Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Autós topik autósoknak

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


Vagy még inkább a durvább dízel változatokat (Punto 1.9 130 ló).

Sikersztori
 
Ezt olvasd el akkor, szerintem vicces. Mármint ez nem negatív kritika akarna lenni a Fiat M-Jet-ről, hanem hogy milyen hülye emberek vannak, hogyan vágjunk tönkre egy vadi új autót..

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Látom,hogy egyszer tényleg el kell vigyelek egy körre.Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.

Hát a próbakört megköszönném, semmi jónak nem vagyok ellenére. Látom mégiscsak le kell majd mennem személyesen Szegedre a hangszórókért.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29301
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Najó ha megenghetném magamnak, talán mégis e kettő közül választanék: http://www.youtube.com/watch?v=dkzXI0NV5X8
Látom,hogy egyszer tényleg el kell vigyelek egy körre.
Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »

Najó ha megenghetném magamnak, talán mégis e kettő közül választanék: http://www.youtube.com/watch?v=dkzXI0NV5X8

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t.
Tudod, hogy melyik pályán mentek? Mert ebben minimális a sík szakaszok száma, vagy lejtő, vagy emelkedő van.. Na ha vannak még érdeklődők, akiket nem zavartunk el, itt a videó is: http://www.youtube.com/watch?v=PWRCiw_57aE.
 
Amúgy lehet az is baj, hogy Opel fóbiám van.. Általában véve a turbos autókat jobb szeretem én is, dehát pályán ez a Clio tényleg nagyon szépen megy, hogy mégiscsak ezt hoznám haza játszóautónak, ha lenne rá módom.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


És azért egy kb 2 kmes körön vagy 1.5 sec-et rávert a Corsára, ami nem kevés.
Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Aha, és te életedben hányszor vezetted már az autódat versenypályán?  
Az EVO tesztjében épp az a lényeg, hogy "real world performance"-t vizsgálják. Lehet, hogy a versenypályán egy volt autóversenyző kezében üveghangon pörgetve egy 30 perces teszten 1,24 másdopercel gyorsabb volt a Clio. Ez azonban mit sem változtat azon, hogy az átlag autós a hétköznapi életben szubjektíve gyengébbnek/lassabbnak fogja érezni a Clio-t a Corsa után. Van erre egy jó mondás: "Az emberek lóerőt vásárolnak, de nyomatékot vezetnek"
 
A Clio-nak a teszt szerint egyébként nem ez az egyetlen hibája. A kormány "nevetségesen" könnyű, nem ad elég visszajelzést, a vezetési pozíció nem tökéletes, és a váltó is csak átlagos. Ráadásul nagy távolságokat megtéve a Clio a legfárasztóbb, ugyanis a rendkívül rövid áttételezésű váltó miatt nagy sebességnél állítólag eléggé kiborítóvá válik a rövid távon "dögös" hangúnak ítélt motor. A futóműve és fékei ugyanakkor kiemelkedően a legjobbnak bizonyúltak.

Kicsit egymás mellett beszéltünk, mert nagyjából egyetértek veled. Természetesen nem járok ki pályára. DE, ha lenne egy ilyen Clio-m azt pontosan azért venném, hogy néha pályára kijárhassak. Meg rendesen meghajtsam valami szerpentinen alkalmanként. Az, hogy gyors sebességénél a hangja milyen zavaró hidegen hagy, ez az autó nem arra való, hogy utazgassak vele. Ezért is mondom, hogy nekem a kis-hot-hatch kategóriában az egyértelmű nyerőnek tűnik. Persze ha valaki tartósan akarja "real world" módon használni, akkor nyilván van jobb választás.. De szvsz a hot hatch értelme épp az, hogy "kemény" legyen; főleg jó futómű stb. Amúgy Tiff is mondta, hogy pl. a kormányzás túl könnyű, de pályán nagyobb sebességeknél már jobb. És azért egy kb 2 kmes körön vagy 1.5 sec-et rávert a Corsára, ami nem kevés.
 
Ha valaki csak egy kényelmes "real-world" kisautót akar, akkor úgyis inkább vesz egy 150 lovas 207-est, vagy egy Swift Sportot, vagy ilyesmit. Vagy még inkább a durvább dízel változatokat (Punto 1.9 130 ló).
 
Az egészet a szerpentines dolog miatt idéztem amúgy.. Lehet, hogy kigyorsításnál kicsit visszamarad alacsony fordulaton. Vagy ha bojozni kell, akkor nehezebb vele (kicsi nyomaték, nem olyan rugalmas). De ha egyesével mennek az autók, könnyen lehet óra szerint a legjobb. Egy ilyen autónál meg szerintem ez számít.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Éppen most volt az EVO-ban egy összehasonlító teszt, Vauxhall Corsa VXR (ez az Opel Corsa OPC britt megfelelője) vs. Renault Clio 197 vs. Mini Cooper S vs. Seat Ibiza Cupra. Hegyi szerpentineken együtt tudott haladni az egész boly, egyedül a Clio maradt le. Rettentően nyomatékszegény a másik háromhoz képest (egyedül a Renault motorja nem turbo feltöltéses).
Hát erre azt tudom mondani, hogy volt Fifth Gearban Corsa vs Clio, versenypályán. Tiff vezette mind a kettőt, és a Clio reggelire megette a Corsát. Persze ki lehet hozni az egyetlen rossz tulajdonságát, hogy nyomatékszegény, de szvsz még mindig ez a legjobb a kategóriában. Főleg, hogy baromi olcsó is.

Aha, és te életedben hányszor vezetted már az autódat versenypályán?
 
Az EVO tesztjében épp az a lényeg, hogy "real world performance"-t vizsgálják. Lehet, hogy a versenypályán egy volt autóversenyző kezében üveghangon pörgetve egy 30 perces teszten 1,24 másdopercel gyorsabb volt a Clio. Ez azonban mit sem változtat azon, hogy az átlag autós a hétköznapi életben szubjektíve gyengébbnek/lassabbnak fogja érezni a Clio-t a Corsa után. Van erre egy jó mondás: "Az emberek lóerőt vásárolnak, de nyomatékot vezetnek"
 
A Clio-nak a teszt szerint egyébként nem ez az egyetlen hibája. A kormány "nevetségesen" könnyű, nem ad elég visszajelzést, a vezetési pozíció nem tökéletes, és a váltó is csak átlagos. Ráadásul nagy távolságokat megtéve a Clio a legfárasztóbb, ugyanis a rendkívül rövid áttételezésű váltó miatt nagy sebességnél állítólag eléggé kiborítóvá válik a rövid távon "dögös" hangúnak ítélt motor. A futóműve és fékei ugyanakkor kiemelkedően a legjobbnak bizonyúltak.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Sysco
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: 2004.02.19., csüt. 10:02
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Sysco »


Amúgy nekem van egy kis félelmem a sok "okos" extrától, mármint azokra gondolok amik feleslegesen bonyolítanak meg egy járművet aminek talán a legfontosabb tulajdonsága az kéne hogy legyen hogy megbízhatóan MŰKÖDIK éjjel-nappal, akármikor.

Ez a lényeg!

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Vazze...az új M3 4.0 V8-as motorja könnyebb, mint az előd 3.2 S6-osa. Azért az nem gyenge
Az egy igen komoly motor lett!. Ha belegondolok, hogy pár éve az M5-ben lévő V8 5 literes volt, és úgy tudott 400 lovat..
Amúgy elvileg a régi sor6 bekerül majd az 1 sorozat M változatába, legalábbis ezek most a pletykák. Persze a coupe verzióba (lesz az is, meg négyajtós, még régebben kombiról is volt szó..).

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Éppen most volt az EVO-ban egy összehasonlító teszt, Vauxhall Corsa VXR (ez az Opel Corsa OPC britt megfelelője) vs. Renault Clio 197 vs. Mini Cooper S vs. Seat Ibiza Cupra. Hegyi szerpentineken együtt tudott haladni az egész boly, egyedül a Clio maradt le. Rettentően nyomatékszegény a másik háromhoz képest (egyedül a Renault motorja nem turbo feltöltéses).
Hát erre azt tudom mondani, hogy volt Fifth Gearban Corsa vs Clio, versenypályán. Tiff vezette mind a kettőt, és a Clio reggelire megette a Corsát. Persze ki lehet hozni az egyetlen rossz tulajdonságát, hogy nyomatékszegény, de szvsz még mindig ez a legjobb a kategóriában. Főleg, hogy baromi olcsó is.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész 
de hol van az új bmw-k karaktere? a régiekét nem vitatom de az új széria szerintem egyhangú, unalmas és csúnya (oldalról meg hátulról)

Hol van az új BMW-k karaktere? Épp az a legnagyobb baj velük, hogy némelyik talán túlságosan is karakteres (értsd: ronda). No meg egy autónak a karakterét nem csak a külső megjelené adhatja meg.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Declan.Delfino
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 291
Csatlakozott: 2006.02.17., pén. 17:20
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Declan.Delfino »


Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész
de hol van az új bmw-k karaktere? a régiekét nem vitatom de az új széria szerintem egyhangú, unalmas és csúnya (oldalról meg hátulról)

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol )  Azért kavarni ők is tudnak ha kell.
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész

Előbb-utóbb... Nem rajtam múlik.. Csak húzzák már ki a számainkat.

Vazze...az új M3 4.0 V8-as motorja könnyebb, mint az előd 3.2 S6-osa. Azért az nem gyenge
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol )  Azért kavarni ők is tudnak ha kell.
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész

Előbb-utóbb... Nem rajtam múlik.. Csak húzzák már ki a számainkat.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
A fene tudja....amióta a japán autók egy jelentős része már Európában készül, azóta elvileg nem indokolt hosszabb várakozási idő.

Gondolom épp ezért is hozták ide a gyártást de mégis.. Lehet hogy pont rossz márkát és ritka tipust szemeltem ki de egy Opelhez képest brutálsokat kell rájuk várni pedig itt gyártják Európában ezt is..
Meg nekem úgy tűnt hogy nem állnak a kereskedésekben halomra a Hondák, sajnos rendelni kell, talán nem elég kapósak, vagy fene tudja... Valami szakmabeli biztos meg tudná magyarázni.

Sok múlik az importőrön is, hogy hajlandó-e pl. kihelyezett készleteket tárolni a szalonkban, vagy lehetővé teszi-e a viszonteladóinak a csúsztatott fizetést?
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
Szerintem meg csak így tudják megbízhatóbbá tenni a kocsikat. Van három választási lehetőség, mindhármat leteszteli 10 darab 120 centis langaléta japán, így kisebb a rizikófaktor.

Ha így megy a dolog akkor így megy. mondjuk inkább várjak rá + 1-2 hónapot minthogy utána ugyanennyit a szervízben töltsön összesen

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol ) Azért kavarni ők is tudnak ha kell.
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
A fene tudja....amióta a japán autók egy jelentős része már Európában készül, azóta elvileg nem indokolt hosszabb várakozási idő.

Gondolom épp ezért is hozták ide a gyártást de mégis.. Lehet hogy pont rossz márkát és ritka tipust szemeltem ki de egy Opelhez képest brutálsokat kell rájuk várni pedig itt gyártják Európában ezt is..
Meg nekem úgy tűnt hogy nem állnak a kereskedésekben halomra a Hondák, sajnos rendelni kell, talán nem elég kapósak, vagy fene tudja... Valami szakmabeli biztos meg tudná magyarázni.

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »

Egyébként EU kocsiknál meg jellemzően azt játsszák hogy bizonyos extrák csak bizonyos felszereltségi szint fölött rendelhetőek és emiatt feleslegesen kéne többet fizetned ha te pont azt az extrát akarod, vagy a kisebb motorhoz nem választhatóak (pl. szinek ez lol ) Azért kavarni ők is tudnak ha kell.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
Szerintem meg csak így tudják megbízhatóbbá tenni a kocsikat. Van három választási lehetőség, mindhármat leteszteli 10 darab 120 centis langaléta japán, így kisebb a rizikófaktor.


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
A fene tudja....amióta a japán autók egy jelentős része már Európában készül, azóta elvileg nem indokolt hosszabb várakozási idő.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Daemiaen
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2005.01.26., szer. 10:12
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Daemiaen »


De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..
Szerintem meg csak így tudják megbízhatóbbá tenni a kocsikat. Van három választási lehetőség, mindhármat leteszteli 10 darab 120 centis langaléta japán, így kisebb a rizikófaktor.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."

Avatar
Daemiaen
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2005.01.26., szer. 10:12
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Daemiaen »


Viszont a Sport felszereltségben alapáron benne volt minden amire nekem mint épeszű és belátó autósnak szüksége van. (automata klíma, abs, sok légzsák, 16"-os szép alufelnik bridgestone potenza gumikkal, sportfutómű, sport ülések, körbe spoilerek, bőr kormány + váltó,  cd-s rádió, stb)..
És mi van akkor, ha nekem kell a sport ülés, meg a sport futómű, de a spoiler nem?

Ja, pont ez a baj a csomagokkal.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »

De most tényleg szerintem náluk baromi hosszú az átfutási idő sajnos, ezzel jelentős hátrányba vannak az EU kocsikhoz képest, ezért vannak inkább csomagok... Nem tudom csak egy ötlet..

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”