- 794C95CD-420A-4CD2-B8A4-24265DFF83B7.jpeg (987.15 KiB) Megtekintve 1591 alkalommal
- 6D7F95CF-D1C9-405F-A5B0-B7933EED88C8.jpeg (1.06 MiB) Megtekintve 1591 alkalommal


Biztos szélvédőmosót ajánlott … látta , hogy kezdővel van dolga

jó, de az rég volt
Rolls Royce az másik műfaj, ott jó a nagy tömeg. Küzdjön vele a sofőrtamagaba írta: ↑2022.06.12., vas. 13:50Én továbbra is a komoly vasból épitett autókat preferálom, az is 2 tonna és 600LE
Szóval amikor nem kell nyélgázon menni, csak észrevétlenül megvan az a tartalék, ami minden szituációban - ahogy a Rolls Royce írja a régi prosijukban, hogy Power reserve - elgendő



Na igen, de a GT86 nem pont azért is élvezetes, mert nem annyira nehéz, mint a 300LE-s egyéb autók? 1200kg körül van a tömege, és nem 1500-1800, mint sok hasonló, erősebb autó.
Kitűnő levezetés! Sok örömet és balesetmentes kilométert az illetőnek!Vinkler írta: ↑2022.06.12., vas. 09:18Haverom kapuzárási pánik autó vásárlásban kérte a segítségem. Nem egy Fittipaldi, így nem az erő, a játékos élvezet volt a lényeg. Tető nélküli roadsterek nem játszottak. Első körben egy Alpinra gondoltam, azt hittem olcsóbb, de tévedtem, nem is kicsit, majd 30M árát sztem nem érti. Régebbi Porsche nem játszott, mert félt a meghibásodás és a magas fenntartási költség miatt, ami szerintem nem vészes, de nem magamnak vettem, így el kellett engedni. Végül egy Toyota GT 86 lett a befutó. 2 liter, 200 Le a hátsó keréken. Nagyon élvezi, folyamatosan mosolyogva szál, ki belőle.
Én is kipróbáltam, tényleg élvezetes, játékos autó, de magamnak azért ez a szívó 200 ló kicsit karcsú. Én a jelenlegi súlyok mellett azért megcéloznám 300, vagy 300+ lovas kategóriát.
Ez van, nem vagyunk egyformák.


Jó a hasonlat, köszi!tamagaba írta: ↑2022.06.12., vas. 08:08Szerintem az autóknál is úgy működik a dolog akár a hifiben meg a fotógépekben, hogy amíg nem hall jobbat az ember, vagy nem vesz a kezébe egy komolyabb verk-et hajlamos azt hinni, hogy amije van, annál nincs jobb. Felülről lefele működik a minőség érzet, mivel lentről nem tudja az embőc megbecsülni a jóság további árnyalatait.
Nem vagyok sportautó fan és nincs is tapasztalatom benne, de a Poriknál pont el tudom képzelni, hogy egy mai 600 lovas példány mekkorát tud tolni, ha nem egerészik vele az ember és úgy használja, amire kitalálták.

Köszönöm. Tudtam én, hogy egyetértünk

Ne legyél kiváncsi!…
A 996 4S nagy kedvencem (a 997 se rossz, későbbit nem vezettem sajnos), lassan vetekszik az ára a Turboval. Ezzel együtt nem adott nekem több élményt, mint a régiek. Más. Sajnos kell ez is, az is...

Abból csak 4S-es mentem, az is baromi jó volt. De az, hogy az újabbnak, erősebbnek nincs értelme, csak arra reflektáltam volna.
Szerintem egy 13 évessel se autóztál volna rosszabbat

Ezzel spec nem értek egyet. A minap volt szerencsém egy 3 éves turbo S-hez. Ház olyat autóztam vele, még most is bizsereg a tenyerem, ha rá gondolok…
Semmi gond, ízlések és pofonok ugye.tamagaba írta: ↑2022.06.10., pén. 18:01Sorry, nekem ez a korszak nem tetszik a gyártótól. A felirat betütipusa semAcme írta: ↑2022.06.10., pén. 14:17Sokkal menőbb az "understatement". Ha valaki ért hozzá, úgyis tudja mivel áll szemben, aki meg nem ért hozzá arra kér feliratokat vesztegetni. Szvsz 650 LE semmilyen közúti autóban nem élmény faktor, oda a töredéke is elég a mókához.
Egyes modelleknél megbocsátom ha nagy betűkkel van az oldalán a típus jelölés...![]()
![]()
A turbo megjelölés a szárny alatt oké. Egyébként olyan kis béndzsa az egész ne hari, elnézést a fanatikusoktól
Az újak viszont már annál inkább tetszenek.
Azt tudjuk hogy náluk a teljesítmény az aszfaltra kerül. Nem durrogtatja el meg csikorgatja, keni az úttestre. Valóban sok az a 600, de ezt a tipust nem nekünk, lelkes amatőröknek találták ki. Az, hogy a végén ki fogja birtokolni, aki nem tud mit kezdeni vele nem a gyártó problémája. Ő a lehetőséget megadja. Ha a diló az első sarkon összetöri vagy a nyuggerpapa nézegeti a garázsában, szintén nem jó.
Aki ilyet vesz, muszály a Nordschleifére kivinnie. Lassú körökkel kell kezdeni, érezni az ízét, az eszenciát ... ott már értelmet nyer minden csepp benzin elégetése, ki lehetne nyomni a szemét rendesen. Megtanulni kezelni a félelmet, mert az egy jó védekezési reakció a meggondolatlanság ellen. Aztán egyre gyorsabb köröket próbálni menni. Én csak ott használnám pl. Jó annak, aki ezt megteheti, egyébként nem irigykedek senkire és elégedetlenkedek magam felé.

Sorry, nekem ez a korszak nem tetszik a gyártótól. A felirat betütipusa semAcme írta: ↑2022.06.10., pén. 14:17Sokkal menőbb az "understatement". Ha valaki ért hozzá, úgyis tudja mivel áll szemben, aki meg nem ért hozzá arra kér feliratokat vesztegetni. Szvsz 650 LE semmilyen közúti autóban nem élmény faktor, oda a töredéke is elég a mókához.
Egyes modelleknél megbocsátom ha nagy betűkkel van az oldalán a típus jelölés...![]()
Sokkal menőbb az "understatement". Ha valaki ért hozzá, úgyis tudja mivel áll szemben, aki meg nem ért hozzá arra kér feliratokat vesztegetni. Szvsz 650 LE semmilyen közúti autóban nem élmény faktor, oda a töredéke is elég a mókához.tamagaba írta: ↑2022.06.10., pén. 07:48Lehet tudatni a nézelődővel, hogy ez melyik 911. Csak ne legyenek olyan nagy betűkkel, mint manapság. Diszkrét kis betük az oldalán pl.
50-5000 km-el 1-2 évesen olyan 250 ezer euróért fellelhető a német használt piacon.
650 LE Porsche módra komoly élményfaktor lehet.

