vajon milyen az útminöség ?
persze, en is szeretem, a dombossaga is vonzo; de eddig csak autoval jartam arra
köszi, persze ott mar neztem is.AAttila írta: ↑2019.07.01., hétf. 17:32Számítógépen is megnézheted, legfeljebb "nem viszed" magaddal.
https://www.termeszetjaro.hu/hu/![]()


A skanzent kikerülő rész tele van keresztbordakkal, felette pedig a nagykanyarig elég nagy kátyuk is vannak. Aztán a tetőig egész jó, de Szentlászló előtti ereszkedő nagyon avétos. Utána egy-egy szakaszt megcsináltak, de lenne még javítanivaló rajta, főleg, mert nagyon rossz az aszfalt felülete, nem homogén, nagyon kavicsos, ami ráz és meg is tudja vezetni az országuti szingót.
Kisrigo-ig az ut vege (es eleje) eleg jo, de elötte ott is akadna javitanivalo, lefele ott sosem jövök, felfele elmegy

Remélem azt az egész utat rendesen megjavítják, bár ritkán használom, akkor is csak lefelé. Mászni a belső, erdészeti úton szoktam.avl2 írta: ↑2019.06.28., pén. 07:51yessss: http://bikemag.hu/magazin/hirek/a-magya ... ervezesrol
aktualis allas szerint mennek a Szentendre-Pilisszentlaszlo-Lepence szakaszon !!!! Lepence fele igen rossz, sok hibas a burkolat allapota - lefele nem jo dolog -, kivancsi vagyok milyen lesz (burkolatjavitas vagy nagy izgalmak es könnyen leszereples lesz-e)
yessss: http://bikemag.hu/magazin/hirek/a-magya ... ervezesrol



Egyelőre csak megtetszett.



Ezt mondtam.avl2 írta: ↑2019.05.30., csüt. 10:05Roglic vezetöi hibakat követtek el; nem csak az erös csapattarsak hianyoznak. nem lehet, hogy ennyire egyedül maradjon, auto csak tavol, stb. nem az en velemenyem, hanem azoké, akik ismerik a kerekparsportot
pl. https://www.youtube.com/watch?v=jdN4vmA9wBk
https://stages.libsyn.com/ stage 15, Johan Bruyneel (en leirasomban az, amit hallottam): "team car ..you never ever leave the team leader without assistance ...I hope for Jumbo Visma and the team directors that this is not true ...otherwise it is a massive massive mistake"
Lance: "just massively irresponsible" ..."that's sort of lose your job" "if I'd own that team there would be a different person driving that car tomorrow"
akkori esese is siman lehet azert, mert csapattarsa biciklijevel ment lefele, felfele is szenvedet (mas beallitas, nyeregpozicio, ...)
ezek nem moraljavitoak. nyilvan kicsit meg is ütötte magat, megnyomta a szalagkorlaton a mellkasi reszet, az fizikailag nem elönyös ...
masik: Mortirolorol lefele volt kijelzes szerint 45masodperces hatranya is a Roglic-os csoportnak Nibaliekhoz kepest; aztan ez nagyon megnött. a közvetitö motorosok Nibaliek elött mentek, a Roglic-os csoportnak meg mögötte (1984-es Giro-n Moser vs. Fignon esetben szinten nagyon unfair modon segitettek Moser gyözelmét)