Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Én, jövő héten Németországban próbálom ki az Új Type-R Civicet. Nagyon kíváncsi vagyok rá!
11_Honda_Civic_Type_R_2015.jpg
Ez is nagyon jól néz ki. ebből lesz 4 kerék hajtású?
Én meg már egy ilyen bulira sem megyek el.
Már nem izgat annyira, mint 10-15 éve.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
Sajnos nagyon tetszik.
Mehettem volna december elején rómába tesztelni ezt az új masinát, de átadtam a lehetőséget a fiatalabb generációnak.
Valaki nagyon örülni fog ennek.
Én, jövő héten Németországban próbálom ki az Új Type-R Civicet. Nagyon kíváncsi vagyok rá!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14125
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9112
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Sajnos nagyon tetszik.
Mehettem volna december elején rómába tesztelni ezt az új masinát, de átadtam a lehetőséget a fiatalabb generációnak.
Valaki nagyon örülni fog ennek.
Én, jövő héten Németországban próbálom ki az Új Type-R Civicet. Nagyon kíváncsi vagyok rá!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Szép autó... Kijelzője elhelyezése olyan jellegű, mint a Mazdáé.
Sajnos nagyon tetszik.
Mehettem volna december elején rómába tesztelni ezt az új masinát, de átadtam a lehetőséget a fiatalabb generációnak.
Valaki nagyon örülni fog ennek.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Szép autó... Kijelzője elhelyezése olyan jellegű, mint a Mazdáé.
Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...
Autós topik autósoknak
http://www.worldcarfans.com/11510221003 ... /lowphotos Audi RS6 Avant and RS7 Sportback gain performance version with 605 PS
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Audi RS6 Avant und Audi RS7 Sportback605 PS für Performance-Modelle
Audi verschärft den RS6 Avant und den RS7 Sportback. Als Performance-Modelle kommen die RS-Modelle mit noch mehr Leistung und exklusiver Optik.
605 PS für RS6 Avant und RS7 Performance
Wichtigste Neuerung im Audi RS6 Avant Performance und Audi RS7 Performance ist der 4,0-Liter-TFSI, der statt 560 PS und 700 Nm Drehmoment in den RS-Modellen nunmehr mit 605 PS und 750 Nm aufwartet. Entsprechend der Mehrpower haben sich auch die Fahrleistungen der beiden Performance-Modelle verbessert. 3,7 Sekunden stehen für den 0-100-km/h-Sprint auf der Stoppuhr - 0,2 Sekunden besser als die reinen RS-Modelle. Rast die Tachonadel weiter Richtung 200 km/h, so vergehen 12,1 Sekunden (1,4 s weniger).
Mit optionalen Dynamikpaketen lassen Kunden Ihren Performance-Modellen freien Lauf. Die Top-Speed von 250 beziehungsweise 280 km/h wird auf 305 Sachen angehoben. In diesen Tempo-Shären ist dann der durchschnittliche Kraftstoffverbrauch von 9,6 (RS6 Avant Performance) oder 9,5 Liter (RS7 Performance) pro 100 km sicher nicht zu realisieren. Da interessieren auch nicht der CO2-Ausstoß von 223 bzw. 221 Gramm CO2 pro Kilometer, obwohl der TFSI im Teillastbetrieb nur vier statt acht Zylinder aktiviert.
Zoom
Ab November sind beide Modelle bestellbar. Der Audi RS6 Avant Performance kostet 117.000 Euro.
Audi RS6 Avant Performance mit optionalem RS-Fahrwerk
Die Motorpower des Audi RS6 Avant Performance wird wie beim Audi RS7 Sportback Performance per Achtstufen-Tiptronic auf alle vier Räder geleitet. Gegen Aufpreis bietet Audi für den Quattro-Antrieb noch ein Sportdifferenzial an der Hinterachse mit aktiver Momentverteilung zwischen kurveninnerem und äußerem Rad an. Für eine noch dynamischere Fahrweise ist die Elektronische Stabilisierungskontrolle (ESC) abschaltbar.
Die Schaltvorgänge lassen sich per Tipp-Funktion oder über Schaltwippen am Sport-Lenkrad selbst vornehmen. Im Tipp-Modus zeigt ein Schaltblitz im Cockpitdisplay die Drehzahlgrenze an, wer das Head-up-Display zusätzlich ordert, erhält dort diese Info. Übrigens: Die Rundinstrumente im Cockpit kommen mit schwarzen Ziffernblättern, weißen Skalen und roten Zeigern daher.
Zoom
Der Audi RS 7 Sportback in der Performance-Ausführung steht mit 121.700 Euro in der Preisliste.
21-Zöller drehen sich unter dem Audi RS7 Sportback Performance
Natürlich darf weder im Audi RS7 Sportback Performance noch im Audi RS6 Avant Performance die Luftfederung RS-Adaptive Air Suspension mit integrierter geregelter Dämpfung fehlen. Sie legt beide Modelle um 20 mm tiefer. Gegen einige Extra-Euro bietet Audi das straffere RS-Sportfahrwerk plus mit Dynamic Ride Control (DRC). Als weitere Option gibt es die Dynamiklenkung mit stufenlos variabler Lenkübersetzung.
Den Kontakt zur Straße halten 21 Zoll große Leichtmetallfelgen - bei Audi RS7 Sportback Performance mit 275/30-Reifen, beim Audi RS6 Avant Performance sind es 285/30er. Dahinter verbirgt sich die Bremsanlage mit vier innenbelüfteten Bremsscheiben, auch hier kann der Kunde gegen Aufpreis eine Keramik-Bremsanlage bestellen.
Optisch präsentieren beide Modelle ihre Zusatzpower durch neue Frontschürzen mit größeren Öffnungen und aggressiverem Touch. Am Heck zeigt sich ein konturierter Diffusoreinsatz. Nicht fehlen dürfen ausgeprägte Schweller, Wabengitter in Schwarz, Logos und Schriftzüge. Exklusiv bietet Audi für beide Fahrzeuge die Lackierung Ascariblau Metallic an.
Zoom
Ein Blick in das Cockpit der RS7 Performance: Es zeigen sich schwarze Ziffernblätter, weiße Skalen und rote Zeiger.
Preise für die RS-Performance-Modelle starten bei 117.000 Euro
Im Innenraum hält Audi Sportsitze mit integrierten Kopfstützen bereit. Per RS Performance-Paket gibt es sie auch in Schwarz und Blau. Hierzu zählen die neuen Sitzbezüge in einer Alcantara-/Leder-Kombination mit Wabensteppung sowie passenden Kontrastnähten an Armauflagen, Bedienelementen und Fußmatten. Ergänzt wird diese Interieurkombination durch Kniepads in Alcantara und Dekoreinlagen in Carbon Körper blau.
Ab November 2015 sind Audi RS6 Avant Performance und Audi RS7 Sportback Performance für 117.000 Euro, beziehungsweise 121.700 Euro erhältlich. Die beiden neuen Modelle sind ab November bei den Händlern.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
3D printed jármu ugyan már készult, viszont 3D-vel nyomtatott alvázas szupersport kocsi mostanáig nem.
Érdemes elolvasni a cikket! Csak egy mondatot ragadok ki: ezzel a technológiával a gyárak által kibocsátott szennyezo anyagot illetve a gyártás koltségét toredékére lehet csokkenteni úgy, hogy kozben a nagy darabszám is teljesítheto.
700 lóeros (bi-fuel) GÁZ/Dízel uzemu 4 hengeres motor 2.2másodperc alatt repíti 100km/h-ra! 700 kiló korul van a kocsi!
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... conds.html
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14125
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9112
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ugye akkor nem is nagyon kell egyebet mondanom a tesztek realitásáról...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Hú, de ellentmondásos tesztek jönnek itt elő innen-onnan.
Alapból is bele lehet zavarodni a téligumizásba, de ha az Adac tesztben 2015-ben második helyezett a Yohohama adott típusa, akkor nem látom be, hogy lehet az Adobild tesztjében ugyanez a gumi olyan szr, hogy az első 50-be sem fér bele.
Ez nagyon jajaj:
"From the fifty tyres tested, there were some surprise drop outs. The Vredestein Snowtrac 5, Yokohama W.Drive, Toyo Snowprox S943 and Avon Ice Touring were a few of the 32 tyres which failed to make the grade. Equally, tyres like the Semperit Speed Grip 2, Barum Polaris 3, Gislavel Euro Frost 5 and Viking Snow Tech II were are few surprise inclusions, it will be interesting to find out if they can live up to the established competition in the full winter tyre test."
Ugyanitt a Barum Polaris a 3. helyen áll, máshol meg az első tízbe sem kerül be.
Nekem most 195/65 R15-ben fog kelleni valami, igazából nagyon nem akartam belefolyni a dologba, mert úgy voltam vele ,hogy belövök egy árkategóriát, aztán veszek valamit, de ekkora ellentmondásokra nem számítottam a tesztek alapján.
Most 12 ezer alatt áll jelenleg a méretemben a Barum, a Hankook és a Falken, kicsit még agyalok, hogy a három közül melyik legyen, aztán lesz, ami lesz:)
(nagy különbségekre nem számítok. Már reggel meg is rendeltem volna a Hankook-ot, de rokon szólt, hogy neki a nyári nagyon széttöredezett, darabok hiányoznak a futófelületből, így ő biztos, hogy olyat soha többé nem fog venni. Ez kicsit elriasztott)
A Falken nagyon jó gumi a kategóriájában jó az egyenesfutása nem túl zajos és remekül tapad nálunk bevált de még tudnám ajánlani a Nokia Wd3-ast is neked...
"Az igazi barát szemből támad."
Autós topik autósoknak
Megint gumik:
...
Hú, de ellentmondásos tesztek jönnek itt elő innen-onnan.
Alapból is bele lehet zavarodni a téligumizásba, de ha az Adac tesztben 2015-ben második helyezett a Yohohama adott típusa, akkor nem látom be, hogy lehet az Adobild tesztjében ugyanez a gumi olyan szr, hogy az első 50-be sem fér bele.
Ez nagyon jajaj:
"From the fifty tyres tested, there were some surprise drop outs. The Vredestein Snowtrac 5, Yokohama W.Drive, Toyo Snowprox S943 and Avon Ice Touring were a few of the 32 tyres which failed to make the grade. Equally, tyres like the Semperit Speed Grip 2, Barum Polaris 3, Gislavel Euro Frost 5 and Viking Snow Tech II were are few surprise inclusions, it will be interesting to find out if they can live up to the established competition in the full winter tyre test."
Ugyanitt a Barum Polaris a 3. helyen áll, máshol meg az első tízbe sem kerül be.
Nekem most 195/65 R15-ben fog kelleni valami, igazából nagyon nem akartam belefolyni a dologba, mert úgy voltam vele ,hogy belövök egy árkategóriát, aztán veszek valamit, de ekkora ellentmondásokra nem számítottam a tesztek alapján.
Most 12 ezer alatt áll jelenleg a méretemben a Barum, a Hankook és a Falken, kicsit még agyalok, hogy a három közül melyik legyen, aztán lesz, ami lesz:)
(nagy különbségekre nem számítok. Már reggel meg is rendeltem volna a Hankook-ot, de rokon szólt, hogy neki a nyári nagyon széttöredezett, darabok hiányoznak a futófelületből, így ő biztos, hogy olyat soha többé nem fog venni. Ez kicsit elriasztott)
Házimozi I. :: Erősítő: Yamaha RX-V357 Hangfalak: Clarus Charon Monitor, Koda 860 center és háttér, Clarus Charon II sub Tv:Thomson 32WM402 16:9, DVD: Panasonic DVD-S295
Házimozi II. :Tv: Thomson 28WS24E 16:9, DVD+erősítő: Panasonic SC-Ht75 kompakt
Fotó: Konica Minolta Dynax 5D
Gép: Acer Aspire 3023 WLmi
A másik életem: Seat Ibiza, Piaggio NRG
Autós topik autósoknak
Jó napot kívánok! Hát itt meg mi történt?!
Sírtam!
Nagyon jó.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
http://www.origo.hu/auto/20151105-lafer ... javal.html
Jó napot kívánok! Hát itt meg mi történt?!
Sírtam!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14125
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9112
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
http://www.origo.hu/auto/20151105-lafer ... javal.html
Jó napot kívánok! Hát itt meg mi történt?!
Sírtam!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2235
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1067
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
A téli gumit én kötelezővé tenném, mert egyáltalán nem magánügy, hogy valaki meg tud-e állni a zebra előtt. A motorolaj más kérdés, ha valaki szeretne jó sokat költeni a szervizben, nyugodtan önthet vackot az autójába 30.000-ként
Persze, persze. Amúgy a gumin és az olajon nem spórolunk, ha lehet. A használt gumikat el sem adom, nem szeretném, hogy valaki azzal menjen a falnak.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Persze, persze. Amúgy a gumin és az olajon nem spórolunk, ha lehet. A használt gumikat el sem adom, nem szeretném, hogy valaki azzal menjen a falnak.
ramegyünk az olaj temara is ? :-)
Honda Jazz, 1.2i DSi, nem pörgetem (plane nem hidegen), gepkönyv szerint - is, meg allitolag elsö feltöltese is - 0W-20 is mehet bele, en mar 4 ev ota Eneos 0W-20-szal etetem, az eves csereperiodus alatt nem eszik belöle semmi (most 122.7 km van benne), termeszetesen teljesitmenyosztalyban böven megfelel
en hajtasmodomban nem is erzem "melegen sem tul folyosnak" (ismerem a viszkozitas szot is :-) ..söt jonehany görbet, adatot stb. ennek kapcsan), csak nyaron hagokrol lefele latok 4000 rpm-nel többet, igaz akkor akár 5700 rpm-et is
viszont fontosnak tartom, hogy hidegen se legyen "mézszerü" (jo-jo, csak kepszerüen igyekszek fogalmazni), es hogy hamar eljusson mindenhova inditozas utan (amikor is minimalis terhelessel hamar/azonnal indulok, mert allva nem melegszik rendesen egy motor)
Autós topik autósoknak
Gratula! Balesetmentes autózást az új gumikkal!
Szvsz száraz úton egy jó guminak nem szabad megnyikkanni sem, ha az ember normális tempóban vezet (és persze nem vészhelyzetről van szó).
...(most meg mar uj van fent :-) ...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- janesz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 723
- Csatlakozott: 2010.11.24., szer. 11:45
- Értékelés: 455
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Autós topik autósoknak
dehogynem tamogattal ! pont evvel !
..persze mar par hete megvettem az uj teli szettet, de fenntartom, hogy kinezetre a 10 eves siman 2 evesnek is elment volna.
..azt nem gondolom, hogy a defekt igy feltetlenül összefügg a korral. szerintem a kortol öregszik az anyag (nyilvan anyagtol függö mertekben), kevesbe lesz rugalmas (emiatt ugyanolyan külsö behatastol valo serüles nagyobb lehet), igy kevesbe tapad is az uton. epp emiatt csereltem le
Persze, persze. Amúgy a gumin és az olajon nem spórolunk, ha lehet. A használt gumikat el sem adom, nem szeretném, hogy valaki azzal menjen a falnak.
EAD UD2000, Lavardin IT, Verity Audio Otello, Lavardin IC, és LS kábel, Furutech, és Acoustic Zen tápkábel, Shunyata R. Hydra elosztó, Finite Elemente Spider állvány
Autós topik autósoknak
Az a baj, hogy 6-7 éves téli gumi megkeményedik és elveszti a rugalmasságát és közel sem tapad úgy sajnos csak nyikorog a gumi még kisebb kanyarsebességnél is.
Nálam max 6 éves korig használok egy téligumi garnitúrát utána bármennyire is jó a mintázata lecserélem , ugyanis egy koccanás sokkal többe kerül mint egy garn téligumi ...
a megkemenyedessel teljesen egyetertek, nekem sosem nyikorgott / csikorgott 10 evesen sem (most meg mar uj van fent :-) ez persze auto es vezetesi stilustol is erösen függ
Autós topik autósoknak
Sajnos nem tudlak támogatni.
Acme hozzászólását viszont teljes szívvel.
Tapasztalatból mondom, hogy a 10 éves téli gumi, de lehet az nyári is, konkrétan életveszélyes. Vettem egyszer egy használt autót amin 10 éves - szemre kifogástalan állapotú Michelin téli gumi volt, és mielőtt lecseréltem volna durrdefektes lett az egyik, szerencsére kis sebességnél. Úgyhogy gyors cserét javaslok, ha szabad.
Az a baj, hogy 6-7 éves téli gumi megkeményedik és elveszti a rugalmasságát és közel sem tapad úgy sajnos csak nyikorog a gumi még kisebb kanyarsebességnél is.
Nálam max 6 éves korig használok egy téligumi garnitúrát utána bármennyire is jó a mintázata lecserélem , ugyanis egy koccanás sokkal többe kerül mint egy garn téligumi ...
"Az igazi barát szemből támad."
Autós topik autósoknak
Sajnos nem tudlak támogatni.... a 10 éves téli gumi, de lehet az nyári is, konkrétan életveszélyes....
dehogynem tamogattal ! pont evvel !
..persze mar par hete megvettem az uj teli szettet, de fenntartom, hogy kinezetre a 10 eves siman 2 evesnek is elment volna.
..azt nem gondolom, hogy a defekt igy feltetlenül összefügg a korral. szerintem a kortol öregszik az anyag (nyilvan anyagtol függö mertekben), kevesbe lesz rugalmas (emiatt ugyanolyan külsö behatastol valo serüles nagyobb lehet), igy kevesbe tapad is az uton. epp emiatt csereltem le
- janesz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 723
- Csatlakozott: 2010.11.24., szer. 11:45
- Értékelés: 455
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Autós topik autósoknak
egy kis lelkizös tamogatast kerek :-)
elhataroztam, hogy lecserelem a 2004 öszen vett teli gumimat, de kinezet alapjan kicsit faj: semmi lathato berepedezettseg, meglevö kb. 5 mm-es mintamelyseg (Michelin Alpin, 175/65 R14, nyugodt haladgatasok, kb. 55e km van benne). müszakilag persze tudom/erösen gondolom, hogy öregedett, kemenyedett a gumianyag. ..mégis fáj, hogy kinezetre ilyen szep es "eldobom". ha valakinek azt mondanam, hogy 2 eves, siman elhihetne az allapota alapjan.
Sajnos nem tudlak támogatni.
Acme hozzászólását viszont teljes szívvel.
Tapasztalatból mondom, hogy a 10 éves téli gumi, de lehet az nyári is, konkrétan életveszélyes. Vettem egyszer egy használt autót amin 10 éves - szemre kifogástalan állapotú Michelin téli gumi volt, és mielőtt lecseréltem volna durrdefektes lett az egyik, szerencsére kis sebességnél. Úgyhogy gyors cserét javaslok, ha szabad.
EAD UD2000, Lavardin IT, Verity Audio Otello, Lavardin IC, és LS kábel, Furutech, és Acoustic Zen tápkábel, Shunyata R. Hydra elosztó, Finite Elemente Spider állvány
Autós topik autósoknak
Hajrá
Én már a 6 éves télit sem rakattam fel, inkább váltottam 4évszakosra. Örültem, hogy 1/3-ad áron még el tudtam passzolni a téli gumikat. A 10 éves sajnos kuka, bármilyen szép emlékek fűznek hozzá.
egy kis lelkizös tamogatast kerek :-)
elhataroztam, hogy lecserelem a 2004 öszen vett teli gumimat, de kinezet alapjan kicsit faj: semmi lathato berepedezettseg, meglevö kb. 5 mm-es mintamelyseg (Michelin Alpin, 175/65 R14, nyugodt haladgatasok, kb. 55e km van benne). müszakilag persze tudom/erösen gondolom, hogy öregedett, kemenyedett a gumianyag. ..mégis fáj, hogy kinezetre ilyen szep es "eldobom". ha valakinek azt mondanam, hogy 2 eves, siman elhihetne az allapota alapjan.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
egy kis lelkizös tamogatast kerek :-)
elhataroztam, hogy lecserelem a 2004 öszen vett teli gumimat, de kinezet alapjan kicsit faj: semmi lathato berepedezettseg, meglevö kb. 5 mm-es mintamelyseg (Michelin Alpin, 175/65 R14, nyugodt haladgatasok, kb. 55e km van benne). müszakilag persze tudom/erösen gondolom, hogy öregedett, kemenyedett a gumianyag. ..mégis fáj, hogy kinezetre ilyen szep es "eldobom". ha valakinek azt mondanam, hogy 2 eves, siman elhihetne az allapota alapjan.
Online
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/1 ... laferrari/
Eddig veszít a LaFerrari
Bár már évek óta piacon vannak, sokáig úgy tűnt, nem tudják összehasonlítani a Porsche 918-ast, a McLaren P1-est és a LaFerrarit, mivel egyik gyártó sem támogatta az ötletet - különösen a Ferrari zárkózott el. A brit sportkocsigyűjtő, Paul Bailey azonban megvette mindegyiket, és több fordulós tesztet rendezett. Meglepetésre eddig versenypályán és gyorsulásban is a legerősebb és legkönnyebb LaFerrari teljesít a leggyengébben.
Csak a McLaren!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14125
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9112
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/1 ... laferrari/
Eddig veszít a LaFerrari
Bár már évek óta piacon vannak, sokáig úgy tűnt, nem tudják összehasonlítani a Porsche 918-ast, a McLaren P1-est és a LaFerrarit, mivel egyik gyártó sem támogatta az ötletet - különösen a Ferrari zárkózott el. A brit sportkocsigyűjtő, Paul Bailey azonban megvette mindegyiket, és több fordulós tesztet rendezett. Meglepetésre eddig versenypályán és gyorsulásban is a legerősebb és legkönnyebb LaFerrari teljesít a leggyengébben.
Csak a McLaren!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/1 ... laferrari/
Eddig veszít a LaFerrari
Bár már évek óta piacon vannak, sokáig úgy tűnt, nem tudják összehasonlítani a Porsche 918-ast, a McLaren P1-est és a LaFerrarit, mivel egyik gyártó sem támogatta az ötletet - különösen a Ferrari zárkózott el. A brit sportkocsigyűjtő, Paul Bailey azonban megvette mindegyiket, és több fordulós tesztet rendezett. Meglepetésre eddig versenypályán és gyorsulásban is a legerősebb és legkönnyebb LaFerrari teljesít a leggyengébben.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/