Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Autós topik autósoknak

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14322
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9434
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »


Tolató kamera megoldja a problémát.


Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »


Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »


Az 5 Gt szerintem egy jó autó. Kinézetre nem a legszebb, de ha benne ülsz megérted a lényegét. Igazi gran turismo. Picit magasabban ülsz, nagy a hely benne, nagy a csomagtartója, kényelmes. Utazásra ideális
 
Már én is a nagy belső és csomagteret fontosnak tartom, régebben bőven megfelelet a limousine, majd jött az utánfutóra az igény, most meg a nagy belső és csomag térre (főleg a nagy hátsó ajtóra, mert könyebb berakodni pl. 1 kemping ágyat, bútort, stb.-t).
Ha csak 1 autó van (fenntarthatóbb 1 autó, mint 2 vagy több), aminek több szempontból is meg kell felelnie, akkor az ilyen kialakítású autók jó kompromisszumok, mert egyszerre családi és céges autónak is jó. Hosszú távon is kellemessek, meg rövid távon is. Ezért tartom már 1 ideje jónak a kombikat. Jól befér a babakocsi és gyorsan berakható, bevásárláskor gyorsan be lehet rakodni és méretesebb dolgokat is, munkához is beférnek a szerszámok, stb.

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »



Vitatkoznék picit.
Baromi rossz hátra kilátni, a többivel egyetértek.

 
Tolató kamera megoldja a problémát.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29295
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3310

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Az 5 Gt szerintem egy jó autó. Kinézetre nem a legszebb, de ha benne ülsz megérted a lényegét. Igazi gran turismo. Picit magasabban ülsz, nagy a hely benne, nagy a csomagtartója, kényelmes. Utazásra ideális
Vitatkoznék picit.
Baromi rossz hátra kilátni, a többivel egyetértek.

Avatar
violin
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3755
Csatlakozott: 2008.10.10., pén. 19:03
Értékelés: 1192

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: violin »


Az 5 Gt szerintem egy jó autó. Kinézetre nem a legszebb, de ha benne ülsz megérted a lényegét. Igazi gran turismo. Picit magasabban ülsz, nagy a hely benne, nagy a csomagtartója, kényelmes. Utazásra ideális
 
Nem azt mondtam,hogy rossz.....csak rusnya.... ....de mondjuk nekem az X6 sem tetszik....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14322
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9434
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Az 5 Gt szerintem egy jó autó. Kinézetre nem a legszebb, de ha benne ülsz megérted a lényegét. Igazi gran turismo. Picit magasabban ülsz, nagy a hely benne, nagy a csomagtartója, kényelmes. Utazásra ideális
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29295
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3310

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Pedig marha randa lett szegény.... .....
Nekem sem tetszik.
Shanghaiban a társam is ilyet vett.Mindenáron le akartam beszélni róla, de utána meggyőzött, hogy miért vesz ilyet.
A GT csak német gyártmányban létezik náluk és az alap 5-ös modell csak hoyyzított változatban kapható.
Ennek fényében lehet én is GT-t vettem volna, de itthon tuti, hogy nem.

Avatar
violin
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3755
Csatlakozott: 2008.10.10., pén. 19:03
Értékelés: 1192

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: violin »

Pedig marha randa lett szegény.... .....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »


Mostanában elég nagy divat lett a BMW 5-ös sorozatából a GT:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »



 
Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »



Nem szeretem a  telekjárókat:)
Azt ugye tudod mennyit kell rákölteni egy C220 CDI-re, ha tönkremegy, ami szokott.... Mondjuk ellenben egy C200 kompresszorral. A fogyasztástöbblet évi 20 000 km-es futásteljesítmény esetén is 4-5 évnyi tanklás különbség. És azt nem egyszerre kell kifizetni.

 
Tapasztalatból tudom, hogy mennyi a fenntartása és hidd el, hogyha valaki rendben tartja, rendesen szervizeli, akkor nem drága.
Nagyon sok éve van már Mercim és imádom. Nagyon jó motor a 220 CDi.
A taxisok közül sem véletlenül szeretik sokan a Mercit.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29295
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3310

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Nekem is, de az üléseket csak azért hajtanám le, hogy több táska férjen be, egy komódot nem szívesen tolnék bele, elég hamar csúnyán öregedne. 
Szép a belső kialakítás.
Mi pár év múlva lecseréljük az A3-ast, de 99%, hogy elektromosra.
Nekünk bőven megtenné szegeden.Most még az áruk nagyon magas, de azt ígérik, hogy 3 éven belül olcsóbb lesz, mint a benzines autók.
Kína nagy lökést fog adni, mert a sok korlátozás miatt kénytelenek lépni.

Avatar
zoom
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2007.03.21., szer. 14:42
Értékelés: 93

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: zoom »


Ez tetszik
Nekem is, de az üléseket csak azért hajtanám le, hogy több táska férjen be, egy komódot nem szívesen tolnék bele, elég hamar csúnyán öregedne. 
HTPC, Edifier S2000, Mi 4k laser projector

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29295
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3310

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


A Tesla ellenfelet állítana az új Mercedes C-osztálynak

Azok után, hogy a Tesla elektromos luxusszedánja, a Model S bekerült a 2014-es Év Autója választás 10 legjobb versenyzője közé, a gyártó nem kíván egy percig sem pihenni, és a 2015-re újabb modellel áll majd elő.
 
Franz von Holzhausen, a Tesla formatervezője beszélt a gyártó jövőbeli terveiről, és elmondta, hogy a 2015-ös Detroiti Autószalonra várhatjuk új, prémiumközépkategóriás szedánjuk bemutatását. A szakember mellékesen azt is megjegyezte, hogy egyáltalán nincs elragadtatva a BMW elektromos autók terén tett erőfeszítéseitől - pontosabban megnevezve az i3-tól.
 

Hamarosan érkezik a Model X

 
Visszatérve a Teslához, a hamarosan érkező jármű mind méretét, mind pedig árkategóriáját tekintve a 3-as BMW-vel, az Audi A4-gyel és az új Mercedes C-osztállyal száll majd szembe, így alapfelszereltség esetén 10 millió forint alatti listaárra számíthatunk - amennyiben persze addigra hazánkban is elérhetővé válik majd a gyártó modellpalettája.
Az áron és a pozicionáláson kívül egyelőre nincsenek pontos információink, ám abban természetesen biztosak lehetünk, hogy az autó elektromos hajtásláncot kap. A hatótávot illetően 320 km-ről szólnak a találgatások, illetve a négykerekűt egyelőre Model E néven emlegetik a források. A szériagyártás várhatóan csak a bemutatást követő évben, 2016-ban kezdődhet majd meg.
 

A kisebbik modell is hasonlóan innovatívnak ígérkezik

 
Addig is ne feledkezzünk meg a gyártó hamarosan bemutatkozó hétszemélyes hobbiterepjárójáról, a Model X-ről, mely hamarosan sorozatgyártásba kerül, és a Model S-hez hasonlóan sokat várnak majd tőle a gyáriak. Ha a Tesla így folytatja, és nem ül majd a babérjain, hanem továbbra is fenntartja innovatív törekvéseit - márpedig miért ne tenné -, akkor hamarosan nagyon komoly ellenféllel kell majd szembenézniük az európai prémiumgyártóknak.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29295
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3310

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »



2014-ben debütál a Mercedes SUV-je a GLA.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
Ez tetszik

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14322
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9434
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


E a hátsó rész nekem nem jön be...
No meg ez a felni, ez valami vicc??? Mint egy 2 forintos olasz vacak. Hihetetlen ez a design.
 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14322
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9434
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Szuperluxus kicsiben: az új Mercedes C osztály
 

Hosszas szivárogtatás után a Mercedes végül megmutatta, milyen lesz az új hátsókerék-hajtású belépőmodell. Az elődmodell még a legerősebb karakterű modell volt a bemutatása idején, ez az új viszont inkább egy kicsinyített S osztálynak tűnik. A Mercedes azonban már próbálta ezt a módszert – alighanem tudják, mit csinálnak.


 
A hasonlóság az S osztállyal elképesztő: ugyanaz az alapforma, szinte azonos lámpák elöl-hátul, csak az autó mérete kisebb két számmal. A W205 jelzésű újdonság amúgy kellemes jelenség, klasszikus arányokkal, tengeri emlősökre emlékeztető, áramvonalas, de mégsem unalmas formával. Elődjénél nagyobb az új C osztály: hosszában 9,5, széltében 4 centiméter a különbség.


A gyáriak szerint a belső térkínálat is érezhetően javult, ahogy a csomagtartó mérete is, ami a maga 480 literével utolérte a 3-as BMW-t. Ám mivel a karosszéria fele alumínium, és másutt is igyekeztek spórolni az autó tömegén, így kb. egy mázsával könnyebb lett. Mindez a jövőre nézve is jó hír lehet, hisz a C osztály már a Mercedes új, MRA jelzésű, hátsókerék-hajtású egyen-padlólemezére épül, arra, amire a következő öt-hat évben a gyártó összes új nagyobb méretű típusa is.

Az egyen-formára az egyetlen mentség, hogy a karosszéria légellenállása a többi, hasonló fazonú Mercedeséhez hasonlóan meglehetősen alacsony – a spórolásra kihegyezett C220 CDI BlueTEC változat légellenállási tényezője 0,24, ami a sorozatgyártású személyautók mezőnyében különösen kedvezőnek számít. Eleinte viszonylag szűk motorválasztékkal lesz elérhető a típus, méghozzá kizárólag négyhengeresekkel. Dízelmotorként egyedül a jól ismert 2,1 literes 170 lóerős változatát kínálják, emellett két turbós benzines változat lesz: a C180 1,6 literes, 156 lovas, a C200 pedig 2 literes, 184 lóerős motorral.

Később jelentősen bővül majd a választék: a paletta alsó szélére érkezik az 1,6 literes Renault dízelmotoros kivitel 115 és 136 lóerővel, de jön a 2,1 literes dízel dupla turbós változata is 204 lóerővel, és a 2 literes turbós benzines különféle változatai, egészen 240 lóerőig. Az AMG változat állítólag V8-as motort kap majd, várhatóan ugyanazt az 5,5 literes turbó nélkülit, amelyet az SLK-ból már ismerünk.
Lesznek 4MATIC változatok is, és eleinte hatsebességes manuális, vagy hétsebességes automata váltókkal lesz kapható a típus – később azonban érkezik a Mercedes saját fejlesztésű, kilencfokozatú automatája. További érdekes lehetőség, hogy az új C osztályt légrugós hátsó futóművel is meg lehet majd rendelni.

A Mercedes már a német árlistát is közölte. A legolcsóbb változat, a C180 33 558 euróba kerül majd, a C200-ért 36 414, a C220 CDI BlueTEC pedig 38 675 euróba kerül majd.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14322
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9434
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



A limousine-ok nekem is jobban bejönnek, mint a kombik, de van pár szép kombi és szerintem a Mercedes egyre szebb kombikat tervez. Egyébként a terepjárók jönnek be még nagyon.
A kombik nagyon jók családi autónak és céges autónak is a nagy csomagtér miatt.
A dízel technikában még igencsak komoly lehetőségek vannak.
A benzinesnek szebb a hangja és nagyobb a végsebessége, de a dízel nyomatékosabb és a fogyasztása is barátságosabb. A fizetésekhez képest igencsak drága az üzemanyag és ezért kifejezetten fontos tényező a fogyasztás nagyon sok ember számára.
Amire ki akarok lyukadni, hogy sajnos azt kevesen engedhetik meg maguknak, hogy olyan autót vegyenek, ami álom kategória vagy több autót tartsanak fenn, ezért kénytelenek kompromisszumokra és ilyen szempontból mondjuk a Mercedes C220 CDi 4Matic T-model, a kombi autómata váltós kivitelben nagyon jó kompromisszum, mert elfér benne az egész család kényelmesen, nagy a csomagtere, élvezet vezetni (maga a nyugalom szigete), biztonságos, fenntartható és jó, megbízható autó. Sajnos az E350 BlueTec 4 Matic T-model már az a kategória, amit nem tudnék fenntartani, pedig abban még nagyobb a hely és még jobb. Az S osztály és a terepjárók ( G, GL, M osztály) pedig abszolúlt álom számomra.

Nem szeretem a  telekjárókat:)
Azt ugye tudod mennyit kell rákölteni egy C220 CDI-re, ha tönkremegy, ami szokott.... Mondjuk ellenben egy C200 kompresszorral. A fogyasztástöbblet évi 20 000 km-es futásteljesítmény esetén is 4-5 évnyi tanklás különbség. És azt nem egyszerre kell kifizetni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »


2014-ben debütál a Mercedes SUV-je a GLA.
 










 

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »


Nem kedvelem a diesel autókat. Sajna mostanában a kombi mercik nagyon rondák, ellenben a többi modellel, ami nagyon bejön.
 
A limousine-ok nekem is jobban bejönnek, mint a kombik, de van pár szép kombi és szerintem a Mercedes egyre szebb kombikat tervez. Egyébként a terepjárók jönnek be még nagyon.
A kombik nagyon jók családi autónak és céges autónak is a nagy csomagtér miatt.
A dízel technikában még igencsak komoly lehetőségek vannak.
A benzinesnek szebb a hangja és nagyobb a végsebessége, de a dízel nyomatékosabb és a fogyasztása is barátságosabb. A fizetésekhez képest igencsak drága az üzemanyag és ezért kifejezetten fontos tényező a fogyasztás nagyon sok ember számára.
Amire ki akarok lyukadni, hogy sajnos azt kevesen engedhetik meg maguknak, hogy olyan autót vegyenek, ami álom kategória vagy több autót tartsanak fenn, ezért kénytelenek kompromisszumokra és ilyen szempontból mondjuk a Mercedes C220 CDi 4Matic T-model, a kombi autómata váltós kivitelben nagyon jó kompromisszum, mert elfér benne az egész család kényelmesen, nagy a csomagtere, élvezet vezetni (maga a nyugalom szigete), biztonságos, fenntartható és jó, megbízható autó. Sajnos az E350 BlueTec 4 Matic T-model már az a kategória, amit nem tudnék fenntartani, pedig abban még nagyobb a hely és még jobb. Az S osztály és a terepjárók ( G, GL, M osztály) pedig abszolúlt álom számomra.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14322
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9434
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Szép, fenntartható és jó. Ezekkel tudnám jellemezni a C osztályt.
Nagyon szép lett az új W205 kasznis C osztály.
A kombira leszek nagyon kíváncsi és a hibrid motor fogyasztására és teljesítményére, na és a motor palettára.
A C220 CDi (4 hengeres) nagyon jól sikerült sorozat. Kellemes a fogyasztása, van benne erő, jó a menetstabilítása, öröm vezetni. Ha a fogyasztás terén nem probléma az, ha picit többet eszik, de cserébe combosabb, akkor C320 CDi (6 hengeres) vagy még komolyabb a C350 CDi.
A 4Matic (összkerék hajtás) nagyon jó dolog. C220 CDi 4Matic egy nagyon jó kompromiszum szerintem, mert az összkerék meghajtás nagyon jó télen és essős időben, de nem eszik jelentősen többet, mint a sima hátsókerekes C220 CDi, bár a hátsó kerék meghajtást imádom, de ettől függetlenül vannak olyan helyzetek, amikor nagyon jó, ha összkerekes az autó.
Váltó terén kiváncsi leszek az új autómata váltóra is.
A Bose - Becker hangrendszer nagyon jó a W203 kasznis C osztályban. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az új prémium hangrendszer.
 
 

Nem kedvelem a diesel autókat. Sajna mostanában a kombi mercik nagyon rondák, ellenben a többi modellel, ami nagyon bejön.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »



Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztályt
 
 

 
Szép, fenntartható és jó. Ezekkel tudnám jellemezni a C osztályt.
Nagyon szép lett az új W205 kasznis C osztály.
A kombira leszek nagyon kíváncsi és a hibrid motor fogyasztására és teljesítményére, na és a motor palettára.
A C220 CDi (4 hengeres) nagyon jól sikerült sorozat. Kellemes a fogyasztása, van benne erő, jó a menetstabilítása, öröm vezetni. Ha a fogyasztás terén nem probléma az, ha picit többet eszik, de cserébe combosabb, akkor C320 CDi (6 hengeres) vagy még komolyabb a C350 CDi.
A 4Matic (összkerék hajtás) nagyon jó dolog. C220 CDi 4Matic egy nagyon jó kompromiszum szerintem, mert az összkerék meghajtás nagyon jó télen és essős időben, de nem eszik jelentősen többet, mint a sima hátsókerekes C220 CDi, bár a hátsó kerék meghajtást imádom, de ettől függetlenül vannak olyan helyzetek, amikor nagyon jó, ha összkerekes az autó.
Váltó terén kiváncsi leszek az új autómata váltóra is.
A Bose - Becker hangrendszer nagyon jó a W203 kasznis C osztályban. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az új prémium hangrendszer.

Avatar
GeriB
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2013.09.07., szomb. 07:07
Értékelés: 110

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: GeriB »



850 lóerős szörnyeteget csinált a Brabus a Mercedes E63 AMG kombiból
A motort olyannyira átdolgozták, hogy a hengerűrtartalom 5.5-ről 5.9 literre nőtt.
Talán felesleges azon morfondírozni, hogy minek kell 300 lóerőnél nagyobb teljesítmény egy kombi karosszériájú autóba, hiszen amíg kereslet lesz rá, addig mindig lesznek sportautós menetteljesítményekkel rendelkező családi puttonyosok. Amit viszont a Brabus-nál művelnek, az már tényleg meghaladja a józan ész határait, ugyanis a gyárilag 585 lóerős Mercedes E63 AMG kombiból egy 850 lóerős szörnyeteget készítettek.
 
Mindezt úgy érték el, hogy az 5461 köbcentis motor hengerűrtartalmát 5912-re növelték, valamint a gyári turbókat lecserélték saját fejlesztésű, jóval nagyobb csigákra, illetve a kipufogórendszer is át lett alakítva. Az eredmény a már említett 850 lóerős teljesítmény és az 1450 Nm-es maximális nyomaték, amit a motor hosszabb élettartamára való tekintettel elektronikusan limitáltak 1150-re. Persze így sem ez lesz, amibe belepörgetnek félmillió kilométert.
A Brabus E63 AMG-je a módosításoknak köszönhetően 3,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, míg a végsebessége gyári gumikon 300 km/órára van limitálva, de speciális, nagy teljesítményű abroncsokon 350-ig tud gyorsulni. Természetesen a motortuningon kívül az utastér is át lett alakítva, így számos exkluzív bőr és egyéb anyag közül lehet választani az Alcantarától kezdve az alumíniumig.

 
Nagyon szép és nagyon komoly! Kipróbálnám. 

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”