Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Ma hajnalra megszülettett a német CSU-CDU-SPD nagykoalíció. Ez itt csak azért érdekes, mert a koalíciós szerződés szerint valamikor jövőre bevezetik az autópályadíjat a külföldi kocsikra.
LP futómű: SME Model 10; Hangkar: SME V; Hangszedő: Benz Micro LP-S MR; CD futómű: Audio Research CD2; DAC: Audiomat Tango 2.5; Kazettás deck: Pioneer CT-95; Phono előfok: Audiomat Phono 2; Erősítő: Audiomat Récital MKIII; Hangfal: Coincident Super Victory; Equation 25; Hálózati kondícionáló: 2 x PS Audio Duet Power Center; Hangkarkábel: Stealth Audio Hyperphono; Digitális kábel: Heaven's Gate Audio Silver Signature; Interconnect kábelek: Stealth Audio Metacarbon és Heaven's Gate Audio Ultra Silence; Hangfalkábel: ValhallA AgPt-R, Heaven's Gate Audio Silver Signature; Hálózati kábelek: ValhallA AgPt-R, Elrod, Electraglide és PS Audio
Heed Thesis rendszer
Autós topik autósoknak
A nap képe: az utolsó Lamborghini Gallardo
Tegnap elhagyta az utolsó, 14 022. Lamborghini Gallardo a Sant’Agata Bolognese-i szerelőcsarnokot. Az olasz sportautó márka történetének legsikeresebb modellje tíz éven keresztül volt piacon és nem kevesebb, mint 32 különböző modellvariáns készült belőle.
Több mint tizennégy ezres legyártott darabszámával a Gallardo nemcsak a legnagyobb számban értékesített Lamborghini a cég történetében, de a világ egyik legsikeresebb sportautója is. Nagy fordulópontot jelentett a márka életében. Tíz évvel ezelőttig mindössze 250 darab Lamborghini épült évente, ám a Gallardo az éves gyártási mennyiséget egészen 2000 darabig emelte. A Lamborghini 1963-as alapítása óta 30 ezer autót adott el, melynek majdnem a fele Gallardo volt…
A Gallardo extrém dizájnja, könnyű súlya és kiváló menetteljesítményei miatt 2004 óta az egyik legkedveltebb egzotikus sportautó. Mindig is tízhengeres szívómotor hajtotta, amihez robotizált szekvenciális váltót kapcsoltak, az erő útra vitelében pedig állandó összkerékhajtás segédkezett. 2005-ben piacra dobták a nyitott tetős változatot (Spyder), majd 2007-ben megérkezett az erősebb és még könnyebb Superleggera kivitel.
A Gallardo második generációja 2008-ban debütált. Átfésült dizájnt, valamint új, közvetlen befecskendezéses 560 lóerős motort kapott. 2010-ben érkezett a Superleggera változat, amely már 570 lóerőt tudott, és a Spyderből is kijött a csúcsváltozat, az LP 570-4 Spyder Performante. A különlegességekre vágyók és a purista sportkocsik kedvelői pedig megtalálták a számításukat a hátsókerék-hajtású LP 550-2 Valentino Balboni és LP 550-2 Spyder limitált kiadásokban. Összesen 32 különböző Gallardo variáns készült tíz év alatt. A sorozatot a Super Trofeo Stradale és az extrém Gallardo Squadra Corse zárta.
A gyártósorról legördült utolsó, 14 022. Gallardo egy Mars vörös LP 570-4 Spyder Performante modell, amely egy magángyűjtőhöz kerül.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Kelendőek a villamosított BMW-k
Miután a napokban hazai piacán megkezdődött a BMW elektromos kisautójának, az i3-nak a forgalmazása, a vállalat globális értékesítési vezetője érdekes számokat osztott meg a nemzetközi sajtóval.
Ezek szerint a tisztán akkumulátorról működő, illetve felárért fedélzeti áramfejlesztővel is felszerelhető i3-ra máris csaknem tízezer megrendelést vettek fel.
A BMW vadonatúj értékesítési rendszert dolgozott ki az i3 értékesítésére: mivel a várakozások szerint hagyományos kereskedőik 90 százaléka nem fogja forgalmazni az autót, a szükségszerűen rossz területi lefedettséget mobil, illetve internetes értékesítési csatornákkal egészítik ki.
Pontos tervezett darabszámokról azonban ugyanúgy nem esik szó a dokumentációban, mint az i8 esetén: erről annyit árult el Ian Robertson értékesítési igazgató, hogy a 2014-es gyártást már most teljes egészében eladták.
A konnektoros hibrid forgalmazása 2014 derekán veszi kezdetét.
Ezektől független híradás szerint az i3 és az i8 sikere arra sarkallja a BMW-t, hogy eredeti terveit folytatva tovább bővítse a modellcsaládot.
Az i3 megnyújtásával hoznák létre például az i5 családi modellt. A brit Autocar úgy tudja, 15 centiméterrel növelnék meg a hátsó túlnyúlást (csomagtartó) és 100 mm-rel a hátsó lábteret (tengelytáv). Az i5 értelemszerűen nehezebb lesz, ha nem is üresen, de nagyobb szállítókapacitását kihasználva mindenképpen. Ezért az i3 170 LE/250 Nm villanymotorját vélhetően nagyobbra cserélik vagy erősebbre hangolják majd.
Az i5 legkorábban 2015 derekán, egy évvel az i8 után léphet színre.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14295
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9388
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Hamar megtalálták:-) http://press.porsche.com/news/release.php?id=812
Autós topik autósoknak
nálam kimaradt itt pár év. áthuppantál GTR-be,vagy ez még mindig Audi?
Még az AUDI.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Bizony.
Én egy 1200 lovast tudtam volna megvenni, de minek.
Az enyém csak a fele, de az sem kevés.
nálam kimaradt itt pár év. áthuppantál GTR-be,vagy ez még mindig Audi?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
pedig abban a motorban még van potenciál. a mezei gtr megjelenése után kb 2hónappal már kínáltak 800Lovas KIT-eket és faragták az 1000pacist.
Bizony.
Én egy 1200 lovast tudtam volna megvenni, de minek.
Az enyém csak a fele, de az sem kevés.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
pedig abban a motorban még van potenciál. a mezei gtr megjelenése után kb 2hónappal már kínáltak 800Lovas KIT-eket és faragták az 1000pacist.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14295
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9388
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Megelőztél
Az a köridő a Nürburgringen. 7 perc 8 másodperc 679 ezred, azt hol találták???!!! Azt egy darabig keresni fogják páran....
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Nissan GT-R 2014 és GT-R Nismo sajtógaléria
http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/1 ... ogaleria/2
http://www.vezess.hu/hirek/nissan_gt_r_ ... 014/48234/
Versenytapasztalatok alapján fejlesztve: az autógyártók bizony eléggé gátlástalanul tapasztják fel ezt a címkét különböző modelleikre, ezúttal azonban semmi túlzás nincs a dologban: a Nismo a Nissan Európába idén bevezetett versenyrészlegének, a Nissan Motorsportnak a hivatalos beceneve. Kezdetnek felpaprikázták a Juke-ot, elvarázsolták aMicrát, és szárnyakat adtak a 370Z-nek, de ők is, a vásárlók is tudták, hogy ez csak időhúzás: a legnagyobb dobásra, a GT-R Nismósítására mostanáig kellett várnunk.
A külsőségeknél kezdve, a Nissan GT-R Nismo azonnal felismerhető látványos, ám mindenekelőtt funkcionális kiegészítőiről.
A ponthegesztések mellett stratégiai pontokon ragasztással tovább merevített karosszériát számítógépes elemzéssel kimunkált aerodinamikai csomagba öltöztették. Az első lökhárító, az alsó motorburkolat, valamint a szénszálas hátsó szárny fokozza a leszorítóerőt, mégpedig nem kevéssel: 300 km/óránál 100 kg-mal több nyomja az aszfalthoz az autót, mégpedig egyenletesen elosztva mindkét tengelyen.
A látványt éppúgy javítja, mint a légellenállást a kiszélesített első lökhárító: az extra légterelő komponensek ellenére a Nismo közegellenállási együtthatója ugyanúgy 0,26, mint a GT-R alapmodellé (ez szintén megújult, lásd alább).
A Nissan GT-R Nismo fehér, fekete, ezüst és piros árnyalatban, valamint egy exkluzív sötétszürkében választható; a fekete keréktárcsák rajzolatát a japán Super GT széria GT500 kategóriájában induló GT-R versenyautó ihlette.
A lemezek alatt a megszokott 3.8 V6 turbómotor erősen átdolgozott változata lapul. Az 549 lóerős alapverzió helyett a GT3 versenyautóról származó turbófeltöltők, a hengerenként vezérelt gyújtás és a nagykapacitású üzemanyagszivattyú alkalmazásával kerek 600 lóerőre képes a motor, a forgatónyomaték 628-ról 652 Nm-re ugrott.
Ekkora teljesítményhez módosított futómű dukál: a GT-R Nismo háromfázisú (normál, sport, verseny) adaptív lengéscsillapítókat és sportrugókat kapott, az alapmodellt is kiszolgáló Dunlop egyedi Nismo abroncsokat fejlesztett az autóhoz (elöl 255/40 ZRF20, hátul 285/35 ZRF20 méretben). Az átdolgozott első felfüggesztés stabilabb nagysebességű kanyarvételt, ugyanakkor jobb egyenesfutást biztosít, a kerékcsavarokat speciális, ultraerős darabokra cserélték, hátul különösen merev, üreges kanyarstabilizátort szereltek be.
A varázslatra a beltér teszi fel a koronát. A szénszálból megformált, ergonomikus első kagylóülések a Recarótól származnak, a kormánykereket Alcantara borítja, és nem hiányozhat róla a középállást jelző sáv. Szintén Alcantarával fedték be a szénszál-hatású hátlappal szerelt műszerek árnyékolóját. A fordulatszámmérő, akárcsak az üléseket, a középkonzolt, az ajtókárpitot és a kormánykereket díszítő öltések, piros színben rikít.
A Nissan egyelőre nem adta meg a GT-R Nismo menetdinamikai adatait. Ezekre alighanem a 2014 februári belpiaci bevezetéshez közelebb számíthatunk; Európa és az USA valamivel később, de még jövőre megkapja a csúcs-Nissant.
Ha a pontos számok nincsenek is meg, a Nismo dinamizmusára jól következtethetünk abból a nagyszerű fegyvertényből, amit még szeptemberben ért el a modell a Nürburgringen: az alapverziónál pontosan tíz másodperccel gyorsabban ment végig a 20 kilométeres körön, 7 perc 8,679 másodperces ideje a sorozatgyártású autók élmezőnyébe, a nem limitált darabszámú modellek közül pedig egyenesen a lista legelejére emelte a Nissan GT-R Nismót. A rekordidős futamról egyelőre nem adta ki a manapság szinte kötelező belső kamerás filmet a Nissan, de a szeptemberben négy autóval, négy sofőrrel zajló, egész napos próbálkozás néhány mozzanatát független prototípus-paparazzók felvételében élvezhetjük.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
-
Vendég
Autós topik autósoknak
Mert a Bentley egy nagy VW, a Rolls meg egy nagy BMW és a kettő között azért nagy a difi.
Az én emlékeim szerint a Rolls is egy VW, a BMW csak a nevet birtokolja. Azt is az utolsó pillanatban, mikor már kész volt a szerződés, halászta el a VW orra elől. Azaz, a gyárat, termékpalettát, know how-t, stb-it a VW vette meg, és csak a márkanevet a BMW.
Ettől függetlenül egy Rolls Royce-t magunk vezetni igazi hollywoodi stílus. Vagyis pontosabban fogalmazva stílustalanság.
.
Autós topik autósoknak
Nem ment az csődbe, mint ahogy a Merci sem szállt ki az F1-ből, mint ahogy az idézett cikk írja, hanem csak leáll a gyártás, de a támogatás megmarad. Amúgy is a Merci tulajdonában volt a név és a márka is.
Én sem szószerinti csődre gondoltam.Tudom, hogy a mercié a márka.
Ettől függetlenül ezzel a márkával mellényúltak.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
-
Vendég
Autós topik autósoknak
Már egy ideje nincs új modell.
A merciből alakítanak ki exkluzívabb kivitelűeket.
A Pullman csinálja, ha jól emlékszem.
Itt van egy cikk:
http://www.bevezetem.hu/cikk/leall-maybach-gyartas
Akkor megvan az utolsó érv is az ellen, hogy Maybach-ot vegyek.
.
Autós topik autósoknak
Nem erre vonatkozott a kérdésem, hanem arra, hogy "A Maybach közben csődbe is ment.". Mert hogy a honlapjukon ennek semmi nyoma.
Már egy ideje nincs új modell.
A merciből alakítanak ki exkluzívabb kivitelűeket.
A Pullman csinálja, ha jól emlékszem.
Itt van egy cikk:
http://www.bevezetem.hu/cikk/leall-maybach-gyartas
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
-
Vendég
Autós topik autósoknak
A mérete miatt gondolom akkora hely nincs hátul, de más különbség nem nagyon van.
Nekem egyik sem kellene.
Nem erre vonatkozott a kérdésem, hanem arra, hogy "A Maybach közben csődbe is ment.". Mert hogy a honlapjukon ennek semmi nyoma.
Egyébként pedig szerintem az ilyen autók azoknak valók, akik nem maguk vezetik.
Mindig mosolyogtam azokon, akik vesznek egy olyan Rolls-Royce-t, amiben minden a hátsó utasok kényelmére van kihegyezve, azután beülnek a sofőrülésre, és így semmit nem élveznek az egészből. Ha maguk akarják vezetni, akkor miért nem vesznek egy Bentley Continental GT-t, ami sokkal stílusosabb erre.
.
Autós topik autósoknak
Biztos?
http://www.maybach-manufaktur.com/
.
A mérete miatt gondolom akkora hely nincs hátul, de más különbség nem nagyon van.
Nekem egyik sem kellene.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
-
Vendég
Autós topik autósoknak
Ez még a Maybach-nak sem sikerült, pedig ők azért ennél lényegesen többet tettek érte.
.
Gondolom a belső kiképzés minőségére gondoltak.
A Maybach közben csődbe is ment.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
-
Vendég
Autós topik autósoknak
A Rolls-Royce babérjaira törne az Audi Limitált szériás exkluzív sorozat
Ez még a Maybach-nak sem sikerült, pedig ők azért ennél lényegesen többet tettek érte.
.
Autós topik autósoknak
A Rolls-Royce babérjaira törne az Audi Limitált szériás exkluzív sorozat
http://www.vezess.hu/hirek/audi_a8_l_w1 ... ive/48178/
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Eldőlt: tényleg hibrid lesz a GT-R
Már idén nyáron elkezdődtek a találgatások, hogy milyen műszaki újdonságokat tartogathat a Nissan sportkocsijának, a GT-R-nek a következő generációja. Felmerült, hogy az R36 lesz az első hibrid GT-R, ezt pedig most a japán gyártó részéről is megerősítették.
Nissan GT-R R35 - 2013
A vállalat alelnöke, Andy Palmer az Autocarnak beszélt arról, hogy az elektromos hajtás egyre nagyobb teret hódít, számos gyártónál már a sportkocsikba is eljutott – sokan hibrid megoldásban gondolkodnak. Ez már-már elkerülhetetlen volt a Nissannál is – ők is arra az útra léptek, amelyen a LaFerrari, illetve a Porsche 918 Spyder jár.
Palmer szerint a változtatással csak nyerhetnek, az R36 nyomatékgörbéje ezáltal egyenletesebb lesz, és a teljesítményt is tovább tudják növelni. Nemcsak a 2015-ben érkező alapmodell, hanem a belőle készülő Nismo-változat is évről évre egyre jobb lehet, a fejlődést azonban nemcsak a lóerők és newtonméterek számolgatásával mérik a Nissannál: minden évben tovább szeretnének faragni köridejükön a legendás nürburgringi versenypályán.
Nissan GT-R R35 - 2013
További részleteket az alelnök nem szivárogtatott ki, így azt sem lehet biztosan tudni, hogy a jelenlegi 550 lóerős, ikerturbós V6-ost egészítik-e ki egy – vagy több – villanymotorral, esetleg új benzinest is fejlesztenek a következő GT-R-hez. Egyelőre az is csak pletyka szintjén mozog, hogy folytatódik az együttműködés a Forma-1-ből ismert Williamsszel.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Pár napra megkaphatnék két autót kipróbálásra
Az új S-ből egy 350-est és az A63 AMG S-t.
Ez az utóbbi jobban érdekelne.
Ma néztem meg szegeden a szalonban.
Rendeltek egy nagyon szép összeállításút.
Ez az az autó, ami már komolyabb az RS6-tól.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14295
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9388
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14295
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9388
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

