Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
redbulova
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2005.01.27., csüt. 21:00
Értékelés: 75

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: redbulova »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 16:32
körbenézem a gépet,de ilyet nem láttam és minden belül fut. a nyeregcsőben nem tudom, mi van. eleinte nem érdekelt, most, hogy beállt, nem akarom kihúzni, de egyszer erőt veszek magamon, ha a bekapcsolt módban se megy fel.
youtube-on teljesen máshol volt a rendszerben (az akksinál, vázon belül), de akkor úgy tűnik, bárhova betehető,csak legyen bent a jelútban valahol...
köszi, futok egy kört

ja, mégoszt csillog-villog az a lánc és sor 36_1_11.gif
Waxolás eredménye. Nagyon hasznos dolog...

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

körbenézem a gépet,de ilyet nem láttam és minden belül fut. a nyeregcsőben nem tudom, mi van. eleinte nem érdekelt, most, hogy beállt, nem akarom kihúzni, de egyszer erőt veszek magamon, ha a bekapcsolt módban se megy fel.
youtube-on teljesen máshol volt a rendszerben (az akksinál, vázon belül), de akkor úgy tűnik, bárhova betehető,csak legyen bent a jelútban valahol...
köszi, futok egy kört

ja, mégoszt csillog-villog az a lánc és sor 36_1_11.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
redbulova
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2005.01.27., csüt. 21:00
Értékelés: 75

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: redbulova »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 16:09
na,azt nézem, ilyen kütyü is kell hozzá. amit nem tudom,van e. a nyeregcsőben van a tudomány, azt meg örülök,hogy belőttem :D de amikor vettük, még direkt mondták is (hogy értsd,milyen kafa gépet veszel), rá lehet menni a garminnal. akkor csak kell legyen... mondjuk, ha ez nincs, akkor nem csoda,ha nem látja :D

https://www.rosebikes.hu/shimano-dura-a ... ter-886047
Igen az kell hogy kapcsolat legyen. Én a hátsó villára tettem, egyszerű telepíteni, de az első kormánynál is betehető, csak így egyszerűbb, számomra...
IMG_20210404_184359_resized_20210610_041554557.jpg
IMG_20210404_184359_resized_20210610_041554557.jpg (206.3 KiB) Megtekintve 1624 alkalommal

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5808
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3603

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 14:17
bikexpressen lévő quattrot nem gyártják vagy 5 éve.
Bikexpress sem létezik már ;peace; ha csak valaki nem élesztette újjá, de már elég régóta nem működik.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

na,azt nézem, ilyen kütyü is kell hozzá. amit nem tudom,van e. a nyeregcsőben van a tudomány, azt meg örülök,hogy belőttem :D de amikor vettük, még direkt mondták is (hogy értsd,milyen kafa gépet veszel), rá lehet menni a garminnal. akkor csak kell legyen... mondjuk, ha ez nincs, akkor nem csoda,ha nem látja :D

https://www.rosebikes.hu/shimano-dura-a ... ter-886047
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

még annyi,hogy szerintem ilyen elosztóm van. de nekem ezen egy gomb rémlik csak. mondjuk igaz,itt a led-ek esetén van két piktogram, ami jelenthet valamit :rolleyes:

https://www.hibike.hu/shimano-dura-ace- ... 072b5c8f94
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

redbulova írta:
2021.06.10., csüt. 15:09
revox írta:
2021.06.10., csüt. 10:33
van egy olyan érzésem, hogy a Garminnak van egy rakat olyan funkciója,lamiről nem is tudok :D a sebességet szoktam nézni rajta, néha hegyen a meredekséget. mélyebben nem merültem el a garmin világában, de axxem van pár okos funkciója :smile32:

apropó, azt tudja valaki, mi a pékért nem tudom összekötni a shimano elektromos váltót a garminnal? addig eljutok, hogy a garminon megvan a shimano di2 csatlakozás, de nem sikerül... (nyomkodom a váltót,ez az ukász). fékkar csúcsán van két mikrokapcsoló,amivel lehet a garmint vezérelni, nem kell tapizni a lapozáshoz, stb... csak én nem tudom. de mikor vettem, csávó mondta,hogy össze lehet kötni. lehet neki le kellett volna választani a sajátját? addig nem kapcsolódik másnak gondolkodik.gif gondolkodik.gif gondolkodik.gif
Ha a Garminon megvan a csatlakozás akkor próbáld törölni és újrakezdeni a di2 telepítést elölről, érzékelők - érzékelők hozzáadása- engedélyezés-csatlakozás. Ha jól emlékszem én az első csatlakozásnál a kormányszáron lévő kapcsolót kapcsolati módba állítottam amig felismerték egymást, de már nem emlékszem pontosan. Most már indulásnál cask a csatlakozást kell újra megnyomni és váltani egyet aztán megy.
nincs még becsatlakozttava. de erre én is gondoltam, hogy a kis elosztóját esetleg el kell nyomkodni.
ez a kapcsolati mód melyik? ha hosszan nyomom a gombot és a piros led világít, akkor tudom a váltót állítani. ez lenne az az állapot? mert ezután ha megint hosszan nyomom, piros és zöld kezd világítani,majd kialszik és menetkész a műszer. de más gombot nem látok rajta
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

st81 írta:
2021.06.10., csüt. 15:04
Köszönöm a hozzászólásod, tanácsod!
A Fulcrum 4-ből több verzió is van. Jól gondolom, hogy a shimano 105 11s-hez a HG jelű lenne jó?
ja, HG kell.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ami eszembejutott a tegnapi AS leírás kapcsán, az izomból vagy fordulatból tekerés...
ezt a Felsőtárkány- Hereg rét közötti szakaszon próbálgattam régebben. Ez viszonylag lankásan indul meg, nagytányéros, 30+ tempóval, aztán elmocskosodik,hogy a végén vannak 7-8%-ok. itt 3 verziót prpbáltam, aránylag hasonló intenzitással. a kezdés mindig nagytényér volt,aztán amikor kezdett rnedesen emelkedni, jöttek a próbák.

kistányér, keményebb áttétellel
kistányér pörgetve
végig nagytányér, izomból

ami a vicces, fáradni, így-is, úgy-is el lehett fáradni, de a menetidő nagyon nem szórt. akkorát nem, hogy az ne lett volna betudható az aktuális kedvnek, állapotnak, szélnek, stb... emlékeim szerint (azért ez pár éve volt) a fáradtság is hasonaltosan jelentkezett, bár a végig nagytányéros buli az kemény felkészülésről (hegyi verseny előtti tréning) szólt és nem volt idő pityogni. hogy fáj(az volt a leggyorsabb, de nem sokat vert a pörgetős verzióra). oda akartam kilukadni, hogy alapvetően nem tudtam megállapítani, nekem mely hajtási mód lenne a legüdvözítőbb, de az érdekes volt, hogy bármivel próbálkoztam, nagyjából az eredője ugyanaz lett.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
redbulova
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2005.01.27., csüt. 21:00
Értékelés: 75

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: redbulova »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 10:33
van egy olyan érzésem, hogy a Garminnak van egy rakat olyan funkciója,lamiről nem is tudok :D a sebességet szoktam nézni rajta, néha hegyen a meredekséget. mélyebben nem merültem el a garmin világában, de axxem van pár okos funkciója :smile32:

apropó, azt tudja valaki, mi a pékért nem tudom összekötni a shimano elektromos váltót a garminnal? addig eljutok, hogy a garminon megvan a shimano di2 csatlakozás, de nem sikerül... (nyomkodom a váltót,ez az ukász). fékkar csúcsán van két mikrokapcsoló,amivel lehet a garmint vezérelni, nem kell tapizni a lapozáshoz, stb... csak én nem tudom. de mikor vettem, csávó mondta,hogy össze lehet kötni. lehet neki le kellett volna választani a sajátját? addig nem kapcsolódik másnak gondolkodik.gif gondolkodik.gif gondolkodik.gif
Ha a Garminon megvan a csatlakozás akkor próbáld törölni és újrakezdeni a di2 telepítést elölről, érzékelők - érzékelők hozzáadása- engedélyezés-csatlakozás. Ha jól emlékszem én az első csatlakozásnál a kormányszáron lévő kapcsolót kapcsolati módba állítottam amig felismerték egymást, de már nem emlékszem pontosan. Most már indulásnál cask a csatlakozást kell újra megnyomni és váltani egyet aztán megy.

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 577
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 288

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

Köszönöm a hozzászólásod, tanácsod!
A Fulcrum 4-ből több verzió is van. Jól gondolom, hogy a shimano 105 11s-hez a HG jelű lenne jó?
Erősítő: Accuphase, Denon, Audio-gd
Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

st81 írta:
2021.06.10., csüt. 14:42
revox írta:
2021.06.10., csüt. 14:00
st81 írta:
2021.06.10., csüt. 13:48
Üdvözletem!

Korábban beszéltünk a járgányom (Wilier Gtr Team) esetleges felni cseréjéről, de nem találtam meg a hozzászólásokat.
Emlékeim szerint a Fulcrum cég felni kerültek szóba. Szóval a gyári Shimano Rs01 felni helyett néztem - újonnan - DT Swiss P1800 spline-t(alpinbikeos), Fulcrum Racing Quattro-t (bikeexpress-ről) és Fulcrum Racing 4-et (esetleg Racing 3 is szóba jöhet -bringalandos). Wilier gtr team lenne az alany.
A jelenlegi 25-ös gumikat megtartanám, szélesebbet nem igénylek, illetve nem kell, hogy tubeless legyen.
A fentiek közül melyiket ajánlanátok?
a DT-re dob kétfélét. egy 23 és egy kb 32-35 magas felnist. ez melyik lenne?
A 23 magasra gondoltam: https://www.alpinbike.hu/webshop-DT-SWI ... ett-2-8342
A 32-es ha jól láttam tárcsafékeshez van.
A korábbi kérdésedre pedig: sík és domb (hegynek kevésbé nevezném, habár Szápártól Tésre elég jó kis szerpentin vezet fel, de természetesen nem Kékestető kategória). Itt lakom a Vértes és a Bakony között.
talán a fulcrum3, vagy Campagnolo verzióban ennek szerintem a Zonda felel meg. A quattro síkon jobban hasít,aerosabb,de emelkedőn valamivel nehezebb, bár merev is az aero profilja miatt. én pl a nehezebb, de merevebb 50-es bora kereket jobban szeretem kapaszkodón, mint a 35-öst, pedig a 35ös könnyebb. de ha ez csak domb, az inkább hullámvasút, annak lendületből kell nekimenni és felrúgni, arra meg az aero alkalmasabb.
hajrá :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 577
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 288

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 14:00
st81 írta:
2021.06.10., csüt. 13:48
Üdvözletem!

Korábban beszéltünk a járgányom (Wilier Gtr Team) esetleges felni cseréjéről, de nem találtam meg a hozzászólásokat.
Emlékeim szerint a Fulcrum cég felni kerültek szóba. Szóval a gyári Shimano Rs01 felni helyett néztem - újonnan - DT Swiss P1800 spline-t(alpinbikeos), Fulcrum Racing Quattro-t (bikeexpress-ről) és Fulcrum Racing 4-et (esetleg Racing 3 is szóba jöhet -bringalandos). Wilier gtr team lenne az alany.
A jelenlegi 25-ös gumikat megtartanám, szélesebbet nem igénylek, illetve nem kell, hogy tubeless legyen.
A fentiek közül melyiket ajánlanátok?
a DT-re dob kétfélét. egy 23 és egy kb 32-35 magas felnist. ez melyik lenne?
A 23 magasra gondoltam: https://www.alpinbike.hu/webshop-DT-SWI ... ett-2-8342
A 32-es ha jól láttam tárcsafékeshez van.
A korábbi kérdésedre pedig: sík és domb (hegynek kevésbé nevezném, habár Szápártól Tésre elég jó kis szerpentin vezet fel, de természetesen nem Kékestető kategória). Itt lakom a Vértes és a Bakony között.
Erősítő: Accuphase, Denon, Audio-gd
Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2021.06.10., csüt. 14:10
revox írta:
2021.06.10., csüt. 12:13
ja,hogy legyen tanmese szaga a dolgonak, egyszer fáradtan mentem bicajozni. majdnem leestem, mintha jönne a kaszás. azóta bennem kialakult egy reflex. nem kell pulzusmérő, hogy a szervezetem azonnal megálljon kb 165 bpm-nél. Régen kb itt még pihenőben voltam, 170től voltam ott a pályán, 150-nél meg majdnem elaludtam :D most az én okos testem 165 környékén behúzza a féket, de jobb szeret 150 körül lenni. AS mondta,hogy figyelni kell a jelekre. nekem figyel, de nem véletlen, ha az előbbi diagramra nézünk... évekig nyúztam a szevezetemet, most az a hozadéka, hogy annyi a maxom (speed,erő), amin régen melegítettem :rolleyes: próbáltam megerőszakolni, nem engedte :rolleyes:
fiatalság bolondság

nekem 1 emlekezetes esetem van kb. 35 évvel ezelöttröl: otthontól 250-300 méterre meg kellett állnom, mert annyira kifogytam, kiürültem, hogy nem bírtam azt letekerni, gurulni (kisalföldi síkon)
mondanánk, ha nem most lett volna pár éve :D (bár akkor nem röhögtem,inkáb befoxtam... ott fejeztem be a bicaj kergetését. lefokoztam megam versenyszervezőnek, ott max hőgutát kapok :D

egyébként ilyen sztori egyik haverral történt, csak kb 15-20 méterre a házutkól, hajnalban, csatak részegen. ...elaludt :D

de viccet félretéve, nem szabad ezzel packázni, de a szervezet úgyis szól. és csak azért említettem meg, hogy isten őrizz, hogy az anaerobot kelljen emelni. legyen benne kevés, de nem kell túltolni. de ezt úgyis érzi a dolgozó. kicsit legyen olyan,hogy a legvége ne essen jól,de csak kicsit.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2021.06.10., csüt. 14:06
revox írta:
2021.06.10., csüt. 12:42
pärt írta:
2021.06.10., csüt. 12:23


A bérgyilkosképzés hátulütője. :D
úgy ment el,mint az intercity :D
???? hangosan ? :smile29:
gyorsan :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

bikexpressen lévő quattrot nem gyártják vagy 5 éve. újraélesztették más néven,de arra nem emléxem(S1600, vagy ilyesmi),de már szerintem azt se gyártják jóideje. a quattrot váltott a quattro LG, ami a 25ös gumikhoz van igazítva, azt meg most a sima 4, ami optikailag hozzá lett csapva az új fulcrum dizájnhoz.
bármelyik jó választás lehet, ha a DT a magsabb peremű verzió. ha a 23 centis,azt elengedném.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 12:13
ja,hogy legyen tanmese szaga a dolgonak, egyszer fáradtan mentem bicajozni. majdnem leestem, mintha jönne a kaszás. azóta bennem kialakult egy reflex. nem kell pulzusmérő, hogy a szervezetem azonnal megálljon kb 165 bpm-nél. Régen kb itt még pihenőben voltam, 170től voltam ott a pályán, 150-nél meg majdnem elaludtam :D most az én okos testem 165 környékén behúzza a féket, de jobb szeret 150 körül lenni. AS mondta,hogy figyelni kell a jelekre. nekem figyel, de nem véletlen, ha az előbbi diagramra nézünk... évekig nyúztam a szevezetemet, most az a hozadéka, hogy annyi a maxom (speed,erő), amin régen melegítettem :rolleyes: próbáltam megerőszakolni, nem engedte :rolleyes:
fiatalság bolondság

nekem 1 emlekezetes esetem van kb. 35 évvel ezelöttröl: otthontól 250-300 méterre meg kellett állnom, mert annyira kifogytam, kiürültem, hogy nem bírtam azt letekerni, gurulni (kisalföldi síkon)

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 12:42
pärt írta:
2021.06.10., csüt. 12:23
revox írta:
2021.06.09., szer. 23:05
...Pinarello xar. Axxony ma leszedett az autópálya felüljárón a Caminnal...
A bérgyilkosképzés hátulütője. :D
úgy ment el,mint az intercity :D
???? hangosan ? :smile29:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

st81 írta:
2021.06.10., csüt. 13:48
Üdvözletem!

Korábban beszéltünk a járgányom (Wilier Gtr Team) esetleges felni cseréjéről, de nem találtam meg a hozzászólásokat.
Emlékeim szerint a Fulcrum cég felni kerültek szóba. Szóval a gyári Shimano Rs01 felni helyett néztem - újonnan - DT Swiss P1800 spline-t(alpinbikeos), Fulcrum Racing Quattro-t (bikeexpress-ről) és Fulcrum Racing 4-et (esetleg Racing 3 is szóba jöhet -bringalandos). Wilier gtr team lenne az alany.
A jelenlegi 25-ös gumikat megtartanám, szélesebbet nem igénylek, illetve nem kell, hogy tubeless legyen.
A fentiek közül melyiket ajánlanátok?
a DT-re dob kétfélét. egy 23 és egy kb 32-35 magas felnist. ez melyik lenne?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

st81 írta:
2021.06.10., csüt. 13:48
Üdvözletem!

Korábban beszéltünk a járgányom (Wilier Gtr Team) esetleges felni cseréjéről, de nem találtam meg a hozzászólásokat.
Emlékeim szerint a Fulcrum cég felni kerültek szóba. Szóval a gyári Shimano Rs01 felni helyett néztem - újonnan - DT Swiss P1800 spline-t(alpinbikeos), Fulcrum Racing Quattro-t (bikeexpress-ről) és Fulcrum Racing 4-et (esetleg Racing 3 is szóba jöhet -bringalandos). Wilier gtr team lenne az alany.
A jelenlegi 25-ös gumikat megtartanám, szélesebbet nem igénylek, illetve nem kell, hogy tubeless legyen.
A fentiek közül melyiket ajánlanátok?
sík, domb, hegy?

quattro egyébként a 4, de axxem a quattro valami verziója jelent meg 4 néven
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 577
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 288

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

Üdvözletem!

Korábban beszéltünk a járgányom (Wilier Gtr Team) esetleges felni cseréjéről, de nem találtam meg a hozzászólásokat.
Emlékeim szerint a Fulcrum cég felni kerültek szóba. Szóval a gyári Shimano Rs01 felni helyett néztem - újonnan - DT Swiss P1800 spline-t(alpinbikeos), Fulcrum Racing Quattro-t (bikeexpress-ről) és Fulcrum Racing 4-et (esetleg Racing 3 is szóba jöhet -bringalandos). Wilier gtr team lenne az alany.
A jelenlegi 25-ös gumikat megtartanám, szélesebbet nem igénylek, illetve nem kell, hogy tubeless legyen.
A fentiek közül melyiket ajánlanátok?
Erősítő: Accuphase, Denon, Audio-gd
Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2021.06.10., csüt. 12:23
revox írta:
2021.06.09., szer. 23:05
...Pinarello xar. Axxony ma leszedett az autópálya felüljárón a Caminnal...
A bérgyilkosképzés hátulütője. :D
úgy ment el,mint az intercity :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4085
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5212
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2021.06.09., szer. 23:05
...Pinarello xar. Axxony ma leszedett az autópálya felüljárón a Caminnal...
A bérgyilkosképzés hátulütője. :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ja,hogy legyen tanmese szaga a dolgonak, egyszer fáradtan mentem bicajozni. majdnem leestem, mintha jönne a kaszás. azóta bennem kialakult egy reflex. nem kell pulzusmérő, hogy a szervezetem azonnal megálljon kb 165 bpm-nél. Régen kb itt még pihenőben voltam, 170től voltam ott a pályán, 150-nél meg majdnem elaludtam :D most az én okos testem 165 környékén behúzza a féket, de jobb szeret 150 körül lenni. AS mondta,hogy figyelni kell a jelekre. nekem figyel, de nem véletlen, ha az előbbi diagramra nézünk... évekig nyúztam a szevezetemet, most az a hozadéka, hogy annyi a maxom (speed,erő), amin régen melegítettem :rolleyes: próbáltam megerőszakolni, nem engedte :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2021.06.10., csüt. 10:53
a gyenge kis méröm - a beadott adataim alapján - az anaerob aerob hatart 133-134-es pulzusra teszi

a hegyen felfelé: annyira itt nem meredekek az emelkedök, hogy pulzussal ne tudjak játszani, simán tudok 110-essel es 150-essel is menni, pl. 2 szelsöbb menésem adatai a pulzus az idö %-aban:

de nem tudom, hogy ehhez merre tendáljak ? nyilvan nem az elöbbi a mindig követendö (söt: esetleg sosem ??) pl. 5% VO2max, 30-40% anaerob, 65-55% aerob ? vagy még több aerob ? mi lenne az átlagosan követendö és esetleg néha beleféröen "heves" ?
ami mindig a lényeg,igyekez a pulzust amennyire lehet,lent tartani. tréningezni meg amit párszor mondtam. elolvashatsz ezer szakkönyvet, ugyis az fiogja eldönteni,mit csinálj,ami a gyakolratban bejön. a háttértudás jó,mert legalább tudod,mi miért van (ezért pl nagyon jók AS bejegyzései), de mivel nincs otthon laborod, csak tapasztalatból tudsz meríteni. kicsit olyan ez,mint a hifbe a villamosmérnők,aki megmondja, aztán mégis mást hallassz.
amit mondtam,hogy kicsit nagyob tempóval, végezz eltérő távolságú résztávokat, de amit teganp írtam,azért azt a terhelést kerüld, mert az nem hobbi lesz, hanem előbb-utóbb bringáról leesés ("...Monnyuk nálam nem volt ritka a 70% anaerob. 10-15% max, a maradékon osztozott az aerob és fat burning..." ). volt,hogy átlagom 181 bpm volt,max 203, kornak és testi adottsgáoknak megfelelő beállítással 95%-ot mentem maxban (de ez nyilván nem igaz, de a 200 max beálíltással se lett sokkal szebb a diagram).
az 1-2 kilis résztávokkal jól edzheted a keringésed,különösebb veszély nélkül. ha szeretsz hosszúkat menni, mehetsz 5 kiliseket is, de nem kell emleni annyit a pihenőtempón, csak mondjuk 2km/h-t. Aztán ha ezt kevésnek érzed, majd emelsz 3-at.

ezt NE!!! :ohnoohnoohno:
michelin_kupa_heart_rate.jpg
michelin_kupa_heart_rate.jpg (213.87 KiB) Megtekintve 1454 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”