
.
Ennek sem jelentettek akadályt ezek az emelkedőkELEX írta: ↑2025.01.04., szomb. 13:40Volt ilyenem, W124 E420. 4200 ccm V8 szívó.Tctronic írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:57Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
Talán az eddigi legjobb autóm volt.
Legyen neked igazad, én nem akarok senkivel sem vitázni semmiről. Béke!ELEX írta: ↑2025.01.04., szomb. 16:49A valóságban:Szó sincs "egész más világ"-ról.....renamed to 'E 500'. The chassis constructed by Porsche was also used to produce the 400 E (W124.034), that was technically identical to its big brother, save its 4.2L V8....
Még a motorkód is azonos: M119, azonos váltó, befecskendező rendszer, futómű .....az E500 pár mm-el szélesebb, 90kg-al nehezebb.
De ha szerinted egészen más világ, akkor neked legyen az.
Ami egészen más világ volt, az az S Class (amiben amúgy ugyanezeket a motorokat használták).
Amikor megvolt még az E420-am, egy barátomnak volt S600-a. Sokszor mentem vele, vezettem is. 200 fölött nagyon nem éreztem jól magam benne, arról nem is beszélve, amikor lassítani kellett. Nagyon ment, nagyon kényelmes volt, de nem volt stabil nagy sebességeknél, a tömege miatt lassítani kihívás volt. A E420 végig kezelhető és stabil volt. Sosem féltem benne, mint az S600-ban.
A valóságban:
Szó sincs "egész más világ"-ról.....renamed to 'E 500'. The chassis constructed by Porsche was also used to produce the 400 E (W124.034), that was technically identical to its big brother, save its 4.2L V8....
Sajnos az E420-at az E500-tól nem csak az a párszáz köbcenti választja el, egész más világ a kettő, hiába néznek ki hasonlóan.ELEX írta: ↑2025.01.04., szomb. 13:40Volt ilyenem, W124 E420. 4200 ccm V8 szívó.Tctronic írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:57Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
Talán az eddigi legjobb autóm volt.
Volt ilyenem, W124 E420. 4200 ccm V8 szívó.Tctronic írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:57Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
....
Csak hirtelen nem értettem, hogy mi az "annyira magyar" ebben.
Már meg is van az új irány.Aszpirin írta: ↑2024.12.31., kedd 17:09Befejezte pályafutását a Speedzone.
Basszus, én sajnálom. Nekem tetszett.
https://index.hu/fomo/2024/12/31/speedz ... seg-bucsu/
A Speedzone fejezte be. Az egyik tulajdonos halála után elég hektikus volt a tulajdonosi kör helyzete. A banda folytatni fogja, másképen, más néven.Aszpirin írta: ↑2024.12.31., kedd 17:09Befejezte pályafutását a Speedzone.
Basszus, én sajnálom. Nekem tetszett.
https://index.hu/fomo/2024/12/31/speedz ... seg-bucsu/
Azért valószínűleg valamennyire együtt marad a banda....Aszpirin írta: ↑2024.12.31., kedd 17:09Befejezte pályafutását a Speedzone.
Basszus, én sajnálom. Nekem tetszett.
https://index.hu/fomo/2024/12/31/speedz ... seg-bucsu/
Nem.