Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Autós topik autósoknak

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14290
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9381
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Újra SAAB!

Úgy tűnik, a halhatatlanság definíciójához a Saab neve is bekerülhet a szótárba. Nem is olyan régen mondtunk végleges búcsút a márkának, de már feltámadt, s néhány módosítással gyártásba is került a 9-3 Aero.  
A külsőre az általunk is tesztelt modell 2011-ben ráncfelvarrott példányaival megegyező 9-3-ról eltűnt a griff madaras logó – helyette csupán a Saab nevével találkozunk. Annak ellenére, hogy a gyártósor már beindult, s a hivatalos leleplezés is újra megtörtént, részletes műszaki adatokkal adós maradt svéd vállalat. Így csak annyit tudunk, hogy kétliteres turbómotort találunk a motortérben, amely 220 lóerőt teljesít.
 

A griff helyett már csak a felirat maradt

 
Az új Saab nem titkolt célja, hogy hamarosan elektromos és hibrid hajtásláncokkal ruházza fel modelljeit, így a 9-3 inkább csak annak jelzésére szolgál, hogy tevékenykednek. A tulajdonos National Electric Vehicle Sweden (Nemzeti Elektromos Autók Svédország) elnöke, Matthias Bergman így nyilatkozott a gyártósor megnyitóján: „rendkívül bonyolult feladat egy olyan autó előállítását beindítani, amely két és fél évig távol volt a piacról. (…) Az elektromos autónkat jövőre mutatjuk be, de már a mai naptól kínálunk Saabokat a már bizonyított magas teljesítménnyel és minőséggel.”

A 9-3 Aero Svédországban már december 10-től megvásárolható, turbós benzinessel és jó felszereltséggel, a hazai illetékeket hozzáadva nagyságrendileg 10 milliós áron. A modellt más országokban egyelőre nem kínálja a Saab – a terjeszkedést minden bizonnyal az elektromos autóval kezdik meg.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


 

Koenigsegg Agera árlista, csak erős idegezetűeknek


Köztudott, hogy a különleges autókat gyártó cégek nem szeretik nagy dobra verni, hogy pontosan mennyibe is kerülnek az általuk kínált modellek, hiszen a vásárlóközönségüknek nem az ár a legfontosabb tényező, mikor autót választanak. Ebbe a kategóriába tartozik például a Pagani, a McLaren, vagy a Bugatti, és természetesen a Koenigsegg is. 


 

















 

















Azért végül mindig "kiszivárognak" az infók, és a hétköznapi ember is elgondolkozhat rajta, hogy hány száz évig kellene spórolni ahhoz, ha meg szeretnénk vásárolni mondjuk a svéd gyártó egyik példányát. Amit most már könnyedén kiszámolhat bárki, hiszen nyilvánosságra került a Koenigsegg Agera teljes árlistája, legalábbis az amerikai piacra szánt változat. Mindenesetre ebből azért már lehet kalkulálni. 


 


A 927 lóerős Agera alapára 1,33 millió dollár (297 millió forint), de van ugyebár az 1016 lóerős Agera S, ami 1,46 millióról (327 millió forint) indul, és a csúcsverzió Agera R-ért 1,52 millió dollárt (340 millió forint) kellene kicsengetnünk, csak tudjuk kordában tartani az 1124 lóerőt. Mindegyik változatban 5,0 literes, V8-as turbómotor van.





 

















 














 

















 














Méregdrága extrákból sincs hiány, nézzük meg ezeket forintosítva. Például a matt festésért 2,7 millió magyar kreditet kellene letennünk az asztalra, a Forma-1-es stílusú hátsó szárnyért 5,1 milliót, a szuperkönnyű "Aircore" felnik ára közel 10 millió forint, és a teljesen karbonból készült karosszériáért - amit csak az "S" és az "R" változatokhoz kérhetünk - 20 milliót kell elővarázsolnunk. Ugyanez a Pagani Huayra extrái között 112 500 eurós (34 millió forint) árcédulával van ellátva.


 

















 














Ezek után valaki ki meri számolni, hogy hány évig kellene megfeszülve dolgozni ahhoz, hogy megvehesse mondjuk az alap Koenigsegg Agerát? 
 

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Igen, mert még drága a gyártás. Remélem azért egyre olcsóbb lesz. Előbb-utóbb tuti az egyik autónk elektromos lesz.
Mi kb 2 év múlva cserélnénk le a mostani, de még ez sem biztos.
45000 van benne.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14290
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9381
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Igen, mert még drága a gyártás. Remélem azért egyre olcsóbb lesz. Előbb-utóbb tuti az egyik autónk elektromos lesz.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Ezek az elektromos autók marha jók. Az akksikat kell még finomítani, és akkor jó lesz nagyon.
Nekünk ez sem nagy gond, mert szegeden nincs túl nagy távolság.
Bőven jó lenne most is, csak picit húzós még az ára.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14290
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9381
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Ezek az elektromos autók marha jók. Az akksikat kell még finomítani, és akkor jó lesz nagyon.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »



Kelendőek a villamosított BMW-k
Miután a napokban hazai piacán megkezdődött a BMW elektromos kisautójának, az i3-nak a forgalmazása, a vállalat globális értékesítési vezetője érdekes számokat osztott meg a nemzetközi sajtóval.
 
Ezek szerint a tisztán akkumulátorról működő, illetve felárért fedélzeti áramfejlesztővel is felszerelhető i3-ra máris csaknem tízezer megrendelést vettek fel. 
 

A BMW vadonatúj értékesítési rendszert dolgozott ki az i3 értékesítésére: mivel a várakozások szerint hagyományos kereskedőik 90 százaléka nem fogja forgalmazni az autót, a szükségszerűen rossz területi lefedettséget mobil, illetve internetes értékesítési csatornákkal egészítik ki. 
 
Pontos tervezett darabszámokról azonban ugyanúgy nem esik szó a dokumentációban, mint az i8 esetén: erről annyit árult el Ian Robertson értékesítési igazgató, hogy a 2014-es gyártást már most teljes egészében eladták. 
 
A konnektoros hibrid forgalmazása 2014 derekán veszi kezdetét. 
 
 
 
Ezektől független híradás szerint az i3 és az i8 sikere arra sarkallja a BMW-t, hogy eredeti terveit folytatva tovább bővítse a modellcsaládot. 

 
Az i3 megnyújtásával hoznák létre például az i5 családi modellt. A brit Autocar úgy tudja, 15 centiméterrel növelnék meg a hátsó túlnyúlást (csomagtartó) és 100 mm-rel a hátsó lábteret (tengelytáv). Az i5 értelemszerűen nehezebb lesz, ha nem is üresen, de nagyobb szállítókapacitását kihasználva mindenképpen. Ezért az i3 170 LE/250 Nm villanymotorját vélhetően nagyobbra cserélik vagy erősebbre hangolják majd. 
 
Az i5 legkorábban 2015 derekán, egy évvel az i8 után léphet színre.
 

 
 

 

Itt írtam erről.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Elég jól mehet. Iszonyat nyomatéka van már "alapjáraton" is. Ja és nem fogyaszt sokat. Igaz messzire nem lehet vele utazni, de helyi viszonylatban jó. Nagyon jó a design és a megépítés is meggyőző.
A feleségemnek elektromos kocsit veszünk legközelebb.
Még elég jó állapotú a kocsija, így még 1-2 évet várunk ezzel.
Addigra az akksik is jobbak lesznek.
Tetszik az új BMW I3 is.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14290
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9381
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Elég jól mehet. Iszonyat nyomatéka van már "alapjáraton" is. Ja és nem fogyaszt sokat. Igaz messzire nem lehet vele utazni, de helyi viszonylatban jó. Nagyon jó a design és a megépítés is meggyőző.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Külföldön szemügyre tudtam venni pár ilyen autót. Nem semmi. atc Ajánlom figyelmedbe. Egy próbát szerintem megérne.
Ismerem.Ültem már ilyenben, de nem vezettem.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14290
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9381
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Külföldön szemügyre tudtam venni pár ilyen autót. Nem semmi. atc ajánlom figyelmedbe. Egy próbát szerintem megérne.
Tesla Model S

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
zoom
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2007.03.21., szer. 14:42
Értékelés: 93

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: zoom »


Az ár biztosan alacsonyabb lesz jóval, mint a német kocsiké, de én akkor inkább veszek használtat, mint egy ilyet.
 
Én ilyen hyunadi-t se tudnék kifizetni újonnan, lassan 20 éves az autóm formavilága, de elvagyok vele, szeretem a letisztultságot.


HTPC, Edifier S2000, Mi 4k laser projector

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »



Atc!
 
Ezt tegnap raktad be az üzenőfalra:
 
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_ ... ujdonsagok
 
 
 
Szerintem nem nagyon veszélyezteti az audi, merci, bmw helyzetét, főleg dízel nélkül nem, nagyon jó áron kell adni, főleg ilyen hülye formájú légbeömlők mellett, a "dildo"-s váltókarról meg a középkonzol kihagyhatatlan -szociból örökölt- kocka analóg órájáról nem is szólva. 

Az ár biztosan alacsonyabb lesz jóval, mint a német kocsiké, de én akkor inkább veszek használtat, mint egy ilyet.

Avatar
zoom
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2007.03.21., szer. 14:42
Értékelés: 93

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: zoom »


Atc!
 
Ezt tegnap raktad be az üzenőfalra:

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_ ... ujdonsagok
 

 
Szerintem nem nagyon veszélyezteti az audi, merci, bmw helyzetét, főleg dízel nélkül nem, nagyon jó áron kell adni, főleg ilyen hülye formájú légbeömlők mellett, a "dildo"-s váltókarról meg a középkonzol kihagyhatatlan -szociból örökölt- kocka analóg órájáról nem is szólva. 
HTPC, Edifier S2000, Mi 4k laser projector

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Vadállat Audi több, mint 700 lóval
Vágjunk rögtön a dolgok közepébe, nézzük mit is kínál nekünk az Audi 2006-tól gyártott középmotoros, állandó négykerék-hajtású sportkocsija, az R8: 4,2 literes, V8-as FSI benzinmotor, 420 lóerő, 430 Nm, 301 km/óra csúcssebesség és 4,6 másodperces százra gyorsulás. Kellhet ennél több egy igazi, német lelkületű benzinvérűnek? IGEN!
 
A szintén németországi tuningcég, az xXx Performance egészen lenyűgöző tuning-csomagokat kínál, melynek legfelső fokán a több, mint 700 lóerős Audi R8 áll. 
 


 


A Chiptrick csapattal közösen megalkottak egy egyedi, ikerturbós kialakítást amihez hozzátartozik a teljesen egyedi kipufogórendszer. Háromféle verzió közül lehet választani, a kezdő szint 590 lóerős, 660Nm-es csomag, a második lépcsőben már 640 lóerőt és 675 Nm-t kapunk, a legutolsó verzió pedig a legdurvább, ami 707 lóerőt présel ki az R8-ból, 809 Nm nyomaték mellett.
 


 

A legerősebb csomaggal szerelt Audi, mindössze 3,6 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órát, a 200-hoz pedig 10,6 másodpercre van szüksége. De itt még nincs vége, 15,8 szekundum elteltével máris 300 km/órán áll a mutató. 
 


 

A kerékjárati ívekben 20 colos Oxigin14 Oxrock felnikre kerültek elől a 235/30 R20-as, hátul pedig a 295/25 R20 gumik, amik egészen 313 km/órás végsebességig tudják repíteni a szupersportot. Az piszok módon felpiszkált Audi R8 áráról egyelőre nincs hivatalos információ, ahogy arról sem, hogy pontosan mikortól lehet rendelni a három verziót.
 

 

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »



Nem annyira kiállítás volt, ezért ide rakom. ATC nagy Audis talán értékeli.
 
 
 

Ez is Audis hír:
Megkapták az új Audikat a Real Madrid focistái – teljes lista
Van, aki beérte egy kétezres dízel A3-assal, persze C. Ronaldo egy 560 lóerős, V8 biturbó motorral szerelt RS6 Avantot választott magának. A többség a Q7 mellett tette le a voksát.
Mivel a Real Madrid főszponzora az Audi, a csapat játékosai évről évre új autókat kapnak, és ez idén sincsen másként, így a napokban átvehették a játékosok, valamint Carlo Ancelotti vezetőedző az új cégautókat. 
 
A hetekben kapták meg az AC Milan játékosai ugyancsak a négykarikások által biztosított cégautókat, míg csütörtökön hazai fronton a győri focicsapatnak kellett kollektíve leadnia a kocsi kulcsait a sikertelen szereplésük miatt.
 
A Real Madridnál éppen nincs krízis így a csapat fele Q7-et választott 3.0 literes TDI motorral szerelve, Cristiano Ronaldo viszont nem érte be ennyivel és az új RS6 Avantot választotta, ami a 4.0 literes V8 biturbó motornak köszönhetően 560 lóerőre képes. A csapatból Jesús Fernández volt a legszerényebb, hiszen ő beérte egy A3 Sportback 2.0 TDI-vel. Íme a teljes lista: 
Iker Casillas: Audi Q7 3.0 TDI
Cristiano Ronaldo: Audi RS6 Avant
Gareth Bale: Audi Q7 3.0 TDI
Sergio Ramos: Audi RS5
Carlo Ancelotti: Audi A8 4.2 TDI
Pepe: Audi Q7 3.0 TDI
Marcelo: Audi Q7 3.0 TDI
Xabi Alonso: Audi S7
Isco: Audi Q7 3.0 TDI
Álvaro Arbeloa: Audi SQ5
Karim Benzema: Audi SQ5
Diego López: Audi Q5 3.0 TDI
Asier Illarramendi: Audi Q7 3.0 TDI
Fabio Coentrao: Audi Q7 3.0 TDI
Sami Khedira: Audi Q7 3.0 TDI
Rafael Varane: Audi S3 Sportback
Carvajal: Audi Q5 3.0 TDI
Álvaro Morata: Audi SQ5
Ángel Di María: Audi Q7 3.0 TDI
Casemiro: Audi A7 Sportback 3.0 TDI
Jesé: Audi Q7 3.0 TDI
Nacho: Audi Q7 3.0 TDI
Luca Modric: Audi Q7 3.0 TDI
Jesús Fernández: Audi A3 Sportback 2.0 TDI
 



Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


850 lóerős szörnyeteget csinált a Brabus a Mercedes E63 AMG kombiból
A motort olyannyira átdolgozták, hogy a hengerűrtartalom 5.5-ről 5.9 literre nőtt.
Talán felesleges azon morfondírozni, hogy minek kell 300 lóerőnél nagyobb teljesítmény egy kombi karosszériájú autóba, hiszen amíg kereslet lesz rá, addig mindig lesznek sportautós menetteljesítményekkel rendelkező családi puttonyosok. Amit viszont a Brabus-nál művelnek, az már tényleg meghaladja a józan ész határait, ugyanis a gyárilag 585 lóerős Mercedes E63 AMG kombiból egy 850 lóerős szörnyeteget készítettek.
 
Mindezt úgy érték el, hogy az 5461 köbcentis motor hengerűrtartalmát 5912-re növelték, valamint a gyári turbókat lecserélték saját fejlesztésű, jóval nagyobb csigákra, illetve a kipufogórendszer is át lett alakítva. Az eredmény a már említett 850 lóerős teljesítmény és az 1450 Nm-es maximális nyomaték, amit a motor hosszabb élettartamára való tekintettel elektronikusan limitáltak 1150-re. Persze így sem ez lesz, amibe belepörgetnek félmillió kilométert.
A Brabus E63 AMG-je a módosításoknak köszönhetően 3,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, míg a végsebessége gyári gumikon 300 km/órára van limitálva, de speciális, nagy teljesítményű abroncsokon 350-ig tud gyorsulni. Természetesen a motortuningon kívül az utastér is át lett alakítva, így számos exkluzív bőr és egyéb anyag közül lehet választani az Alcantarától kezdve az alumíniumig.
 
 



Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »



Nem annyira kiállítás volt, ezért ide rakom. ATC nagy Audis talán értékeli.
 
Munkahelyemen tartja minden évben az Audi UK a "kis évzáró buliját". £100.000-et tapsolnak el 2,5 nap alatt. Elhozzák az egész model palettát. RS7-bol 2 is volt. RS4, RS5, RS6, RS7, RSQ széria minden típusa, A8L, RS TT, R8 (FSI, TFSI) aztán az S széria minden A és Q modellbol, és a cég troténelmében fontos mérfold koveknek számító típusok is itt voltak. Némelyik retro quattroval lehett menni próbakort is a meghívottaknak. A meghívottak, újság írók, fontos emberek, torzs vásárlók, stb. Ez már a sokadik ilyen "buli" a munkahelyemen. A Ferrari Owner Club  UK, az Aston Martin cég, a TVR Owner Club UK, Bentley Owner Club UK is ide járnak...

Jó kis buli lehetett.

alfaati

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: alfaati »


Nem annyira kiállítás volt, ezért ide rakom. ATC nagy Audis talán értékeli.
 
Munkahelyemen tartja minden évben az Audi UK a "kis évzáró buliját". £100.000-et tapsolnak el 2,5 nap alatt. Elhozzák az egész model palettát. RS7-bol 2 is volt. RS4, RS5, RS6, RS7, RSQ széria minden típusa, A8L, RS TT, R8 (FSI, TFSI) aztán az S széria minden A és Q modellbol, és a cég troténelmében fontos mérfold koveknek számító típusok is itt voltak. Némelyik retro quattroval lehett menni próbakort is a meghívottaknak. A meghívottak, újság írók, fontos emberek, torzs vásárlók, stb. Ez már a sokadik ilyen "buli" a munkahelyemen. A Ferrari Owner Club  UK, az Aston Martin cég, a TVR Owner Club UK, Bentley Owner Club UK is ide járnak...
 
 
 
 





Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14290
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9381
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Egyelőre ez nekem EU-s jogba ütközőnek látszik, de majd kiderül jövőre, hogy mit eszelnek ki. Mindenesetre Merkel ellenzi, így hátha nem lesz belőle semmi.
Nekem is. Ilyen negatív diszkrimináció nem megengedett.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Egyelőre ez nekem EU-s jogba ütközőnek látszik, de majd kiderül jövőre, hogy mit eszelnek ki. Mindenesetre Merkel ellenzi, így hátha nem lesz belőle semmi.
csak merkeli piárfogás akkor az egész
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
dörmögi
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2638
Csatlakozott: 2006.08.17., csüt. 09:26
Értékelés: 394

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: dörmögi »


Nem is tudom mi lett volna, ha ezt mi vezetjük be.
Karthago.

LP futómű: SME Model 10; Hangkar: SME V; Hangszedő: Benz Micro LP-S MR; CD futómű: Audio Research CD2; DAC: Audiomat Tango 2.5; Kazettás deck: Pioneer CT-95; Phono előfok: Audiomat Phono 2; Erősítő: Audiomat Récital MKIII; Hangfal: Coincident Super Victory; Equation 25; Hálózati kondícionáló: 2 x PS Audio Duet Power Center; Hangkarkábel: Stealth Audio Hyperphono; Digitális kábel: Heaven's Gate Audio Silver Signature; Interconnect kábelek: Stealth Audio Metacarbon és Heaven's Gate Audio Ultra Silence; Hangfalkábel: ValhallA AgPt-R, Heaven's Gate Audio Silver Signature; Hálózati kábelek: ValhallA AgPt-R, Elrod, Electraglide és PS Audio

Heed Thesis rendszer

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Egyelőre ez nekem EU-s jogba ütközőnek látszik, de majd kiderül jövőre, hogy mit eszelnek ki. Mindenesetre Merkel ellenzi, így hátha nem lesz belőle semmi.
Nem is tudom mi lett volna, ha ezt mi vezetjük be.

Avatar
dörmögi
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2638
Csatlakozott: 2006.08.17., csüt. 09:26
Értékelés: 394

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: dörmögi »


Aranyosak.
Egyelőre ez nekem EU-s jogba ütközőnek látszik, de majd kiderül jövőre, hogy mit eszelnek ki. Mindenesetre Merkel ellenzi, így hátha nem lesz belőle semmi.

LP futómű: SME Model 10; Hangkar: SME V; Hangszedő: Benz Micro LP-S MR; CD futómű: Audio Research CD2; DAC: Audiomat Tango 2.5; Kazettás deck: Pioneer CT-95; Phono előfok: Audiomat Phono 2; Erősítő: Audiomat Récital MKIII; Hangfal: Coincident Super Victory; Equation 25; Hálózati kondícionáló: 2 x PS Audio Duet Power Center; Hangkarkábel: Stealth Audio Hyperphono; Digitális kábel: Heaven's Gate Audio Silver Signature; Interconnect kábelek: Stealth Audio Metacarbon és Heaven's Gate Audio Ultra Silence; Hangfalkábel: ValhallA AgPt-R, Heaven's Gate Audio Silver Signature; Hálózati kábelek: ValhallA AgPt-R, Elrod, Electraglide és PS Audio

Heed Thesis rendszer

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29292
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Ma hajnalra megszülettett a német CSU-CDU-SPD nagykoalíció. Ez itt csak azért érdekes, mert a koalíciós szerződés szerint valamikor jövőre bevezetik az autópályadíjat a külföldi kocsikra.
Aranyosak.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”