél megszokott 250 km/h-nál tetőzik az elektronikus korlátozás miatt. A hátsó tengelyeket hajtó, 1,5 literes, háromhengeres turbómotor 218 lóerős teljesítménye az autó 2,5 literes fogyasztásán is meglátszik, cserébe az első kerekeket hajtó 131 lóerős motorral az i8 teljesen elektromos üzemben is meg tud tenni 35 kilométert, így városban akár teljesen ki is iktathatjuk a benzinmotort.
 
Ha nem így teszünk, akkor az autó hatótávolsága gazdaságos üzemmódban a 600 kilométert is eléri, tehát az i8 nem kényszerít minket kellemetlen kompromisszumra a környezettudatosság érdekében. Ha viszont a Frankfurti Autószalonon ennél is zöldebb járgányt keresünk, akkor is érdemes a BMW standja környékén maradnunk, hiszen ott mutatják be az i3-at is, amely a BMW első, teljesen elektromos hajtású sorozatgyártott autója.
 
http://www.youtube.com/watch?v=H5kX6UFOCWY


Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


700 lóerős hibrid hajtást kapott az új Audi Quattro tanulmány
A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó Audi Sport Quattro Concept első ránézésre nem sokat változott a 2010-es tanulmányautóhoz képest,de méreteiben és teljesítményében jócskán felülmúlja azt.


A hivatalos képek alapján annyit rögtön megállapíthatunk, hogy a végleges tanulmány jóval visszafogottabb lett, mint azt a korábbi vázlatrajzok alapján sejteni lehetett, ez pedig akár jót is jelenthet – bár az Audi hivatalosan nem erősítette meg a sorozatgyártást, az ésszerű és visszafogott formaterv arra enged következtetni, hogy a németeknek nagyobb terveik vannak a Quattro koncepttel.
 

 
Ezt a feltételezést erősíti az a tény is, hogy az új autón csupán kisebb módosításokat fedezhetünk fel a három évvel ezelőtt bemutatott tanulmányautóhoz képest: az első lökhárító oldalsó légbeömlői jelentősen kiszélesedtek, a motorháztetőről eltűnt a szellőzőnyílás, és az autó új, Matrix LED fényszórókat kapott. A kocsi hátulján a csomagtartóra rögzített szárny eltűnése a legszembetűnőbb, emellett kicsit átrajzolták a fényszórókat és a kipufogókat is. Az autó formatervén is finomítottak, a korábbinál karcsúbb, sportosabb és távolról a shooting brake karossziériát idéző dizájn oldalról nézve határozottan különbözik a 2010-es kocsi robusztusabb vonalaitól.
 

 
Ami a képeken nem látszik, hogy a Sport Quattro Concept egy igazi óriás, amely elődjénél 32 centivel hosszabb (4,6 méter), tíz centivel szélesebb (két méter) és több mint öt centivel magasabb (1,4 méter) lett. Bár az Audinál szinte csak szuperkönnyű anyagokból (alumínium, szénszálas anyagok) dolgoztak, a nagy teljesítményű villanymotorhoz szükséges akkumulátorcsomag jelentette többlet azért elég markánsan kiütközik a kocsi 1850 kilogrammos tömegén.
 

 
Ezzel el is érkeztünk a tanulmányautó legérdekesebb részéhez: az új Quattróban az önmagában sem gyenge, 560 lóerős és 700 Nm nyomatékú négyliteres, ikerturbós V8-as motor mellett egy 150 lóerős és 400 Nm nyomatékú villanymotort találunk, így a kocsi összteljesítménye a 700 lóerőt is eléri. A nyolcfokozatú tiptronic automata váltóval és a Quattro összkerékhajtással 3,7 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 305 km/h.



 


Előző

 


A hibrid hajtásnak köszönhetően a Sport Quattro fogyasztása így sem vállalhatatlan, száz kilométeren mindössze 2,5 liter (vagyis hajszálra ugyanannyi, mint a szintén Frankfurtban bemutatkozó BMW-hibrid), de ötven kilométert akár tisztán elektromos üzemben is képes megtenni. Szintén a gazdaságosság jegyében került az autóba a hengerlekapcsolási funkció is, amely a nyolcból négy hengert képes leállítani.
Hogy a Sport Quattro végül gyártásba kerül-e, innentől kezdve főleg az Audi tökösségén múlik: a 2010-es modellnél egyszer már visszahátráltak a gazdasági helyzetre hivatkozva, de az új tanulmány alapján ma már talán látnak fantáziát egy olyan autó gyártásában, amely teljesítményben az AMG Merciket és az M szériás BMW-ket is jócskán felülmúlja. Ha hihetünk a pletykáknak, leginkább egy limitált szériás modell gyártása valószínű, amiért mi is szívből drukkolunk.


Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14286
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9372
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Nehezen tudom elképzelni, hogy változtattak a váltó áttételezésén. Max átprogramozzák...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
violin
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3755
Csatlakozott: 2008.10.10., pén. 19:03
Értékelés: 1191

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: violin »


Ekkora teljesítményt nem lehet rendesen átvinni az útra. De a 0-300-on meglátszik Ez a liga a 200-300-ra meg a 100-200 ra gerjed, nekik a 0-100 nem játszik. No meg a váltót sem árt kímélni
 
És az sem lehetetlen,hogy pont a lehető legmagasabb végsebesség elérésének érdekében,hosszabb az összes fokozat....és ezért "gyengébb" a gyorsulása alacsonyabb fokozatban.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14286
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9372
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Ekkora teljesítményt nem lehet rendesen átvinni az útra. De a 0-300-on meglátszik Ez a liga a 200-300-ra meg a 100-200 ra gerjed, nekik a 0-100 nem játszik. No meg a váltót sem árt kímélni
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
violin
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3755
Csatlakozott: 2008.10.10., pén. 19:03
Értékelés: 1191

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: violin »


Nem kívánok lovagolni a témán.... ...csak a múltkoriban beszélgettünk a tömeg/lóerő/gyorsulás/végsebesség/váltóáttétel...stb kombinációkról.
Itt az újabb őrület....
 
http://www.carstyling.hu/account_shower.php?id=5885
 
Itt is látható,hogy a teljesítmény nem minden.....a szörny kb 1700 lovas.....mégis "csak" 3,04s alatt gyorsul 0-100-ra....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


48 db nő. (+/-2)
Szerintem az itthonin is sok csaj lesz.
Zsámbéki pályán egyszerre kb 40-en férnek el.

Avatar
elektrorudi
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 718
Csatlakozott: 2010.02.15., hétf. 20:42
Értékelés: 150

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: elektrorudi »



 
Ausztriában is most volt amint látom:Mercedes-Benz Lady Day 2013 

48 db nő. (+/-2)

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Avatar
violin
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3755
Csatlakozott: 2008.10.10., pén. 19:03
Értékelés: 1191

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: violin »


Na ja.40000 van benne.
 
Jesszusom! És még nem esett szét...?! 
Nekem legutóbb már csak 10 éves autóra futotta.....de legközelebb is minimum 5 éveset veszek...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Bizony...az már egy öreg rozsdaboglya....
Na ja.40000 van benne.

Avatar
violin
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3755
Csatlakozott: 2008.10.10., pén. 19:03
Értékelés: 1191

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: violin »


Ő egyébként potenciális vevőjelölt, mert 7 éves az Audija.
 
Bizony...az már egy öreg rozsdaboglya....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”