
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6112
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7525
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Srácok, élvezve a kerékpárutat itt 20-szal se fogunk gurulni. 

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinkler 2025.05.01., csüt. 17:44-kor.
Ok: Smiley javítás
Ok: Smiley javítás
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
A mai versenyen nem végeztem az első tízben, ezért csatlakozom a bandához holnap 

Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
-
- Lefelé a lejtőn
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2024.01.01., hétf. 15:13
- Értékelés: 18
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Kerékpározás
Én is érkezem,ha minden jól megy! 

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinkler 2025.05.01., csüt. 17:45-kor.
Ok: Smiley javítása
Ok: Smiley javítása
Online
vagy előtte egy Kékestető,hogy azért szint is legyen?
Re: Kerékpározás
Nem bízod a véletlenre, egy alapos pályabejárás,hogy ismerd minden részletétasebestyen írta: ↑2025.05.01., csüt. 11:13Mi pedig ma délben indulunk.
Felkészültem, (nagyon) be vagyok nasizva. (+2kg a benasizott képhez képest)
Nem csoda, hisz tekerni nem szoktam.
![]()
Holnap tali.![]()



Online
Re: Kerékpározás
Vagy párban mentek Revivel elől és jól megvitatjátok a dolgokatasebestyen írta: ↑2025.05.01., csüt. 11:37Revinek van a legkönnyebb, legmerevebb, legkerámiacsapágyabb, legkeményebbre fújt kerekű kerékpárja, Ő a legkönnyebb, Ő szokott 40-nel menni és abból gyorsítgatni, tehát Ő megy majd elöl, mi meg majd küzdünk.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6112
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7525
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Revinek van a legkönnyebb, legmerevebb, legkerámiacsapágyabb, legkeményebbre fújt kerekű kerékpárja, Ő a legkönnyebb, Ő szokott 40-nel menni és abból gyorsítgatni, tehát Ő megy majd elöl, mi meg majd küzdünk.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8891
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Akkor mit szóljak én? Ma reggel 117,3 kg-al mérlegeltem. 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6112
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7525
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Mi pedig ma délben indulunk.
Felkészültem
, (nagyon) be vagyok nasizva. (+2kg a benasizott képhez képest)
Nem csoda, hisz tekerni nem szoktam.
Holnap tali.
Felkészültem



Holnap tali.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8891
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ne feledjétek! Holnap Tiszafüred, Lidl parkoló!
Jöttömre nyugat felől számíthattok, 11 órakor!

Jöttömre nyugat felől számíthattok, 11 órakor!

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Nem volt biztos semmi, ezért nem akartam jelentkezni. De már tuti,hogy megyünk a családdal, tekerhetek Veletek,utána Bükkszéken alszunk és másnap Egerbe megyünk valami nyomozós programot csinálni. De estére már haza is kell érni,mert a kutyus most nem lesz panzióban.
Úgyhogy....találkozunk
Re: Kerékpározás
Na, elszóltam magam

Úgyhogy....találkozunk

Re: Kerékpározás
Merhogy jössz/mégy?
Nekem kemény lesz... 3 napja iccaka 1ig lemezjátszót bütyköltem. Tegnap 2 hangkart átkábeleztem, legyen kész, aztán ma pihi. Axxony benyögte fél8kor, hogy irány bükk... nem baj, gumipók meg van fonva. Ha felkelek és odaérek 11re, már valahogy körbeérek

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 967
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1498
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Mai Tour of Romandie a környéken zajlott, sajnos a közvetítésből az első 110km kimaradt, én azon a részeken szoktam járkálni. A rajt nem lehetett túl baráti, mert kezdésnek egy 11-12%-os emelkedőn kezdtek a srácok, a lassú rajttal elvitték őket az emelkedő aljára, aztán 1 km után elengedték őket.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Nekünk semmi felesleges súlyt nem szabad vinnünk, hogy rendesen csapathassuk 

Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8891
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Készülünk a ridera…
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
én is hordok. nekem sokáig minimpumpám volt, csak egy téli edzésen kaptam defektet (amúgy eddig kétszer. a téli tároláskor elfonnyadt latexes vittoria eresztését nem számolom ide) és a kb -2C°-ban, hiába comboztam a pumpával, a szél gyorabb volt és elég jól lefagyott a kezem (meg mindenem). Akkor mentem el CO2-t venni. Az ominózus latexes eresztésen kívül, lekopogom,még sose kellett. Xal erre kb mindegy igazából, mid van. Ha őszinte akarok lenni, nekem se volt tudatos a szelepes vásárlás, valamit vettem, kereket, vagy gumikat,passz és kaptam grátiszba németektől. kipróbáltam, tyűű, ez kafa, és átettem a pótgumi mellé a régi helyére.Vinkler írta: ↑2025.04.30., szer. 09:07
Eddig én sem hordtam semmit, de most, hogy megyünk a Tisza Tóra, gondoltam viszek tartalék gumit, meg pumpát. Ezért vettem még egy nyeregtáskát is. No meg most már elértem a 70 km körüli endurance edzésekhez, ami vélhetőleg még több lesz, sokkal egyszerűbb gyorsan gumit javítani, mint odahívni valakit.
Egyébként meg a Trigger Drive-on is van szelep. Nem menetes, de ott is tudsz adagolni, még, ha nem is annyira szofisztikátlan. Egy egy rövid befújással tudsz bele kb. 1 bart pumpálni. Egyszer egyszer meg lehet oldani ezzel is mindent szerintem.
a kölyköket csak elrettentő példának írtam, hogy ma már ilyenek és nincs is ingerenciájuk megtanulni a legalapabb dolgokat se. sok,nemhogy egy defektet nem tud megfoltozni (bár a tbls esetén ez nemlétező dolog), de a gumit se tudja rendesen lecserélni. Szerintem, ha a kerék nem menne be pontosan a helyére,lehet azt se tudnék központosan betenni, pl egy régi kempingbicajon


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Egyébként meg a Trigger Drive-on is van szelep. Nem menetes, de ott is tudsz adagolni, még, ha nem is annyira szofisztikátlan. Egy egy rövid befújással tudsz bele kb. 1 bart pumpálni. Egyszer egyszer meg lehet oldani ezzel is mindent szerintem.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8891
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Eddig én sem hordtam semmit, de most, hogy megyünk a Tisza Tóra, gondoltam viszek tartalék gumit, meg pumpát. Ezért vettem még egy nyeregtáskát is. No meg most már elértem a 70 km körüli endurance edzésekhez, ami vélhetőleg még több lesz, sokkal egyszerűbb gyorsan gumit javítani, mint odahívni valakit.revox írta: ↑2025.04.30., szer. 08:29megvan az új lánckenés
amúgy van értelme a szelepnek, de robbantani, ha a másik rendszert tényleg fel lehet pattintani szelelés nélkül, jobb megoldás lehet.
a szabályozósnak ott van értelme (az alulpumpált gumi esteleges utánfújása mellett), ha egy lassú defekt van. Nekem egyszer a szelepnél engedett "anyagában" a gumi (vittoria betegség) de ezt már akkor vettem észre,amikor mentem kb 15 kilit,hogy kezd a segge kacsázni. Akkor lehetett benne kb 5 bar. Erre nem lőttem be egy komplett patront és a hirtelen bezúduló nyomás se biztos,hogy segített volna rajta, de ha már kimentem, igyekeztem megcsinálni az aznapi penzumot. Így szép lassan adagolgattam a gumiba többször (meg-megállva), keveset. Erre a célra a szabályozós jól adagolható és jól záró szelepe alkalmasabb. ha sarkítani akarom, jobban hasonlít egy normál pumpa funkciójára.
de ez már okafogyottá vált, Vinkler is robbantani fog, csak a teljesség kedvéért, hogy lehessen mélázni a robbantás és finom adagolás számegyenesén (matematikus @chord után szabadon)Persze,erre van akkor a két patron, meg a három és lassan visszatérünk oda, hogy digitális pärti kománk, analóg pumpája lesz a megfejtés
![]()
nálunk az utánpótlás pl semmit nem hord, csak egy mobiltelefont: "hé fater, defektem lett,itt és itt vagyok".
Egyébként meg a Trigger Drive-on is van szelep. Nem menetes, de ott is tudsz adagolni, még, ha nem is annyira szofisztikátlan. Egy egy rövid befújással tudsz bele kb. 1 bart pumpálni. Egyszer egyszer meg lehet oldani ezzel is mindent szerintem.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
megvan az új lánckenés 
amúgy van értelme a szelepnek, de robbantani, ha a másik rendszert tényleg fel lehet pattintani szelelés nélkül, jobb megoldás lehet.
a szabályozósnak ott van értelme (az alulpumpált gumi esteleges utánfújása mellett), ha egy lassú defekt van. Nekem egyszer a szelepnél engedett "anyagában" a gumi (vittoria betegség) de ezt már akkor vettem észre,amikor mentem kb 15 kilit,hogy kezd a segge kacsázni. Akkor lehetett benne kb 5 bar. Erre nem lőttem be egy komplett patront és a hirtelen bezúduló nyomás se biztos,hogy segített volna rajta, de ha már kimentem, igyekeztem megcsinálni az aznapi penzumot. Így szép lassan adagolgattam a gumiba többször (meg-megállva), keveset. Erre a célra a szabályozós jól adagolható és jól záró szelepe alkalmasabb. ha sarkítani akarom, jobban hasonlít egy normál pumpa funkciójára.
de ez már okafogyottá vált, Vinkler is robbantani fog, csak a teljesség kedvéért, hogy lehessen mélázni a robbantás és finom adagolás számegyenesén (matematikus @chord után szabadon)
Persze,erre van akkor a két patron, meg a három és lassan visszatérünk oda, hogy digitális pärti kománk, analóg pumpája lesz a megfejtés
nálunk az utánpótlás pl semmit nem hord, csak egy mobiltelefont: "hé fater, defektem lett,itt és itt vagyok".

amúgy van értelme a szelepnek, de robbantani, ha a másik rendszert tényleg fel lehet pattintani szelelés nélkül, jobb megoldás lehet.
a szabályozósnak ott van értelme (az alulpumpált gumi esteleges utánfújása mellett), ha egy lassú defekt van. Nekem egyszer a szelepnél engedett "anyagában" a gumi (vittoria betegség) de ezt már akkor vettem észre,amikor mentem kb 15 kilit,hogy kezd a segge kacsázni. Akkor lehetett benne kb 5 bar. Erre nem lőttem be egy komplett patront és a hirtelen bezúduló nyomás se biztos,hogy segített volna rajta, de ha már kimentem, igyekeztem megcsinálni az aznapi penzumot. Így szép lassan adagolgattam a gumiba többször (meg-megállva), keveset. Erre a célra a szabályozós jól adagolható és jól záró szelepe alkalmasabb. ha sarkítani akarom, jobban hasonlít egy normál pumpa funkciójára.
de ez már okafogyottá vált, Vinkler is robbantani fog, csak a teljesség kedvéért, hogy lehessen mélázni a robbantás és finom adagolás számegyenesén (matematikus @chord után szabadon)


nálunk az utánpótlás pl semmit nem hord, csak egy mobiltelefont: "hé fater, defektem lett,itt és itt vagyok".
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8891
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Tegnap megrendeltem.Szalon írta: ↑2025.04.30., szer. 06:48Kezdtem egy nyomásszabályzóssal, de gyakorlatban igazából semmi értelme, viszont cserébe az első rárobbantás nem mindig sikerült, mivel pont a hirtelen és gyors kiáramlást akadályozza a szelep…Vinkler írta: ↑2025.04.29., kedd 11:36Köszi a véleményt.
3 pumpát néztem ki.
Az egyik ez volt, a másik a Control Drive, a harmadik, meg a BBB EasyAir. Az utóbbi kettő nyomásszabályozós, lehet állítani, mint a szifonnál, hogy mennyi gázt engedjen át, bár lehet ez teljesen felesleges. Valószínű, hogy én is TL-re állok át az új kerékszettel majd, így esélyes, hogy jobb választás lehet a Trigger Drive.
A 32-es gumit nem valószínű, hogy kisebbre váltom, de 5,1 bar-on használom, szerintem annyit tud a 16g-os patron, ahogy olvastam. Ha esetleg nem is, 4,8-al is simán tovább tudok menni.
Egyébként más patronnal is kompatibilis, vagy csak a sajátjával használható?
Szerk: közben megtaláltam, hogy minden menetes patronnal kompatibilis.
Amit linkeltem amúgy jól passzol a szelepre, egyszer sem lőtt mellé semmit, finoman szabályozni pedig nincs is igazából szükség… út mentén úgy is bele kell mindent nyomni, az első szerelésnél meg ha nem is szükséges az egész patron, egy második felrobbantásra sosem maradt elegendő levegő benne (16-20g patron esetében) szóval itt sincs igazából semmi szükség rá…
Amúgy minden patronnal mindegyik ilyen megoldás kompatibilis, mert szabványos a patron.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 967
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1498
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Kezdtem egy nyomásszabályzóssal, de gyakorlatban igazából semmi értelme, viszont cserébe az első rárobbantás nem mindig sikerült, mivel pont a hirtelen és gyors kiáramlást akadályozza a szelep…Vinkler írta: ↑2025.04.29., kedd 11:36Köszi a véleményt.
3 pumpát néztem ki.
Az egyik ez volt, a másik a Control Drive, a harmadik, meg a BBB EasyAir. Az utóbbi kettő nyomásszabályozós, lehet állítani, mint a szifonnál, hogy mennyi gázt engedjen át, bár lehet ez teljesen felesleges. Valószínű, hogy én is TL-re állok át az új kerékszettel majd, így esélyes, hogy jobb választás lehet a Trigger Drive.
A 32-es gumit nem valószínű, hogy kisebbre váltom, de 5,1 bar-on használom, szerintem annyit tud a 16g-os patron, ahogy olvastam. Ha esetleg nem is, 4,8-al is simán tovább tudok menni.
Egyébként más patronnal is kompatibilis, vagy csak a sajátjával használható?
Szerk: közben megtaláltam, hogy minden menetes patronnal kompatibilis.
Amit linkeltem amúgy jól passzol a szelepre, egyszer sem lőtt mellé semmit, finoman szabályozni pedig nincs is igazából szükség… út mentén úgy is bele kell mindent nyomni, az első szerelésnél meg ha nem is szükséges az egész patron, egy második felrobbantásra sosem maradt elegendő levegő benne (16-20g patron esetében) szóval itt sincs igazából semmi szükség rá…
Amúgy minden patronnal mindegyik ilyen megoldás kompatibilis, mert szabványos a patron.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3872
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A legfontosabb viszont, hogy ha van a pumpán nyomásmérő, az csak analóg lehet; a digitális kijelzősökkel felfújt kerék darabosan viselkedik, elkeni a sűrített gáz időbeliségét, jóval az úthiba után kezdi csak kirugózni azt. Ne feledjük: a levegő is analóg!
Re: Kerékpározás
a 3ból én a BBB-t venném. annak a nyomásszabályozója fent van és nem hülyeség,ha van. a másik,ami miatt ez a jobb (és ez nem hülyeség!!!), meg tudod támasztani magát a pumpát a szelep síkjában és így sokkal jobban rá tudod tartani egyenesen, nem fickándozik,mint amit marokra fogva kell egyenesen tartani. az enyém is hasonló felépítésű, sokkal könnyebb ezzel fellökni, mint ami nem ilyen. Előtte a decathlonossal pont az volt a bajom, ha nem tartottam nyílegyenesen,amit azzal nehéz volt megoldani, szelelt minden irányba.
a nyomásszabáylozó azért is jó dolog, van időd a szelepre passzentosan rátenni a pumpát. A félautomata,amitkor elkzded rátenni, kezd süvíteni minden irányba,míg tökéletesen síkba (közös szimmetriatengelyre) nem teszed a szeleppel. Ezt odafogod a szelepre és amikor azt érezed, jól rajta van.akkor elkezded finoman adagolni a csappal. ha süvít,gyorsan elzárod,mert még nem jó,igazítasz rajta és újra nyithatod a csapot. Nem mindegy,hogy a delej fele elmegy arra,hogy eltaláld a szelepet

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
3 pumpát néztem ki.
Az egyik ez volt, a másik a Control Drive, a harmadik, meg a BBB EasyAir. Az utóbbi kettő nyomásszabályozós, lehet állítani, mint a szifonnál, hogy mennyi gázt engedjen át, bár lehet ez teljesen felesleges. Valószínű, hogy én is TL-re állok át az új kerékszettel majd, így esélyes, hogy jobb választás lehet a Trigger Drive.
A 32-es gumit nem valószínű, hogy kisebbre váltom, de 5,1 bar-on használom, szerintem annyit tud a 16g-os patron, ahogy olvastam. Ha esetleg nem is, 4,8-al is simán tovább tudok menni.
Egyébként más patronnal is kompatibilis, vagy csak a sajátjával használható?
Szerk: közben megtaláltam, hogy minden menetes patronnal kompatibilis.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13954
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8891
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Köszi a véleményt.Szalon írta: ↑2025.04.29., kedd 09:44
Én ezt használom: Lezyne Trigger Drive CO2 CNC
Kompakt, egyszerű, elfér mindenhol. 2 célból is használom, az egyik, mivel tubeless gumit használok, ezért az első felrakásnál az esetek 80-90%-ánál sajnos sima pumpával nem pattan fel a gumi, ezért ezzel tudom a legegyszerűbben "felrobbantani". Nem akartam még 1 ilyen spec pumpát venni. (a pumpa árából életem végéig elegendő CO2 patront tudok vásárolni...)
Annyi, hogy amit adnak hozzá kis anyagot, azt érdemes a CO2 patronra rátenni, mert használat során a hideg tud égési sérülést okozni. De nem kell tőle félni, semmi extra, csak érdemes használni, a biztonság kedvéért.
CO2 patronból többféle méret van és igazából ez határozza meg, hogy mennyire tudod felfújni a gumit. Én a kicsit (16g) használom, mert felrobbantani bőven elég.
Útközbeni defekt esetén szerintem sokkal kényelmesebb a pumpánál, ha kicsit veszel, azzal egy örökké valóság rendesen felpumpálni, a pumpa felmelegszik, ha TPU belsőt használsz, akkor a szelep is megolvadhat akár... (saját szemmel láttam ilyet már) ha nagyobb a pumpa, akkor meg plusz súly, plusz kényelmetlen cipelni... vázra én sem raknám...
Egy kis patronnal is kb 5-6 barra fel lehet fújni egy gumit (26-28mm) ami bőven elég, de én 2db CO2 patront tartok a táskában 2 belsővel - volt már dupla defektem :) - a biztonság kedvéért.
De van nagyobb patron is, ha kevesled. Szerintem ez a legegyszerűbb, legkényelmesebb és leggyorsabb megoldás a defektre, nem kell 5-10 percig pumpálni, fél perc alatt mindennel megvagy.
3 pumpát néztem ki.
Az egyik ez volt, a másik a Control Drive, a harmadik, meg a BBB EasyAir. Az utóbbi kettő nyomásszabályozós, lehet állítani, mint a szifonnál, hogy mennyi gázt engedjen át, bár lehet ez teljesen felesleges. Valószínű, hogy én is TL-re állok át az új kerékszettel majd, így esélyes, hogy jobb választás lehet a Trigger Drive.
A 32-es gumit nem valószínű, hogy kisebbre váltom, de 5,1 bar-on használom, szerintem annyit tud a 16g-os patron, ahogy olvastam. Ha esetleg nem is, 4,8-al is simán tovább tudok menni.
Egyébként más patronnal is kompatibilis, vagy csak a sajátjával használható?

Szerk: közben megtaláltam, hogy minden menetes patronnal kompatibilis.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos